Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa naiset ihannoimaan itselleen poikamaista vartaloa?

Vierailija
31.05.2012 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1630698/kun_naita_ny…

Mikä kumma siinä, että tuollaistakin ihannoidaan vaikka selvästi tuollainen vartalo on useimmin 17v teinipojalla kuin naisella. Eihän tuollasessa ropassa ole muotojakaan.

Ja ennen kuin tulee läskihuutelua, niin paljon on välimalleja eikä naisessa pehemys ja muodokkuus tarkoita suurta ylipainoa.

Tuossa esimerkki naisellisesti muodokkuudesta

http://4.bp.blogspot.com/_BRFwcm1__M8/S7N4jCRi-SI/AAAAAAAAAL8/VoDmSSOyD…

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas ei yleensä tuollaisista tykkää lainkaan. Eihän tuo tartte kuin katsoa noita "seksikkäin nainen" ja "kaunein nainen" -äänestyksiä, niin ei ne ole oikeestaan koskaan noita langanlaihoja, jotka on kärjessä. Kyllä ne on muodokkaampia.

Vain näiden av:n laihuusfanaatikkojen mielestä tuo poikamaisen laha kroppa on hyvä - ja tietty heidän miehensä sanovat samaa. Eihän ne muuta uskalla ;)

Vierailija
122/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan naisen. Rintoja ei ollut ollenkaan ja vatsassa sikspäkki ja jalat lihasta ja samoin käsivarret. Selvästi treenasi kovasti, mutta näytti kamalan kovalta. Ei tuntuisi kivalta koskettaa. Ne hoikat lihaksikkaat käsivarret olisin voinut itselleni ottaa, mutta muuten kaipaisin pehmeyttä lisää, ei kuitenkaan lihavaksi asti.

Ihan tosissaanko sä olet huolissasi, että sitä naisparkaa ei kukaan halua koskea :(((

HÖPÖNLÖPÖN!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni vaatteet päällä semmoinen kapealanteinen ja poikamainen, koska tykkäisin käyttää herrainvaatteita. Mutta ilman vaatteita en! On kivaa, kun on kapea vyötärö ja leveä lantio. Pitäis varmaan ryhtyä naturistiksi!

Vierailija
124/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain näiden av:n laihuusfanaatikkojen mielestä tuo poikamaisen laha kroppa on hyvä - ja tietty heidän miehensä sanovat samaa. Eihän ne muuta uskalla ;)

sulla, jos et saa itse päättää miltä näytät. Toisilla meistä on sellainen puoliso, joka antaa meidän itse valita kroppamme muodon.

Onneksi ei myöskään tarvitse miettiä sitä "mitä miehet ajattelee" vaan saa olla sellainen kuin haluaa. Onhan se sääli, että kaikki eivät ole näin onnekkaita. Toisaalta, hyvää itsetuntoa ja -luottamusta voi niitäkin kehittää.

Sivuhuomautuksena, itse olen timmi ja lihaksikas, bmi 20,5, rasvat 23, eli lihakset, kurvit ja hoikkuus mahtuvat hyvin samaan kroppaan...vaihtoehtoja ei ole vain ylitreenattu/tikku/läski. Ja mitä se teitä kaivelee, millaisia muut ovat? Jos kerran kaikki miehet inhoaa laihoja (yeah right!), niin eikös se ole vain hienoa teidän läskien kannalta, kun ne kaikki haluavat teidät???

Vierailija
125/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas ei yleensä tuollaisista tykkää lainkaan. Eihän tuo tartte kuin katsoa noita "seksikkäin nainen" ja "kaunein nainen" -äänestyksiä, niin ei ne ole oikeestaan koskaan noita langanlaihoja, jotka on kärjessä. Kyllä ne on muodokkaampia.

Pikkasen ristiriitaa sulla!

Itse olen nelikymppinen nainen joka on ollut aina aiemmin hoikka, mutta myös muodokas. Nyt on ruvennut tulemaan iän myötä vähän mahaa ja sitä läskiä, ei ole kiva. Mulla on kuntokuuri menossa, päätin tarttua heti härkää sarvista kiinni kun huomasin että rupean keskivartalolta ja muista paikoista lihoamaan, ei kiitos sellaisille kurveille!

Vierailija
126/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti peiteltyä kateutta ja katkeruutta...

Ensinnäkin, kuka noita ensimmäisen linkin kroppia ihailee? Koko linkitetty ketjukin väheksyi ja haukkui kroppaa.

Toisekseen, miksi ylipaino-ongelmia pitäisi hyssytellä ja terveitä, mutta rinnattomia naisvartaloita saa haukkua mennen tullen? Sairasta! Ja ylilihavuus on sairaus.

Jos painoni syystä tai toisesta nousisi tuollaisiin lukemiin kuin alakuvan naisella, tekisin radikaaleja elämäntapamuutoksia. Haluan, että oloni on energinen, ja hoikkana olen energinen. Aika pinnallista puida asiaa pelkän ulkonäön kautta.

Vierailija
127/129 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että iän myötä sitä on oppinut hyväksymään oman kehonsa, jopa rakastamaan sitä. Tää kroppa on mun koti. Se on käynyt läpi raskauden, synnytyksen ja imetyksen. Elämäntilanteen mukaan välillä hoikempi ja välillä vähän muhevampi. Nuorempana ihannoin luisevan laihaa ja rääkkäsin itseäni hullun lailla ylisuorittaen. Toki ajoittain olo oli kevyt kuin höyhenellä. Mutta täytyy sanoa että toisinaan olo oli hyvin raskas, eikä sillä ollut mitään tekemistä fyysisen olemuksen kanssa. Jossain vaiheessa heräsin siihen että henkinen tasapaino oli minulle tärkeämpää. Silloin päästin irti. Huomasin että yritin tavoitella jotain, joka oli kuin saippuapala joka aina luiskahti pois käsistäni. Oli hyvin kuluttavaa elää niin.

Hmmm.. täytyy sanoa että pidän todella paljon naisellisista muodoistani. Minusta tosin tuntuu että suurin muutos on tapahtunut päässäni. Syyttelemättä tästä keskustelupalstasta paistaa läpi, miltei jokaisessa kommentissa epävarmuus, kateus, olen parempi kuin muut jne... Meidän naisten tulisi rakastaa omia kehojamme ja ylistää erilaisuutta eikä kilpailla toisiamme vastaan!! ❤..Vai mitä😉

Vierailija
128/129 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat ja pikkupojan pylly, mikä h.elvetin H.omofetissi noissa fitnespiireissä on?

Uimareilla on luonnollisesti leveät hartiat, mutta tuota v-mallin vartalon ihannointia en naisilla ymmärrä, siis että ei ole tavallaan lantiota ollenkaan.

Vierailija
129/129 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17 vuotiaalla pojalla on jo hartioita ja lihaksia. Selkeesti on miehistymässä mitä kroppaan tulee.

En halua leveitä hartioita, enkä isoja lihaksia. Eli ei poikamaista vartaloa kiitos!

Tykkään olla hoikka, en missään nimessä halua mitään "muotoja", joiksi läskiä eräät kutsuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän