Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua naurattaa nykyajan ekorillipiruvanhemmat

Vierailija
29.05.2012 |

joiden lapset on puettu mahd rumasti. lapsia kannetaan repuissa, korvissa killuu halvat kehitysmaakorvikset ja kädet on ranteita myöten täynnä tatskoja. opiskelevat tuhannetta vuotta yliopistossa ja rikkaat maalaisvanhemmat kustantaa elämisen statissa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaippahomma. Esikoiseni oppi alle 2v kuivaksi, kuopusta olen potattanut 6kk alkaen, mutta silti nyt 2,5-vuotiaana, vaipat yhä osittain käytössä, myös päivällä. Jaa miksi? Koska kylässä, ulkoillessa ja kun meillä on vieraita, on ikävää jos sattuu vahinko, ja niitä edelleen usein sattuu:/ Ei vain ole vielä valmis, ihonsa kuivuu muutenkin, ei kiva pestä monta kertaa päivässä, ja aina pesulle ei pääse, pissaisena en viitsi pitää. Molemmilla ekan vuoden ajan kestovaipat, sen jälkeen kertsit, ihan koska ottivat/ottavat ne kestot pois, housuvaipat saa olla, paitsi tietty kun käydään potalla tai ollaan kotona ilman. Ja molemmat samaa sukupuolta. Eli ei se aina ole vanhempien tai lapsen LAISKUUDESTA kiinni. Luontokaan ei säästy jos vaatepyykkiä tulee koneellinen päivässä pissan takia;)

Vierailija
42/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mua ärsyttää espoolaiset hellyhansen ja peak perfomance perheetkin.

Ja eniten näissä jälkimmäisissä se stanan myyntimulkkuisä siinä leasingautossaan ja se äiti niissä Aleksi13 kuteissaan. Pennuilla tietty P.O.P.in vaatteet.

Asuvat samanlaisessa pakettitalossa kuin kaikki naapuritkin ja kaikki pihat on just samanlaiset ja isovanhemmat on just tulossa kohta kylään.

Kun olet noin avarakatseinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6v painaa vielä normaalipituisena ja -painoisena 22kg.

Sitten oli erikseen ilmeisesti yökastelijoiden vaipat

vittu mikä tyhmä

SITTEN ON ERIKSEEN YÖKASTELIJOIDEN VAIPAT!!!!! LOL

Ai eikö sun mielestä lapsi, joka 4 - 6 vuotiaana kastelee yöllä sänkynsä tai vaippansa ole yökastelija? Alkaako se sun mielestä vasta 7 vuotiaana!

tervemenoa tarkistamaan :)

Vierailija
44/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua nää ekohampuusit ärsyttää silti. Kaikkine lasten luontonimineen ja vittusienineen. Me käytiin kaverin kanssa nauramassa vittusienille jo 90 luvulla Ruohonjuuressa. Käyttääköhän joku niitä?

sai päivän naurut, thanks! mä en kans noita pimppisieniä ymmärrä ja ties mitä kuukuppeja. on se vaan niin näppärää.. ehkä tosiaan jollekin joka on töissä jossain hampuusikaupassa ja on aikaa käydä vessassa tunnin verran tuhraamassa.

Mä en puolestani ymmärrä, miksi pitäisi ravata vessassa kolmen tunnin välein heittämässä rahaa roskapönttöön ja ottaa (pienikin) riski jostain TSS:stä tai bakteeritasapainon häiriintymisestä, kun asian voi hoitaa viidessä minuutissa kerran aamulla ja kerran illalla, turvallisesti ja käytännössä ilmaiseksi (30e/5-10 vuotta).

Vierailija
45/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peak performance -perhe pakataan siisteissä kaupunkivaatteissaan perheen ykkösautoon ja rahdataan Stockmannille, jossa tavoitteena on valita oikeansävyiset lautasliinat ystäväperheille järjestettäviin vuotuisiin viininmaistajaisiin. Mauri-Peter ja Saimi-Adalmiina on otettava mukaan, koska heillä ei ole yhtään kaveria eikä heitä voi muutenkaan päästää yksin ulos kotoa, koska siellä voi olla bakteereja, eläimiä, muita ihmisiä, hampuuseja ja maahanmuuttajia. Onneksi lapsilla on kuitenkin Nintendo DS -konsolit, joilla pelaamisputki jatkuu onnistuneesti Stockmannin parkkihallissakin sen kaksi tuntia, jonka oikeansävyisten lautasliinojen etsiminen kestää.

Stockmannin lautasliinahyllyllä Jarmo EI osoita riittävää kiinnostusta lautasliinoja kohtaan ja peak performance -äitimme saa hysteerisen kohtauksen, kotimatka sujuu murjotuksen vallassa ja kriiisin käsittely vaatii lukuisia itkuisia puheluja tyttökavereille ja pohdintoja elämän tarkoituksesta. Siinä se loppuviikko sitten kuluukin rattoisasti!

Vierailija
46/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän voi käyttää vielä ekaluokkalaisellakin, varmaan pienikokoisilla lapsilla menee pidempäänkin!

Kyllä vaippailubuumi on vienyt normaalin oppimisen kuivaksi tulemiseen, väitän minä. Mutta sillä ei olekaan mitään väliä mitä mieltä minä olen, en vain laita omia lapsiani siihen. Järjettömät rahamäärät vaipattaa vuositolkulla lapsia ja maksaa roskalaatikon tyhjennyksiä niiden vuoksi saati sitten että kaatopaikat kasvaa valtaviksi vuoriksi. Ainakin se meidän perheen osuus siitä vuoresta on vähemmän.

En puhu, enkä ole puhunut yökastelijoista, vaan tuollaisista tavan tallaajista jotka 3,5-vuotiaana vaipattelevat koska ovat siihen mieltyneet. Esimerkiksi.

Tava? Eli tavastia? Ei kai 3.5veet siellä käy?

Vierailija
47/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona!

Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa!

Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh.

Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

antaa susta sellaisen kuvan, että olet itse vähän jälkeenjäänyt. Mutt ihan kiva, että tunnet jotenkin olevasi parempi, kun lapsesi erittää riittävän määrän AD-hormonia yöllä. Mutta muista että se ei ole mitenkään sun ansiota tai kasvatuksen tulosta.

Vierailija
48/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten näissä jälkimmäisissä se stanan myyntimulkkuisä siinä leasingautossaan ja se äiti niissä Aleksi13 kuteissaan. Pennuilla tietty P.O.P.in vaatteet.

Asuvat samanlaisessa pakettitalossa kuin kaikki naapuritkin ja kaikki pihat on just samanlaiset ja isovanhemmat on just tulossa kohta kylään.

Kun olet noin avarakatseinen?

Vierailija
49/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua nää ekohampuusit ärsyttää silti. Kaikkine lasten luontonimineen ja vittusienineen. Me käytiin kaverin kanssa nauramassa vittusienille jo 90 luvulla Ruohonjuuressa. Käyttääköhän joku niitä?

sai päivän naurut, thanks! mä en kans noita pimppisieniä ymmärrä ja ties mitä kuukuppeja. on se vaan niin näppärää.. ehkä tosiaan jollekin joka on töissä jossain hampuusikaupassa ja on aikaa käydä vessassa tunnin verran tuhraamassa.

Mä en puolestani ymmärrä, miksi pitäisi ravata vessassa kolmen tunnin välein heittämässä rahaa roskapönttöön ja ottaa (pienikin) riski jostain TSS:stä tai bakteeritasapainon häiriintymisestä, kun asian voi hoitaa viidessä minuutissa kerran aamulla ja kerran illalla, turvallisesti ja käytännössä ilmaiseksi (30e/5-10 vuotta).

Ei ole mitään TSS:n riskiä, ei.

Vierailija
50/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain, kuinka vaatteet on meidän aatteet ja todellinen maailmankatsomus tai ideologia voi olla aika toisarvoista.

Ja sille joka valitti syöneensä kypsentämättömiä kaurahiutaleita vedessä: sitä kutsutaan tuorepuuroksi!

Vierailija
51/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ekorillipirut kun käytte ostamassa kirpparilla meidän turhat tavarat ja vaatteet. Hyvin tuntuu merkkivaatteet kelpaavan :O

Vierailija
52/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ekorillipirut kun käytte ostamassa kirpparilla meidän turhat tavarat ja vaatteet. Hyvin tuntuu merkkivaatteet kelpaavan :O

wannabe-rikkaat, jotka oikeasti elävät yli varojensa.

Vierailija
53/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko ja meandi on viety käsistä ekoilijoiden toimesta.

Sinä olet varmasti siellä kirpparipöytäsi ääressä ollut varmistamassa että ekoilijoille menee. Voi vittu tällä palstalla on välillä niin typeriä ihmisiä että päähän sattuu.

Vierailija
54/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ne vasta hauskoja on. ollaan tavallista duunia ahertamalla päästy 40 miinus ikäsinä sellasen akateemisen alottelijan tuloihin ja ollaan niin polleeta. vihdoin on pikku-fiat vaihtunu vaan 5 vuotta vanhaan relluun ja kulahtanu toppatakki villakangastakkiin. kaupungin vuokra-asunto asumisoikeusasuntoon ja teipatut rillit ehjiin. sitten ollaan yhtäkkiä niin fiksua ja fiiniä. viimosilla pennosilla koetetaan pysyä niiden oikeesti varakkaiden peräkkässä ja luottovelka senku kasvaa ja pankkihan antaa aina rajan korotusta. lapset on uskallettu tehä niillä viimosilla munasoluilla ja siittiöillä kun on kerätty epätoivosesti sitä pientä omaisuutta minkä ason ostaminen kustantaa. se vasta surullista on. kun lasten teko aika meni jo, mut silti tehään.

Vierailija
55/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varmasti siellä kirpparipöytäsi ääressä ollut varmistamassa että ekoilijoille menee. Voi vittu tällä palstalla on välillä niin typeriä ihmisiä että päähän sattuu.

jos tullaan 3 vuotiaalle ostamaan ja varmistetaan, että se on sen kersan kokoa, niin hänelle se menee.

Onko tämä sulle jotenkin kipeä asia? Mukavaahan se kierrätys on ekoilijoille.

Vierailija
56/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) En pidä siteistä, niistäkin valitsen mieluummin kestovaihtoehdon jos on pakko käyttää.

b) Minulle (ja monille muillekin herkkäihoisille) kertakäyttösuojat aiheutta kestoja helpommin kutinaa, ärsytystä ym. mukavaa, vaikkei suoranaista TSS-riskiä olisikaan.

c) Siteet ovat silti vaihdettava useammin ja maksavat enemmän kuin kuppi.

Vierailija
57/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on HAUSKA!

Vierailija
58/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6v painaa vielä normaalipituisena ja -painoisena 22kg.

Sitten oli erikseen ilmeisesti yökastelijoiden vaipat

vittu mikä tyhmä

SITTEN ON ERIKSEEN YÖKASTELIJOIDEN VAIPAT!!!!! LOL

Ai eikö sun mielestä lapsi, joka 4 - 6 vuotiaana kastelee yöllä sänkynsä tai vaippansa ole yökastelija? Alkaako se sun mielestä vasta 7 vuotiaana!

tervemenoa tarkistamaan :)

on sulle faktaa siitä minkä ikäisiä yökastelijoita on ja mitenkä paljon http://www.yokastelu.fi/graaf01.htm

Vierailija
59/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) En pidä siteistä, niistäkin valitsen mieluummin kestovaihtoehdon jos on pakko käyttää. b) Minulle (ja monille muillekin herkkäihoisille) kertakäyttösuojat aiheutta kestoja helpommin kutinaa, ärsytystä ym. mukavaa, vaikkei suoranaista TSS-riskiä olisikaan. c) Siteet ovat silti vaihdettava useammin ja maksavat enemmän kuin kuppi.

se sitä kutinaa aiheuttaa eikä vaipat.

Vierailija
60/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset kiusaa toisiaan. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi