Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa naiset ihannoimaan itselleen poikamaista vartaloa?

Vierailija
31.05.2012 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1630698/kun_naita_ny…

Mikä kumma siinä, että tuollaistakin ihannoidaan vaikka selvästi tuollainen vartalo on useimmin 17v teinipojalla kuin naisella. Eihän tuollasessa ropassa ole muotojakaan.

Ja ennen kuin tulee läskihuutelua, niin paljon on välimalleja eikä naisessa pehemys ja muodokkuus tarkoita suurta ylipainoa.

Tuossa esimerkki naisellisesti muodokkuudesta

http://4.bp.blogspot.com/_BRFwcm1__M8/S7N4jCRi-SI/AAAAAAAAAL8/VoDmSSOyD…

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet sitä mieltä, ettei nainen saa harrastaa liikuntaa.

Ainakaan siis siinä mittakaavassa, että se alkaisi näkyä ulospäin?

Aika hieno homma! Mitkä sitten ovat sinun mielestäsi naiselle sopivia harrastuksia?

Tasa-arvo ylettyy nykyään todella pitkälle. Naisten on saatava olla lihaksikkaita ja jänteviä kuten miehet ovat, muutoin kokevat olevansa jotain? Mitä? Eikö pehmeys ja muodokkuus ole naiseutta juurikin?

Itse näen asian niin, että nainen on miehen vastakohta jollain tavalla. Historiallisesti mies on työtä tekevä, atleettinen ja jäntevä. Mitä nainen on? Pitääkö naisenkin olla ulkoisesti mies jolla on kohtu? Pitääkö olla sixpak, voimaa, mennä armeijaan jne. Tämä kärjistettynä, mutta hiffaatte pointin varmaan. Eniten tästä kärsii mies joka ei löydä maaimasta naista vaan kameleontin lailla mieheksi muovautuvaa angrodyynia.

T. Teron kaveri, siis mies :)

on näyttää seksikkäältä miehen silmissä...

Vierailija
82/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vartalon malli, joka tekee naisesta naisellisen tai poikamaisen, ei niinkään se onko rasvaa runsaasti vai vähän. Itselläni on bmi 19 ja silti olen mielestäni naisellinen. Minulla on kapea uuma ja toisaalta myös lanteet löytyvät. Olen selvästi x-mallinen enkä pelkkä hoikka puutikku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo ylettyy nykyään todella pitkälle. Naisten on saatava olla lihaksikkaita ja jänteviä kuten miehet ovat, muutoin kokevat olevansa jotain? Mitä? Eikö pehmeys ja muodokkuus ole naiseutta juurikin?

Itse näen asian niin, että nainen on miehen vastakohta jollain tavalla. Historiallisesti mies on työtä tekevä, atleettinen ja jäntevä. Mitä nainen on? Pitääkö naisenkin olla ulkoisesti mies jolla on kohtu? Pitääkö olla sixpak, voimaa, mennä armeijaan jne. Tämä kärjistettynä, mutta hiffaatte pointin varmaan. Eniten tästä kärsii mies joka ei löydä maaimasta naista vaan kameleontin lailla mieheksi muovautuvaa angrodyynia.

T. Teron kaveri, siis mies :)

tämä sama ilmiö ole nähtävissä miehissäkin? Vaikea enää löytää jäntevää ja jaksavaa miestä, varsinkaan yli parikymppisistä.

Vierailija
84/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen vartalo.

Olen aina luullut, että naisia on monen näköisiä ja kokoisia, eivätkä kaikki mahdu samaan muottiin.

Vierailija
85/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täysin rasvaton poikamainen naisvartalo. Tiedoksi vaan teille jotka sellaista hehkutatte.

Tuo ylemmän linkin vartalo on kuin mun teinipikani kroppa :D:D:D

mun ekaluokkalaisella pojalla on tosi samanlainen vatsan ja lantion alue kuin tuon linkin naisella.

Mutta mä katsoin sen kyllä ihan neutraalisti, mun mielestä jokainen saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
86/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo ensimmäisessä kuvassa oleva "17-vuotias poika".

Voin kertoa teille pehmeät ja naiselliset siskoni, että minulla on aina ollut kapea lantio ja pienet tissit. Jos lihottaisin itseni, rasva kertyisi sisäreisiin ja mahaan, ei takapuoleen ja rintoihin. En tule koskaan saamaan tiimalasivartaloa, ellen sitten ota vartalooni muovia. En ole ajatellut :D

Voitte vain kuvitella, kuinka paljon sain kuulla olevani lauta ala- ja yläasteella. Onneksi äitini on kasvattanut minut oikein ja itsetuntoni kyllä kestää myös teidän purevan kritiikin. Enhän muuten olisi kuvaani tänne linkannutkaan :)

Itse olen erittäin tyytyväinen kroppaani, ja se on kaiketi tärkeintä. Olen kaikin puolin hyvässä fyysiessä ja henkisessä kunnossa, kiitos liikunnallisen elämäntyylini. Olen varmasti paremmassa kunnossa kuin palstailijat, jotka ihannoivat "pyöreyttä"... Ja uskokaa tai älkää, minulla on myös mies, joka pitää vartalostani!

pitää taas yrittää ylentää itseäsi muita alentamalla?

Ei oikein kuulosta siltä, että olisit siut itsesi kanssa, tai ainkaan saamasi kritiikin.

PS. Se, että jollain on isot rinnat ei millään lailla estä tätä olemassa vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin sinua. Sanoithan itsekin, että olet luonnostasi tuollainen, etkä että urheilu no muokannut ennen niin rehevästä kehostasi vähärasvaisen.

Vierailija
87/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi laittoi kuviaan ja kaikki taidettiin, yhtä lukuun ottamatta, haukkua laihoiksi miehiksi. Se yksi oli taas liian lihava.

Laittakaa nyt sitten sopusuhtaisen naisen kuva tänne herranjestas! Tiedetään millainen se naisen vartalo pitää IHAN OIKEASTI OLLA.

Vierailija
88/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo ensimmäisessä kuvassa oleva "17-vuotias poika".

Voin kertoa teille pehmeät ja naiselliset siskoni, että minulla on aina ollut kapea lantio ja pienet tissit. Jos lihottaisin itseni, rasva kertyisi sisäreisiin ja mahaan, ei takapuoleen ja rintoihin. En tule koskaan saamaan tiimalasivartaloa, ellen sitten ota vartalooni muovia. En ole ajatellut :D

Voitte vain kuvitella, kuinka paljon sain kuulla olevani lauta ala- ja yläasteella. Onneksi äitini on kasvattanut minut oikein ja itsetuntoni kyllä kestää myös teidän purevan kritiikin. Enhän muuten olisi kuvaani tänne linkannutkaan :)

Itse olen erittäin tyytyväinen kroppaani, ja se on kaiketi tärkeintä. Olen kaikin puolin hyvässä fyysiessä ja henkisessä kunnossa, kiitos liikunnallisen elämäntyylini. Olen varmasti paremmassa kunnossa kuin palstailijat, jotka ihannoivat "pyöreyttä"... Ja uskokaa tai älkää, minulla on myös mies, joka pitää vartalostani!

pitää taas yrittää ylentää itseäsi muita alentamalla?

Ei oikein kuulosta siltä, että olisit siut itsesi kanssa, tai ainkaan saamasi kritiikin.

PS. Se, että jollain on isot rinnat ei millään lailla estä tätä olemassa vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin sinua. Sanoithan itsekin, että olet luonnostasi tuollainen, etkä että urheilu no muokannut ennen niin rehevästä kehostasi vähärasvaisen.

että olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin naiset, jotka ovat pehmeitä ja pyöreitä ja joiden mielestä liikunnallinen kroppa on poikamainen. Liikunnallinen kroppa on liikunnallinen, koska sen kropan omistaja liikkuu :D Mielestäni tämä on nyt vaan on fakta, ei toisten alentamista. Toki on olemassa paljon naisia, joilla on vähän ylimääräistä ja jotka ovat kuitenkin hyvässä fyysiessä kunnossa, mutta keskivertoja mietittäessa taitaa kyllä olla niin, että sporttinen on pehmeää parempikuntoinen. Eikä kyse nyt ole vain rintojen koosta - tietenkään - vaan esimerkiksi tuosta ap:n linkkaamasta kuvasta, jossa naisella on paksut reidet ja paljon mahaa. Aivan salettiin olen häntä paremmassa tikissä!

Vierailija
89/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman kuvan nainen on kaikkea muuta kuin "hiukan pyöreä". Läski mikä läski.

Mies

Vierailija
90/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kohdalla teki mieli jo huutaa! miksi ei vaan anneta kaikkien olla sellaisia kuin itse haluavat/ovat luonnostaan. Se että sanotaan teinipojaksi jos on tiukka kroppa, kapea lantio, pienet tissit on uskomatonta! tisseille ja lantiolle ei voi mitään, joten jos hoikka nainen valkoisissa vaatteissa ei treenaisi, hän näyttäisi (anteeksi vaan) karmealta. Kaikki roikkuisi.

Vierailija
91/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://3.bp.blogspot.com/-Z0eLGCupJwg/Toq30a75VHI/AAAAAAAAAic/pue_CmSd5…

http://imageshack.us/photo/my-images/836/fs6c.jpg/sr=1

Mielestäni Kate Winsletillä elokuvassa Holy Smoke on aivan upea kroppa.

T: Nainen 32 v.

Vierailija
92/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täysin epänaisellinen poikavartaloinen. Tarkoitus on pudottaa muutama kilo ja siinä pysyn. En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis?

Vierailija
93/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täysin rasvaton poikamainen naisvartalo. Tiedoksi vaan teille jotka sellaista hehkutatte.

Tuo ylemmän linkin vartalo on kuin mun teinipikani kroppa :D:D:D

Vierailija
94/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suora vyötärö sekä tissittömyys vaan on rumaa ja epänaisellista. Sen verran naisella pitää olla pehmeyttä että eroaa miehestä...ja tämä on siis mun miehen mielipide kun häneltä asiaa kysyin :)

Vierailija
95/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täysin epänaisellinen poikavartaloinen. Tarkoitus on pudottaa muutama kilo ja siinä pysyn. En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis?

Olen itsekin aina ollut hoikka, joten mun silmääni hoikkuus on ihan normaalia ja kaunista. Vaatteet näyttävät hyviltä hoikan päällä ja sileä, notkea hoikka nuori nainen on tosi kaunis. Ja vanhempanakin hoikka nainen on virkeämmän oloinen kuin pulleampi ikätoverinsa.

Vierailija
96/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi suorastaan kauhea kohtalo omata vartalo joka ei erotu nuoren pojan vartalosta millään tavalla. Naisella PITÄÄ olla hiemna kurvia ja pehmeyttä se on ihan faktaa! voi voi jos ei ole...

Vierailija
97/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä ottaisin tuon ekan, saa sopivia vaatteita ja ne näyttävät paremmilta päällä

Vierailija
98/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisellinen pehmeys" on läskiä. Sori nyt vaan. On ihanaa olla hoikka ja urheilullinen, jaksaa mitä vaan, on energiaa, ei väsy. Ja sitäpaitsi kaikki vaatteet näyttää ihanilta hoikalla vartalolla! Kuka oikeasti mitään löllötissejä haluaa?

Miksi nykyään pieniä rasvavarastoja naisellisissa paikoissa sanotaan halveksuvasti "läskiksi", miksi ihanne on hyvin rasvaton keho?

Tuo nyt ei myös pidä yhtään paikkaasa että jaksamiseen tarvitsisi olla joku "läskitön" ja timmi. Itsellä BMI 25, isot tissit ja takapuoli mutta hyvin kapea vyötärö, ja ei sitten minkäänlaisia jaksamisongelmia. Energiaa löytyy enemmän kuin kotitarpeiksi. Kyllä se paino alkaa energisyyttä haitata vasta kun sitä on huomattavasti liikaa useimmilla.

Olen myös eri mieltä siitä että KAIKKI vaatteet näyttäisi hoikalla ja muodottomalla hyvältä. Esim. väittäisin että minun suosimani kietaisumekot tai kynähameet ja tiukat yläosat näyttävät paljon paremmilta kurvikkaalla kuin suorakroppaisella.

Vierailija
99/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lauta ja joka puolelta lättänä naisvartalo. Se on ihan luonnon tosiasia että naisellisuuteen kuuluu kurvit ja pehmeys toisin kuin miehelle. Jos joku sellaisen poikavartalon haluaa niin mikäs siinä mutta kaunista naisella se ei ole...

Vierailija
100/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo totesikin, kevytkroppaisempi jaksaa paremmin olla ja elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme