Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua naurattaa nykyajan ekorillipiruvanhemmat

Vierailija
29.05.2012 |

joiden lapset on puettu mahd rumasti. lapsia kannetaan repuissa, korvissa killuu halvat kehitysmaakorvikset ja kädet on ranteita myöten täynnä tatskoja. opiskelevat tuhannetta vuotta yliopistossa ja rikkaat maalaisvanhemmat kustantaa elämisen statissa.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli tumma lyhyt polkkatukka, mustasankaiset silmälasit ja pitkä nokka. Mustavalkoraidallinen mekko, se raidoitus siellä yläosassa.

Piti ihan pyytää miestänikin katsomaan mokomaa näkyä.

Vierailija
22/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsopa joku kerta niistä vaippapaketeista kilosuosituksia käyttäjille, niin näet.

Todellakaan ei voida puhua mistään vajavaisuuksista tai niille naureskelemisesta, vaan yleisestä vaippailuintoilusta, kun vaipattajättäminen on nykyään "julmaa".

Kyllä onkin asenteet erikoisia täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon Maailma kylässä-tapahtuman jälkeen. yhtenä vuonna arvosteltiin monikulttuurisia perheitä ja nyt sitten ekoilijoita. Tuli joku flashback aiemmilta vuosilta kun luin tätä ketjua.

Ovatko ihmiset niin epävarmoja omien valintojensa ja elämäntapansa kanssa, että toisten elämä ja valinnat näin ärsyttävät?

Vierailija
24/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua nää ekohampuusit ärsyttää silti. Kaikkine lasten luontonimineen ja vittusienineen.

Me käytiin kaverin kanssa nauramassa vittusienille jo 90 luvulla Ruohonjuuressa. Käyttääköhän joku niitä?

Vierailija
25/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6v painaa vielä normaalipituisena ja -painoisena 22kg.

Sitten oli erikseen ilmeisesti yökastelijoiden vaipat

Vierailija
26/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona! Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa! Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh. Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

Kertoo kyllä paljon tuollainen kommentti kirjoittajastaan.. Oisko hiukan rajoittunut maailmankuva?

Luepa ihan ajatuksella mitä tännekin on kirjoitettu "ekohörhöistä" ja mieti, onko se maailmankuva näillä tyypeillä jotenkin avarampi...

Vierailija
27/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsopa joku kerta niistä vaippapaketeista kilosuosituksia käyttäjille, niin näet.

Todellakaan ei voida puhua mistään vajavaisuuksista tai niille naureskelemisesta, vaan yleisestä vaippailuintoilusta, kun vaipattajättäminen on nykyään "julmaa".

Koska oli jotekin mieltynyt siihen. Esikoinen oli yökuiva jo 2 vuotiaana. Minä en jaksanut paineita ottaa, lapsi vain totesi yksi ilta, että tänään laitetaan vain pikkarit ja vaipat jäivät.

Tämä lapsi on nyt 12 vee ja kun on normaalista lapsesta kysymys, on ihan sama näin ajatellen jäikö ne vaipat pois 2 vuotiaana vai melkein 4 vuotiaana.

Vierailija
28/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua nää ekohampuusit ärsyttää silti. Kaikkine lasten luontonimineen ja vittusienineen. Me käytiin kaverin kanssa nauramassa vittusienille jo 90 luvulla Ruohonjuuressa. Käyttääköhän joku niitä?

sai päivän naurut, thanks! mä en kans noita pimppisieniä ymmärrä ja ties mitä kuukuppeja. on se vaan niin näppärää.. ehkä tosiaan jollekin joka on töissä jossain hampuusikaupassa ja on aikaa käydä vessassa tunnin verran tuhraamassa.

Vierailija
29/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli tumma lyhyt polkkatukka, mustasankaiset silmälasit ja pitkä nokka. Mustavalkoraidallinen mekko, se raidoitus siellä yläosassa. Piti ihan pyytää miestänikin katsomaan mokomaa näkyä.

saatoin olla minä, hahaa!

Vierailija
30/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkö. Kyllä se yökastelu jatkuu vauvaiästä vaikka jopa alakoululaiseksi asti. Neljävuotias menee siinä vässä. Hyvä että on ihan tavallisia vaippoja, joita neljävuotiaat voivat öisin käyttää kun on vielä niin yleistä neljävuotiaille se yökastelu. Erikoisyövaipat jo isommille lapsille onkin jo paljon kallimpia. Arvaa vaan ostaako ne vanhemmat ihan vaan huvikseen 50 senttiä/kpl maksavia vaippoja.

Vierailija
31/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun lintulajin, musta-valko-raita, pitkä nokka...

Vierailija
32/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli tumma lyhyt polkkatukka, mustasankaiset silmälasit ja pitkä nokka. Mustavalkoraidallinen mekko, se raidoitus siellä yläosassa. Piti ihan pyytää miestänikin katsomaan mokomaa näkyä.

saatoin olla minä, hahaa!

Mulla ei ole mitään yliopistoakka-tyyppiä vastaaan, sehän ei välttis ole sama kuin ekorillipää. Oli vaan niin just sen prototyypin näköinen :)

Vierailija
33/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän voi käyttää vielä ekaluokkalaisellakin, varmaan pienikokoisilla lapsilla menee pidempäänkin!

Kyllä vaippailubuumi on vienyt normaalin oppimisen kuivaksi tulemiseen, väitän minä. Mutta sillä ei olekaan mitään väliä mitä mieltä minä olen, en vain laita omia lapsiani siihen. Järjettömät rahamäärät vaipattaa vuositolkulla lapsia ja maksaa roskalaatikon tyhjennyksiä niiden vuoksi saati sitten että kaatopaikat kasvaa valtaviksi vuoriksi. Ainakin se meidän perheen osuus siitä vuoresta on vähemmän.

En puhu, enkä ole puhunut yökastelijoista, vaan tuollaisista tavan tallaajista jotka 3,5-vuotiaana vaipattelevat koska ovat siihen mieltyneet. Esimerkiksi.

Vierailija
34/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se yökastelu alkaa jo pienestä asti. Ei siis koskaan ole yöllä kuiva, ennen kuin alkaa keho erittämäään sitä ADH:ta. Kuvittelitko että vasta 6 vuotiaana yhtäkkiä alkaakin pissaamaan yöllä alleen?

Todella paljon on yökastelijoita 4-, 5-, ja 6 -vuotiaissakin vaikka voivatkin käyttää NORMAALEJA vaippoja. Ihan siksi niitä valmistetaan, koska on paljon vielä tuonikäisiä yökastelijoita.

Vierailija
35/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mua ärsyttää espoolaiset hellyhansen ja peak perfomance perheetkin.

Ja eniten näissä jälkimmäisissä se stanan myyntimulkkuisä siinä leasingautossaan ja se äiti niissä Aleksi13 kuteissaan. Pennuilla tietty P.O.P.in vaatteet.

Asuvat samanlaisessa pakettitalossa kuin kaikki naapuritkin ja kaikki pihat on just samanlaiset ja isovanhemmat on just tulossa kohta kylään.

Vierailija
36/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppukevennyksessä oli kerran juttua puisista ekorilleistä. Pitäisi niiden pirujen ostaa sellaisia. Muovi ei ole kovin ekologista. Sitä pitsi isot muovikehykset ovat meidän yliopistoihmisten tavaramerkki. Ettei keltään nyt mene sekaisin hörhö ja akateemikko!

Meidän lapset käyttää vaan meandia ja tatuoinnit on wt. Mieheni ei oo laiha vaan painaa 90 kiloa.

Vierailija
37/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä tyhmä

SITTEN ON ERIKSEEN YÖKASTELIJOIDEN VAIPAT!!!!! LOL

Ai eikö sun mielestä lapsi, joka 4 - 6 vuotiaana kastelee yöllä sänkynsä tai vaippansa ole yökastelija? Alkaako se sun mielestä vasta 7 vuotiaana!

Vierailija
38/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa luettavaa :)

Vierailija
39/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppukevennyksessä oli kerran juttua puisista ekorilleistä. Pitäisi niiden pirujen ostaa sellaisia. Muovi ei ole kovin ekologista. Sitä pitsi isot muovikehykset ovat meidän yliopistoihmisten tavaramerkki. Ettei keltään nyt mene sekaisin hörhö ja akateemikko! Meidän lapset käyttää vaan meandia ja tatuoinnit on wt. Mieheni ei oo laiha vaan painaa 90 kiloa.

no siinä onki sulla syöttämistä. tuollanen jööti kuluttaa ja paskoo ainaki kolmen naisen edestä. josta päästiinkin siihen että kannattas taloudellisista syistä harkita lesposuhdetta.

Vierailija
40/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko että vasta 6 vuotiaana yhtäkkiä alkaakin pissaamaan yöllä alleen?

Ja meilläkin on ollut yökastelija, joka lääkärintutkimusten perusteella todettiin yökastelijaksi, ja hänen hoitonsa sekä vähäiset vaipattelunsa isona oli kyllä aivan lääketieteellisesti tarpeen. Mutta sanonpa vielä ehkä kolmannen kerran, etten ole puhunut yökastelijoista, vaan niistä aivan tavallisista pitkään vaipattelijoista! Jollei nyt mene kaaliin, ei sitten ole mennäkseenkään.

Kyllähän nykyajan Suomessa on aivan tavallista vaipatella lapsia yli kolmevuotiaiksi ja turha tulla selvittelemään että ne isot vaipat on yökastelijoita varten, kun eivät ne ole. Suurin osa käyttäjistä on aivan tavallisia lapsia jotka eivät ole oppineet vielä kuiviksi, siis tottuneet vaippoihin ja siihen että niihin pissaamisen jälkeen on edelleen kuiva olo= vikaa ei ole missään eli tilannetta ei tarvitse muuttaa.

Nyt en jaksa enää jankkailla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi