Mikä ihme saa naiset ihannoimaan itselleen poikamaista vartaloa?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1630698/kun_naita_ny…
Mikä kumma siinä, että tuollaistakin ihannoidaan vaikka selvästi tuollainen vartalo on useimmin 17v teinipojalla kuin naisella. Eihän tuollasessa ropassa ole muotojakaan.
Ja ennen kuin tulee läskihuutelua, niin paljon on välimalleja eikä naisessa pehemys ja muodokkuus tarkoita suurta ylipainoa.
Tuossa esimerkki naisellisesti muodokkuudesta
http://4.bp.blogspot.com/_BRFwcm1__M8/S7N4jCRi-SI/AAAAAAAAAL8/VoDmSSOyD…
Kommentit (129)
Jos olet lauta luonnostaan, aika vaikea on vaan tyhjästä luoda isot tissit ja muhkea perä. Minäkin syön ainakin kolmen läskin edestä, mutta lautana pysyn. Ja olen oikein tyytyväinen. Jaksan paljon enemmän kuin tuntemani lievästi ylipainoiset ihmiset ja mahdun hienosti lentokoneen istuimeenkin tönimättä vieressä istuvaa...
Ja itselläni on hyvä olla lautanakin.
androgyyneja vaateripustimia...hyh. Esim tuo ylemmän kuvan vartalo on todella epänaisellinen.
Se, että maha roikkuu maassa lattialla?? Ei persevä ja vatsakas ole kaunista. ei minusta
olen itse tuollainen treenattu, litteävatsainen ja pienirintainen ja viihdyn tällaisena "muodottomana". Tiedän myös, että jos kiloja tulisi enemmän, en olisi mitenkään kauniisti muodokas, vaan esim. rintani olisivat silti pienet ja lantio kapea. Löysää olisi sitten vatsan seudulla ja reisissä. Joten mielestäni minun vartalolleni tämä sopii.
Myönnän kuitenkin, että myös muodokkaampi nainen voi olla kaunis. Joillekin tällainen muodokkuus on tavallaan luontaista - näkee että kyse ei ole pelkästä lihomisesta vaan vartalon malli vain on sellainen.
Ja viime kädessä - aivan sama mitä muut ihmiset ajattelevat. Tärkeintä on, että itse viihtyy.
että eläinten kohdalla hoikkuus ja jäntevyys on hyvinvoinnin merkki, kun taas pulska eläin vaikuttaa jotenkin sairaalta.
No mulla esim. vartalonmalli nyt on vaan semmoinen, että kaikki läski kertyy vatsaan, rintoihin, reisiin tai peppuun ei mitään, muuten olen luonnostaan pitkä ja hoikka. Ei musta saisi muodokasta tiimalasia mitenkään. Mielummin näytän vaikka sitten 17-vuotiaalta pojalta kuin keskivartolihavalta keski-ikäiseltä mieheltä, mikä mulla on se vaihtoehto. Pyöristyminen ei todellakaan kaunista tai naisellista minua, ellei sitten pidä naisellisuuden huipentumana hoikkaa naista joka näyttää siltä kuin olisi pitkällä raskaana vaikkei vauvasta ole oikeasti tietoakaan.
Oliskin aika ankeaa omaksua ajatus, että muodokas tiimalasi voi olla naisella ainoa kaunis vartalonmalli ja rypeä sitten loppuikänsä itsesäälissä, kun itse ei tuohon pysty vaan näiden kriteerien mukaan on auttamattomasti ruma, epäviehättävä ja epänaisellinen.
Kun kyllähän mun vartalokin on oikeasti kaunis: pitkät, hoikat raajat, todella kaunis lihaksikkaan pyöreä kiinteä peppu, ylipäänsä siro olemus, rinnatkin kauniinmuotoiset vaikka ovatkin hyvin pienet. Ei luut paista, muttei ole pahemmin myöskään mitään riippuvaa tai roikkuvaa tai hyllyvää. Kieltäydyn uskomasta että se tekisi musta ruman, kun vartalo ei ole mallia 90-60-90 eikä koskaan tule olemaankaan, uskon kyllä että usein kuulemani kehut vartalostani ovat olleet aivan vilpittömiä. Näenhän itsekin päivittäin todella kauniita naisia, joiden kaikkien vartalot eivät tosiaankaan ole kurvikasta mallia.
kuvan nainen. Tuo pullukampi näyttää makkaralta... Vaikka toki makkarallakin saa mahan täyteen!
Mutta mulla on lantiota ja rinnat, ei tosin isot mutta sopusuhtaiset tähän mun vartaloon, b80.
Mä tykkään hoikkuudesta. Pyöreemmätkin vois ymmärtää sen että ne kurvit ei ole sama asia kuin läski. Hoikallakin voi olla kurveja. Läskit taas ottaa jokaisen vyötärömakkarankin kurvina. En käsitä!
Kyllä naisella pitää olla muotoja. Enkä tarkoita tällä roikkuvaa läskiä, vaan kaarevuutta ja pientä pyöreyttä.
minä sitten kai kun olen hoikka mutta naisellisen kurvikas, on tissit ja pyöreä peppu vaikka bmi on 21. Ei tarvitse olla tuo ap:n linkittämä alemman kuvan ryhävalas ollakseen naisellisen muotoinen.
noh, minkäs sitä kukaan muodoilleen
osattaisiin arvostaa erilaisia tapoja olla kaunis myös ihan muotimaailmassa ja julkisuudessa, koska monet naiset niistä ihanteensa omaksuvat.
Minutsa ainakin niin poikamainen ja urheilullinen kuin pehmeän kurvikas nainen voi olla kaunis. Jos vielä pukeutuu omalle kropalleen sopivasti korostaen parhaita puoliaan, niin ei ole mitään syytä surkutella kun ei ole toisenlainen kuin on, olipa sitten "lauta" tai isotissinen ja -peräinen. Yleensä nainen näyttää parhaimmalta kun viihtyy omassa kropassaan, itsevarmuus on aistillisuutta. Toivottavasit yhä useampi oppii hyväksymään oman kroppansa sellaisena kuin se on, muistuttipa se sitten huippumallin kroppaa tai ei.
Naisella se tarkoittaa sitä että on hoikka mutta ei mikään laiheliini kuivan kesän orava kuten tuo ylemmän kuvna vartalo on.
Kyllä naisella pitää olla muotoja. Enkä tarkoita tällä roikkuvaa läskiä, vaan kaarevuutta ja pientä pyöreyttä.
Onko sulla tytärtä. Mitä jos se on luonnostaan hoikka? sanotko sillekin että kyllä pitää naisella olla sitä ja tätä. Pitääkö naisella olla hyvät tasaiset hampaat, vaalea tukka, pieni kengän koko?
Onnekas minä sitten kai kun olen hoikka mutta naisellisen kurvikas, on tissit ja pyöreä peppu vaikka bmi on 21. Ei tarvitse olla tuo ap:n linkittämä alemman kuvan ryhävalas ollakseen naisellisen muotoinen.
Tuossa BMI:ssa mulla mitat 90-66-89 eli aika kurvikas olen vaikka hoikka. En vaihtaisi kummankaan linkitetyn kuvan vartaloon ;)
Mikä ihme saa naiset ihannoimaan itselleen poikamaista vartaloa?Mikä kumma siinä, että tuollaistakin ihannoidaan vaikka selvästi tuollainen vartalo on useimmin 17v teinipojalla kuin naisella. Eihän tuollasessa ropassa ole muotojakaan.
Eiköhän kurviton nainen ole ennemminkin teini- tai varhaisteiniTYTÖN näköinen? Ja se vartalo TYTTÖMÄINEN, ei poikamainen? Millä ihmeen tavalla hoikkuus tekisi naisesta POIKAMAISEN?Ja vastauksena kysymykseesi, koska hoikkuus on tervettä, kaunista ja tuntuu paremmalta hyvinvoinnin ja helpomman liikkumisen takia.
Toiset meistä ihmettelevät, että mikä ihme saa toiset naiset "tavoittelemaan" lihavuutta?
vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis?
Laihuus on kauniinpaa kuin lihavuus. Eikä se välttämättä tarkoita muodottmuutta. Kuten lihavuus ei ole sama asia kuin kurvikkuus.
kaunis ja hyvinvoivan näköinen. Alempi on kuvana kaunis sekin, mutta en kestäisi itselläni tuollaista kroppaa. Mun olisi niin paha olla siinä! Vaikea liikkua ja jaksaa noin pulskana, ei kiitos! Tämä on paljon muutakin kuin ulkonäköasia.
olevan naisen. Rintoja ei ollut ollenkaan ja vatsassa sikspäkki ja jalat lihasta ja samoin käsivarret. Selvästi treenasi kovasti, mutta näytti kamalan kovalta. Ei tuntuisi kivalta koskettaa. Ne hoikat lihaksikkaat käsivarret olisin voinut itselleni ottaa, mutta muuten kaipaisin pehmeyttä lisää, ei kuitenkaan lihavaksi asti.
Toiset meistä ihmettelevät, että mikä ihme saa toiset naiset "tavoittelemaan" lihavuutta?
Minäkin olisin enemmän huolissani alati kasvavasta lihavien määrästä kuin laihuudesta.
Mulle on ihan paskan hailee mitä miehet mun vartalosta ajattelee. Ihan minun itseni mielestä hoikkuus on kaunista, ja se saa mut voimaan hyvin. On aivan yhdentekevää mitä joku muu, oli mies tai nainen, on siitä mieltä.