IS: Nato varautuu jo seuraavaan sotaan ja varautuminen koskee myös Suomea
Kolmas maailmansota on täällä.
Kommentit (65)
Luulen että ihan ilman sotaakin varaudutaan. Eli harjoitukset ja muut.
Pakko äänestää Vapauden Liitoa vielä, kun kerkeää. Eihän tässä ole enää mitään järkeä. Minun Suomi on rauhan suurvalta ja toimii parhaiten konfliktien ratkaisijana ja neuvottelijamaana.
Sodat loppuu diplomatialla kirjoitti:
Pakko äänestää Vapauden Liitoa vielä, kun kerkeää. Eihän tässä ole enää mitään järkeä. Minun Suomi on rauhan suurvalta ja toimii parhaiten konfliktien ratkaisijana ja neuvottelijamaana.
Loppuiko toinen maailmansota diplomatialla?
Vierailija kirjoitti:
Ryzzzzienkin olisi siis kannattanut neuvotella Aatun kanssa.
Tulispa jo sota ja tuhoaisi Venäjän.
Täällä on varauduttu sotaan 80 vuotta, joten nollatietoa tuo artikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varauduttu sotaan 80 vuotta, joten nollatietoa tuo artikkeli.
Pitempäänkin. Suomen armeijan ainoa tehtävä on pitää Venäjä pois Suomesta.
Eliitin ajama Great reset/Uusi Maailmanjärjestys... eipä sitä taida saada läpi ajettua ilman sotaa
Vierailija kirjoitti:
Eliitin ajama Great reset/Uusi Maailmanjärjestys... eipä sitä taida saada läpi ajettua ilman sotaa
Oletko muuten samaa mieltä kuin Kristallipuolueen pj, että Venäjän presidentti kuuluu Maailman talousfoorumiin ja on mukana ajamassa maailmaa sotaan?
Eikös se narratiivi ollut, että Natoon liittymällä vältytään sodalta? Lampaat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vuohi?
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla ns. poistovuohi...
Vierailija kirjoitti:
Ei loppunut mutta mistä tiedämme vaikka olisikin loppunut jos halua siihen olisi ollut. Hitlerhän tarjosi briteille rauhaa tai tuhoa. Tuho taidettiin valita, mutta päätty vaan Hitlerin tuhoon.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan vältytään ja se tapahtuu varautumalla sotaan, Iiigor.
Venäjä hakee maailmansotaa koska ei pärjää odotetusti hyökkäyksessä Ukrainaan.
NATO ja Suomi ovat aina olleet varautuneita sotaan venäjän kanssa.
Jutun uutisarvo 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei loppunut mutta mistä tiedämme vaikka olisikin loppunut jos halua siihen olisi ollut. Hitlerhän tarjosi briteille rauhaa tai tuhoa. Tuho taidettiin valita, mutta päätty vaan Hitlerin tuhoon.
Esimerkkinä Suomi joka lopetti molemmat sodat rauhanneuvotteluilla.
NATO on puolustusliitto eli valmistaudutaan puolustamaan NATO:n aluetta. AInahan näin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ja muutamassa muussakin maassa se loppui diplomatialla. Saksa ja Japani eivät halunneet diplomatiaa ja nehän pommitettiinkiin aivan maantasalle. Japani sai maistaa ainoat ydinaseet mitä on sodassa käytetty.
Juo teetä ja rauhoitu.