Miehen kengännumero?
Minkä kokoisia kenkiä teidän mies käyttää?
Meillä on 46/47 ja kenkäkaupassa se tuntuu aina
jotenkin nololta.
Kommentit (123)
Mun miehellä on 43-44 ja samoin 5-luokkalaisella pojalla.
Inhottavaa on kyllä se, että pojat kiusaa poikaani koulusta noista kanooteista. Isopäisiäkin on tän mun esikoisen suku eli siinä missä on kengänkokoakin, niin on myös hattumittaakin.
saanut isompaa kenkää ostella. Pojan kanssa saatetaan tuohon ap:n ukon lukemaan päätyäkin.
Mun miehellä on 43-44 ja samoin 5-luokkalaisella pojalla.
Inhottavaa on kyllä se, että pojat kiusaa poikaani koulusta noista kanooteista.
Surkeeta! Kaikesta ne voi kiusata. Mutta kyllä se jalan koko huomataan.
Meillä on se tavallinen ja sopusuhtainen 43.
Kyllä 46-47 on melkoisen iso jalka jopa miehelle. Keskimääräinen kengän koko suomalaisilla miehillä on luokkaa 43-44.
En kyllä itse näe isoissa miehissä ja valtavissa kanooteissa tasan mitään hienoa, mutta jokaisella makunsa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:06"]
46. Mun mielestä ihan normaali. Pienet jalat miehellä on turn off.
[/quote]
Miksi, mitä vikaa sirojalkaisessa miehessä?
[/quote]
Sirot jalat ei ole miehekkäät. Myös pienet kädet miehellä ovat turn off.
[/quote]
Jaa-a. Että leveät lattajalatkos sitten on se miehisyyden huippu??
[/quote]
Ilman muuta. Ja vielä siintyneet valkoiset frotesssukat ja perusmallia olevat ruskeat sandaalit.
Miehellä 42, mulla 39-40 (mies myös)
Toivon, että pojalla ei olisi sama kohtalo: Mies joutuu käyttämään räpyläjalkojensa takia 46-numeron kenkiä, pituuteen riittäisi vähempikin. Mutta ei kai sille mitään voi, jos tuo jalka edestä leviää. Samanlaisia kaikki veljensäkin.
Mun miehen jalka on varmaan kokoa 45-47 riippuen kengästä. Miehellä kuuluu minusta olla isot jalat, eikös sitä sanotakin miehistä että "Big Feet, large... Shoes".... ;)
Mulla on kengän koko luokkaa 50, kaikista malleista tuo ei tosin edes mahdu. Olen tosin kaksimetrinen.
Mun miehellä on kengät myös kokoa 46. Se on vaan upeaa, kun mies on miehen kokoinen. Ja mitä niistä isoista jaloista on sanottu liittyen muihin mittoihin, pitää kyllä paikkansa.
Toki isot jalat on bonusta. Mutta jos sieltä kengistä paljastuukin vain leveä lättäjalka, ei se nyt ihan parasta ole.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 10:07"]
Mun miehellä on kengät myös kokoa 46. Se on vaan upeaa, kun mies on miehen kokoinen. Ja mitä niistä isoista jaloista on sanottu liittyen muihin mittoihin, pitää kyllä paikkansa.
[/quote]
no joo, tosi tavallinen stereotypia
...ei se mikään huhu ole... miksis se muuten tuo miehen jalka ja sen koko niin kiinnostava asia olisi.
muistaakseni. Velipojalla on 48.