Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa naiset ihannoimaan itselleen poikamaista vartaloa?

Vierailija
31.05.2012 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1630698/kun_naita_ny…

Mikä kumma siinä, että tuollaistakin ihannoidaan vaikka selvästi tuollainen vartalo on useimmin 17v teinipojalla kuin naisella. Eihän tuollasessa ropassa ole muotojakaan.

Ja ennen kuin tulee läskihuutelua, niin paljon on välimalleja eikä naisessa pehemys ja muodokkuus tarkoita suurta ylipainoa.

Tuossa esimerkki naisellisesti muodokkuudesta

http://4.bp.blogspot.com/_BRFwcm1__M8/S7N4jCRi-SI/AAAAAAAAAL8/VoDmSSOyD…

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten tuollaista ihan hirveästi tavoitellaan? Paljon näkee juttuja tyyliin 170cm painan 60kg, pitäis saada 5kg pois!!11 Siinä ei paljon ole pehmeyttä sit jäljellä.

Koska esim. mun paskoilla geeneillä noissa mitoissa vyötärönympärys on enemmän kuin rinnanympärys. Mikä ei ole enää kovin tervettä, kauniista puhumattakaan. Vaatteita on aivan mahdotonta löytää.

Rinnat samaa kuppia aa kuin olivat teininä 45-kiloisena.

Jos se pehmeys kertyisi jonnekin muualle kuin tasan ja ainoastaan vyötärölle, mulle olis ihan ok olla vaikka 70-kiloinen. Nyt joku 55 on maksimipaino, missä kroppa näyttää edes jotenkuten sopusuhtaiselta. Tässäkin painossa mahani herättää paheksuntaa ja kummastusta, mut en viitsi tästä laihduttaakaan, koska sitten luut alkaa paistaa muista kohdista eikä se ole terveellistäkään. Onneksi tunikoita saa vielä kirppareilta vaikka ne ovatkin menossa muodista.

Sori, etten osaa säädellä rasva-aineenvaihduntaani niin että täyttäisin Sinun ulkonäkönormisi. Sori, että vanhempani halusivat lisääntyä epäesteettisistä geeneistään huolimatta. Oon nyt päättänyt olla kuitenkin olemassa ja jopa nauttia vastenmielisestä vartalostani.

Vierailija
42/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä ero luurangon <a href="http://beyoubebold.com/wp-content/uploads/2011/07/curvy3.jpg" alt="http://beyoubebold.com/wp-content/uploads/2011/07/curvy3.jpg">http://beyoubebold.com/wp-content/uploads/2011/07/curvy3.jpg</a&gt;

Ja naisellisen välillä, ei läskin!

, koska aloitukessa se "muodokas" on jo selvästiä ylipainoinen. Itse kyllä olisin oikeanpuoleisen kurvikkaan naisen näköien jos valita saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis"

Onko pienessä mielessäkään käynyt, että jotkut ovat lautoja luonnostaan? MItä neuvot minua tekemään? Tappamaan itseni kun ei ole muotoja? Ei minusta tule kurvikasta tekemälläkään, toiset ovat hoikkia luonnostaan. En tiedä miksi hetero mieheni kuitenkin kanssani on. Ehkä hän onkin homo, en tietenkään voi ansaita normaalia miestä, olenhan lauta ja ruma, yritän pitää sen mielessäni joka hetki.

Vierailija
44/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yrittää tosissaan kaikkensa sen eteen että täyttäisi nuo ulkoapäin tulevat normit.

Minulla alkaa kääntymään tämä laihdutus ja kuntoilu masennuksen puolelle. haluaisin olla juuri sellainen hoikka ja kurvikas ja teen kovasti työtä sen eteen ja ruoskin ja piiskaan itseäni päivittäin,mutta tuo mahaläski, ja reisiläski ei vaan lähde.Ja toisekseen dekoltee on jo luinen ja posket kuopalla. On tosi vaikeaa kun rasva on kerääntynyt just tiettyyn paikkaan eikä tasaisesti, tähän olisi paras juttu rasvaimu mutta ei ole vielä varaa kun pitää kustantaa tytölle ajokortti.

Entistä pahempi mieli tulee, kun saa päivittäin lukea ettei kelpaa tällaisena,että on inhottava läski vaikka kuinka yrittää.

Vierailija
45/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun silmääni sekä pyöreä että hoikka/laiha nainen voivat olla erittäin kauniita. Joillekin pyöreys sopii todella hyvin. Kaikki eivät kuitenkaan ole pyöreänä sellaisia "herkullisen naisellisia", kuten esim. tuo ap:n linkittämä nainen, vaan jotenkin tylsän tasapaksuja, esim. minä. Siksi olen mieluummin poikamaisen laiha.

Ja pohjimmiltani olen sitä mieltä, että miksi hitossa pitäisi olla kaunis ja seksikäs, mutta kun nyt asiasta keskusteltiin niin tätä mieltä olen. Ja olen ikävä kyllä aika turhamainen. Itse asiassa eniten ihailen naisia, jotka eivät mieti ulkonäköasioita.

olen itse tuollainen treenattu, litteävatsainen ja pienirintainen ja viihdyn tällaisena "muodottomana". Tiedän myös, että jos kiloja tulisi enemmän, en olisi mitenkään kauniisti muodokas, vaan esim. rintani olisivat silti pienet ja lantio kapea. Löysää olisi sitten vatsan seudulla ja reisissä. Joten mielestäni minun vartalolleni tämä sopii.

Myönnän kuitenkin, että myös muodokkaampi nainen voi olla kaunis. Joillekin tällainen muodokkuus on tavallaan luontaista - näkee että kyse ei ole pelkästä lihomisesta vaan vartalon malli vain on sellainen.

Ja viime kädessä - aivan sama mitä muut ihmiset ajattelevat. Tärkeintä on, että itse viihtyy.

Vierailija
46/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis"

Onko pienessä mielessäkään käynyt, että jotkut ovat lautoja luonnostaan? MItä neuvot minua tekemään? Tappamaan itseni kun ei ole muotoja? Ei minusta tule kurvikasta tekemälläkään, toiset ovat hoikkia luonnostaan. En tiedä miksi hetero mieheni kuitenkin kanssani on. Ehkä hän onkin homo, en tietenkään voi ansaita normaalia miestä, olenhan lauta ja ruma, yritän pitää sen mielessäni joka hetki.

Kyllä silikonit täytyisi saada kelakorvattaviksi, ettei meidän lautojen tarvitsisi enää tyytyä noihin homomiehiin vaan kelvattais kunnon heteroille. Ja läski-implantit perseeseen ja reisiin myös, kylkiluun poisto voisi myös sisältyä operaatioon, että saa vyötärön kapeammaksi.

Johan tästä kärsii syntyvyyskin, eihän ne homomiehet meidän kanssa vauvantekohommiin kuitenkaan suostu.

Tai ehkä meidät pitäis pakkosteriloida, ettei levitettäisi enää näin epäsuotuisia geenejä. Itseasiassa murrosiässä vartalon kehityttyä vois suoraan steriloida kaikki muut kuin tiimalasivartaloiset tytöt. Jos pojan äiti olis tätä suoraa tyyppiä, niin täytyisi kyllä steriloida poikakin, hänhän saattaisi vaikka siittää tuollaisen epäkelvon kurvittoman tyttären.

Vierailija
47/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yrittää tosissaan kaikkensa sen eteen että täyttäisi nuo ulkoapäin tulevat normit.

Minulla alkaa kääntymään tämä laihdutus ja kuntoilu masennuksen puolelle. haluaisin olla juuri sellainen hoikka ja kurvikas ja teen kovasti työtä sen eteen ja ruoskin ja piiskaan itseäni päivittäin,mutta tuo mahaläski, ja reisiläski ei vaan lähde.Ja toisekseen dekoltee on jo luinen ja posket kuopalla. On tosi vaikeaa kun rasva on kerääntynyt just tiettyyn paikkaan eikä tasaisesti, tähän olisi paras juttu rasvaimu mutta ei ole vielä varaa kun pitää kustantaa tytölle ajokortti.

Entistä pahempi mieli tulee, kun saa päivittäin lukea ettei kelpaa tällaisena,että on inhottava läski vaikka kuinka yrittää.

Älä rääkkää itseäsi! Kenen normit yleensä yrität täyttää, kenelle kelvata? Ainakin ihan tavallisille miehille kelpaa ihan hyvin tavallinen nainen, jolla on vähän jenkkakahvaa tai mahaläskiä tai reisissä selluliittia, eli ainakaan kumppanin löytäminen tai pitäminen ei vaadi AV-ihanteiden tai mallimaailman vaatimien mittojen täyttämistä. Ketään ei myöskään oikeasti ällötä kadulla kun vähemmän täydellisellä vartalolla varutettu nainen kulkee siellä, ihan kelpaa maisemaan taviskin.

Onneksi sinä itse voit muuttaa omat normisi ja päästä niin sopuun itsesi kanssa! Minä olen näin tehnyt ja olen onnelline lievästi ylipainoinen kaljamahainen nainen. Komea hoikka 7 vuotta minua nuorempi mieskin on tullut löydettyä vaikka AV:n mukaan tällaisen epäurheilullisen läskin ei pitäisi kelvata kellekään. Ihmisessä vaan on niin paljon muutakin kuin ulkokuori.

Vierailija
48/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelmasi taitaa olla korvien välissä.

Missä sua on nyt haukuttu inhottavaksi läskiksi?

Jos oikeasti urheilet päivittäin ja syöt terveellisesti, et voi olla inhottava läski.

Aikuisena ihmisenä tämän varmasti ymmärrät. Näytä hyvä ihminen esimerkkiä tyttärellesi, ettei niitä kaikkia median juttuja kannata kirjaimellisesti itseensä ottaa, eikä tavoitteena ole muistuttaa photoshopattuja malleja...

Vierailija
49/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin olla hieman "pehmeämpi". Kun katselen miehiä kadulla, inhottaa sellaset tikut,ruipelot, tykkään miehissäkin että on sitä pehmeyttä,vähän massaa mutta ei nyt mitään riippa mahaa. Sama naisilla,minusta sopiva pehmeys on kaunista, ekan kuvan muodokas nainen ehkä vähän liian muodokas,siitä vähän pois niin olisi mun makuuni. Vaatekoossa sanotaanko sellanen L koko. Muodokas ei tosiaan tarkota että vatsa roikkuu ja jenkkakahvat tursuaa farkuista..Mun silmää ei vaan mielytä täysin rasvaton vartalo. ei ole kaunis.

Vierailija
50/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka helvetin päivä!!!

Ei tietenkään nimeltä, mutta just mun kokoa ja sitä että vaikka on pieni pömppis niin se on vastenmielistä ja liikaa.Vert ketju kaikki 165cm jotka painaa yli 55 kiloa on läskejä.

Ja myös tässä ketjussa se tulee julki että PITÄÄ olla laiha mutta kurvikas.

Vierailija
51/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yrittää tosissaan kaikkensa sen eteen että täyttäisi nuo ulkoapäin tulevat normit. Minulla alkaa kääntymään tämä laihdutus ja kuntoilu masennuksen puolelle. haluaisin olla juuri sellainen hoikka ja kurvikas ja teen kovasti työtä sen eteen ja ruoskin ja piiskaan itseäni päivittäin,mutta tuo mahaläski, ja reisiläski ei vaan lähde.Ja toisekseen dekoltee on jo luinen ja posket kuopalla. On tosi vaikeaa kun rasva on kerääntynyt just tiettyyn paikkaan eikä tasaisesti, tähän olisi paras juttu rasvaimu mutta ei ole vielä varaa kun pitää kustantaa tytölle ajokortti. Entistä pahempi mieli tulee, kun saa päivittäin lukea ettei kelpaa tällaisena,että on inhottava läski vaikka kuinka yrittää.

Sun ongelmasi taitaa olla korvien välissä. Missä sua on nyt haukuttu inhottavaksi läskiksi? Jos oikeasti urheilet päivittäin ja syöt terveellisesti, et voi olla inhottava läski. Aikuisena ihmisenä tämän varmasti ymmärrät. Näytä hyvä ihminen esimerkkiä tyttärellesi, ettei niitä kaikkia median juttuja kannata kirjaimellisesti itseensä ottaa, eikä tavoitteena ole muistuttaa photoshopattuja malleja...

vaikka liikun 5-6 kertaa viikossa, vatsalta ei tuo makkara lähde millään ja reisissä on selluliittia :( ja sanoohan sen jo mitatkin. Painoa on aivan liikaa, jos linkittäisin kuvan tänne niin tulisi melko julmaa palautetta.

Kaikista eniten masentaa se että haukutaan laiskaksi jos ei saa suoraa vatsaa ja ja muutenkaa pääse samoihin lukemiin kuin nuorena. En oo laiska, teen niin paljon töitä kuin pystyn.

Vierailija
52/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on haukuttu

joka helvetin päivä!!!

Ei tietenkään nimeltä, mutta just mun kokoa ja sitä että vaikka on pieni pömppis niin se on vastenmielistä ja liikaa.

Mitä vartalomallia tällä palstalla ei olisi haukuttu? :D

Tätä palstaa ei varmaan kannata käyttää itsetuntonsa mittarina.

Vierailija
53/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas ei tosiaan tarkota että vatsa roikkuu ja jenkkakahvat tursuaa farkuista..Mun silmää ei vaan mielytä täysin rasvaton vartalo. ei ole kaunis.

Voitko sä kertoa mullekin, miten saat ajatuksen voimalla rasvakerroksen kehittymään muualle kuin juuri siihen vatsan ja jenkkisten kohdalle, mihin se omenavartaloisella kertyy?

Isot tissit ois tosi kivat ja muodokkaat reidet. Vissiin oon tehnyt jotain väärin, kun silti muuten oon suht rasvaton, mutta vatsa vaan pömpöttää ja jenkkikset tursuu. Sulla varmaan on joku ratkaisu tähän ongelmaan?

Vierailija
54/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on haukuttu joka helvetin päivä!!! Ei tietenkään nimeltä, mutta just mun kokoa ja sitä että vaikka on pieni pömppis niin se on vastenmielistä ja liikaa.

Mitä vartalomallia tällä palstalla ei olisi haukuttu? :D Tätä palstaa ei varmaan kannata käyttää itsetuntonsa mittarina.

Mutta se on totta että itsetuntoni on laskenut huimasti tämän palstan myötä. Vaikka mun kokoisia kyllä haukutaan muuallakin, esim iltasanomien kommenteissa. Nykyajan synti ei ole pettäminen vaan läski.

Vierailija
55/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tarkoitin että miksi sellaista vartaloa TAVOITELLLAAN? Ei luonnolleen mitään voi, sitä vain ihmettelen miksi pyöreämmätkin laihduttaa itsensä lättänäksi.

" En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis" Onko pienessä mielessäkään käynyt, että jotkut ovat lautoja luonnostaan? MItä neuvot minua tekemään? Tappamaan itseni kun ei ole muotoja? Ei minusta tule kurvikasta tekemälläkään, toiset ovat hoikkia luonnostaan. En tiedä miksi hetero mieheni kuitenkin kanssani on. Ehkä hän onkin homo, en tietenkään voi ansaita normaalia miestä, olenhan lauta ja ruma, yritän pitää sen mielessäni joka hetki.

Vierailija
56/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap:lle tiedoksi, että halki maailmanhistorian on tavoiteltu sellaista vartaloa, joka on vaikea saada. Luulisi useiden tietävän, että aiempina vuosisatoina on lihava nainen ollut "parasta mitä voi olla", koska siihen on harva pystynyt. Samahan se on nykyään eikä varmasti koskaan muutu. Mitä tavoittelemista on jenkkakahvoissa ja tavallisen paksussa vartalossa, kun ne on lähes jokaisella jo valmiiksi.

Vierailija
57/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tarkoitin että miksi sellaista vartaloa TAVOITELLLAAN? Ei luonnolleen mitään voi, sitä vain ihmettelen miksi pyöreämmätkin laihduttaa itsensä lättänäksi.

" En usko että yksikään hetero mies ihannoi poikamaista lättänää ja lautaa naisvartaloa kyllä se on homojen muotigurujen keksintöä jota naiset seuraa sitten...vai onko tosiaan jonkun mielestä laiha ja lauta naisvartalo muka kaunis" Onko pienessä mielessäkään käynyt, että jotkut ovat lautoja luonnostaan? MItä neuvot minua tekemään? Tappamaan itseni kun ei ole muotoja? Ei minusta tule kurvikasta tekemälläkään, toiset ovat hoikkia luonnostaan. En tiedä miksi hetero mieheni kuitenkin kanssani on. Ehkä hän onkin homo, en tietenkään voi ansaita normaalia miestä, olenhan lauta ja ruma, yritän pitää sen mielessäni joka hetki.

Kannattaa tavoitella terveyttä. Voihan sitä nimittää omppuvartaloa naisellisen kurvikkaaksi, mutta ylipaino on terveysriski.

Vierailija
58/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lättänää ei tavoitella, vaan tosi hoikkaa, mutta pyöreää peppua ja isoja rintoja. Sellainen on vaan monesta vartalosta vaikea saada.

Vierailija
59/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt toitotetaan miesten pitävän muhkummista naisista niin ei tässä top 10 -listassa kukaan mikään kovin keskivartalotanakka ole (toki naisellisia ovat mutta hoikahkoja lähes kaikki):

<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/han-on-vuoden-2012-seksikkain-nainen--…" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/han-on-vuoden-2012-seksikkain-nainen--…">http://www.iltasanomat.fi/viihde/han-on-vuoden-2012-seksikkain-nainen--…;

Tämän listan naiset on näiden lahuusfanaatikkojen mielestä kaikki läskejä :D. Paitsi ehkä tuo Foxx ja Cole.

Vierailija
60/129 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän listan naiset on näiden lahuusfanaatikkojen mielestä kaikki läskejä :D. Paitsi ehkä tuo Foxx ja Cole.

Ilman isoja (silikoni)rintoja noitakin naisia varmaan haukuttaisiin täällä poikavartaloisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä