Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittelevatko lääkäörit olevansa jumalia?

Vierailija
14.07.2014 |

Itselläni on tämä kokemus. Ehkä se on se valkoinen takki. 

Muita?

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:48"]

No huhheijaa, eiköhän tämäkin ketju kerro enemmän potilaista kuin lääkäreistä? Mikä ammatti olisi teistä lähimpänä Jumalaa, jollei lääkärin ammatti?

-kiitollinen pelastetusta elämästään

[/quote]

Ei mikään ammatti, josta maksetaan palkkaa (vieläpä näin korkeaa) ole lähellä Jumalaa. Elämän voi pelastaa myös esim. poliisi, palomies, kuka vaan joka kuuntelee. Älä romantisoi. 

Ja niin, potilas on sairas asiakas. Lääkäri, on se jolle maksetaan potilaan hoidosta. 

Vierailija
162/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:06"]

Olispa enemmän inhimillisiä, ihmisen kohtaavia lääkäreitä. *huoh*

[/quote]  ne jotka olisi kenties ne sopivimmat niillä ei riitä äly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:01"]

Hei, kommentti oli tarkoitettu numerolle 11. Olen pahoillani, että meni väärään osoitteeseen.

[/quote]

Kuule, se kommentti 11:han on ihan vittuilumielessä kirjoitettu. Siinä ivaillaan ylipainoiselle potilaalle, joka epäilee kilpparin vajaatoimintaa. Eikö ole sarkasmi tuttu käsite? Nro 11:n kommentissa sitä on raskaanlaisesti. 

ei ap

[/quote]

Siis oletko itse tuon jutun kirjoittaja? Näiltä sivuilta kun löytyy näitä keittiöpsykologeja jotka pystyvät tekemään näitä narsismi muita diagnooseja ihan lennosta. Olen itse ylipainoinen ja välillä väsynyt mutta ikävä kyllä en voi syyttää siitä kilpirauhastani, syy on laiskuuteni ja herkkuteluni.Olisi tietysti mukavampaa kun voisi heittäytyä vastuuttomaksi ja vaatia, että yhteiskunta tai joku muu hoitaa ongelmani. Ja lopuksi vastaus kysymykseesi: sarkasmi on ihan tuttu käsite.

[/quote]

Noi en tosiaan ole sen kirjoittaja. Minusta se oli kusipäinen kommentti. Itse en ole ylipainoinen, eikä minulla ole kilpirauhasongelmaa, mutta sisarellani oli, ja se oli vuosia hoitamatta, ja hän kärsi todella paljon. Vituttaa tuollaiset vähättelijät! Sinulla ehkä syy oli oma mässäily ja laiskuus, mutta sisarellani ja monella muulla EI. Eli äläpäs yleistä. Kyseessä on TODELLINEN SAIRAUS.

[/quote]

Minulla on itselläni ollut kilpirauhastulehdus ja tiedän siis miltä se väsymys tuntuu. Ei ole minun syytäni jos siskosi ei osannut vaatia kilpirauhaskokeita. Harvemmin kai esiintyy vajaatoimintaa, joka ei näkyisi labrakokeissa. Ja tiedän, että todellinen kilpirauhasen vajaatoiminta on TODELLINEN JA VAKAVA SAIRAUS mutta se ei ole kiinni lääkärin ilkeydestä tai narsisimista vaan näkyy kyllä kokeissa.

[/quote]

Enhän minä tässä saatana ole mistään ilkeydestä tai narsismista kirjoittanut! Täällä on aika monta eri kommentoijaa, jos et ole tajunnut!!! Vastasin vain sille pahville, joka luuli, että nro 11 oli kirjoitettu tosissaan! 

Sisko kävi vuosia kokeissa, ja aina oli just ylärajalla arvot (Suomessa paljon laajempi asteikko kuin Euroopassa). Sitten meni viimein epätoivoisena yksityiselle, sai lääkityksen, ja parani. Paino alkoi tippumaan tosi pian. 

[/quote]

Voisitko selvittää tälläiselle pahville mistä tiedät, että kyseessä on provo ja mielellään ilman kirolua jos pysty sellaiseen. Ehkä siskosi olisi kannattanut mennä ajoissa yksityislääkärille. Ja vielä yksi asia joka ei toivottavasti pilaa päivääsi: en enää mässäile (joka ei mielestäni ole sama asia kuin herkuttelu) ja omasta mielestäni vain myönsin tosiasian joka koskee useita ylipainoisia. Nyt olen kuitenkin liikkunut ja laihtunut jan ihan ihan kilpirauhaslääkitystä.

Vierailija
164/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon tavannut näitä jumalia mutta onneksi aika vähän. Mulla on vakituinen lääkäri joka on usein myöhässä hätä tilanteen takia mutta ei se mua haittaa. Tämä lääkäri ei ole onneksi jumala.

Vierailija
165/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:07"]

Hei, kommentti oli tarkoitettu numerolle 11. Olen pahoillani, että meni väärään osoitteeseen.

[/quote]

Kuule, se kommentti 11:han on ihan vittuilumielessä kirjoitettu. Siinä ivaillaan ylipainoiselle potilaalle, joka epäilee kilpparin vajaatoimintaa. Eikö ole sarkasmi tuttu käsite? Nro 11:n kommentissa sitä on raskaanlaisesti. 

ei ap

[/quote]

Siis oletko itse tuon jutun kirjoittaja? Näiltä sivuilta kun löytyy näitä keittiöpsykologeja jotka pystyvät tekemään näitä narsismi muita diagnooseja ihan lennosta. Olen itse ylipainoinen ja välillä väsynyt mutta ikävä kyllä en voi syyttää siitä kilpirauhastani, syy on laiskuuteni ja herkkuteluni.Olisi tietysti mukavampaa kun voisi heittäytyä vastuuttomaksi ja vaatia, että yhteiskunta tai joku muu hoitaa ongelmani. Ja lopuksi vastaus kysymykseesi: sarkasmi on ihan tuttu käsite.

[/quote]

Noi en tosiaan ole sen kirjoittaja. Minusta se oli kusipäinen kommentti. Itse en ole ylipainoinen, eikä minulla ole kilpirauhasongelmaa, mutta sisarellani oli, ja se oli vuosia hoitamatta, ja hän kärsi todella paljon. Vituttaa tuollaiset vähättelijät! Sinulla ehkä syy oli oma mässäily ja laiskuus, mutta sisarellani ja monella muulla EI. Eli äläpäs yleistä. Kyseessä on TODELLINEN SAIRAUS.

[/quote]

Minulla on itselläni ollut kilpirauhastulehdus ja tiedän siis miltä se väsymys tuntuu. Ei ole minun syytäni jos siskosi ei osannut vaatia kilpirauhaskokeita. Harvemmin kai esiintyy vajaatoimintaa, joka ei näkyisi labrakokeissa. Ja tiedän, että todellinen kilpirauhasen vajaatoiminta on TODELLINEN JA VAKAVA SAIRAUS mutta se ei ole kiinni lääkärin ilkeydestä tai narsisimista vaan näkyy kyllä kokeissa.

[/quote]

Enhän minä tässä saatana ole mistään ilkeydestä tai narsismista kirjoittanut! Täällä on aika monta eri kommentoijaa, jos et ole tajunnut!!! Vastasin vain sille pahville, joka luuli, että nro 11 oli kirjoitettu tosissaan! 

Sisko kävi vuosia kokeissa, ja aina oli just ylärajalla arvot (Suomessa paljon laajempi asteikko kuin Euroopassa). Sitten meni viimein epätoivoisena yksityiselle, sai lääkityksen, ja parani. Paino alkoi tippumaan tosi pian. 

[/quote]

Voisitko selvittää tälläiselle pahville mistä tiedät, että kyseessä on provo ja mielellään ilman kirolua jos pysty sellaiseen. Ehkä siskosi olisi kannattanut mennä ajoissa yksityislääkärille. Ja vielä yksi asia joka ei toivottavasti pilaa päivääsi: en enää mässäile (joka ei mielestäni ole sama asia kuin herkuttelu) ja omasta mielestäni vain myönsin tosiasian joka koskee useita ylipainoisia. Nyt olen kuitenkin liikkunut ja laihtunut jan ihan ihan kilpirauhaslääkitystä.

[/quote]

Jos et ymmärrä sarkasmia, niin ei ole minun ongelmani. Se on äärimmäisen sarkastinen ja ilkeä kommentti, usko pois. Jos haluat jatkaa vielä jankuttamista, niin siitä vaan. En aio vastata. 

Vierailija
166/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omalääkärini on todella ihana. <3 Näitä kommentteja kun lukee, ymmärrän, miten onnekas olenkaan ollut. Täytyy kiittää häntä aivan erityisesti ensi kerralla, kun menen terveysasemalle. 

Vierailija
167/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:07"]

Sekö se selitys olikin, siis kun sinä tiedät:-) Olisit kertonut heti. En aio jatkaa jankuttamista kaltaisesi henkilön kanssa. Oletko joku amislainen keittäjäkylmäkkö, kirjoitustyylisi ainakin viittaa siihen.

[/quote]

ei ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos et ymmärrä sarkasmia, niin ei ole minun ongelmani. Se on äärimmäisen sarkastinen ja ilkeä kommentti, usko pois. Jos haluat jatkaa vielä jankuttamista, niin siitä vaan. En aio vastata. 

[/quote]

Sekö se selitys olikin, siis kun sinä tiedät:-) Olisit kertonut heti. En aio jatkaa jankuttamista kaltaisesi henkilön kanssa. Oletko joku amislainen keittäjäkylmäkkö, kirjoitustyylisi ainakin viittaa siihen.

Vierailija
168/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kuvittelevat. Lähisuvussa useampi ja p issa noussut jkaisella massin myötä päähän niin et ei shrisselle taivu. Se Tieteeeeeseen eli käyp?hoitoihin veyoaminen on niin hankalaa joo ja ei joudu vastuuseen mok7sta koska kollegathan ei noki.

Vierailija
169/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lääkäri ja kuvittelen olevani Jumala. Päivästä riippuen uskontokunnan mukaan. Joskus menee jopa viikko Allahina. Lisäksi etenkin syksyisin todella kuvittelen olevani Buddha, vaihtelee kausittain.

Minä pysyn ateistina, meno on tasaisempaa.

Vierailija
170/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kuvittelevat. Lähisuvussa useampi ja p issa noussut jkaisella massin myötä päähän niin et ei shrisselle taivu. Se Tieteeeeeseen eli käyp?hoitoihin veyoaminen on niin hankalaa joo ja ei joudu vastuuseen mok7sta koska kollegathan ei noki.

Lääkkeet jäi ottamatta?

Vierailija
171/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka määrittelevät hoitokäytännöt ovat niitä jumalia. Lääkäri on käskyläinen.

Vierailija
172/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Erityisesti kirurgit zykopaatteja

Vierailija
173/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaa kun ei ihan itse Googlella diagnosoitu tauti olekaan lääkärin mielestä totta? Mmmmutku mul on kato nää kaikki oireet.

Vierailija
174/176 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei kuvittele mitään, mutta kellokoskella liikkuu vaikka minkä sortin jumalaa, jeesusta ja kuninkaallsta sakkia. Ei kylläkään lääkäreitä, vaan niiden lääkäreiden asiakkaita.

Vierailija
175/176 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajatkin kuvittelevat sekä sosiaalityöntekijät, kaikki.

Vierailija
176/176 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja me potilaat olemme kaikki niin pyyteettömiä ja virheettömiä, ystävällisyys on meillä ensisijaista lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa kohtaan. Koskaan emme osoita olevamme epäkiitollisia emmekä koskaan epäile lääkärin ammattitaitoa, varsinkaan niiden nuorten kandien ja vastavalmistuneiden. Mehän emme koskaan ole tietävinämme mikä hoito tai lääke olisi meidän parhaaksemme.

Miettikää nyt jumalauta itsenne siihen asemaan kun vastaanottoon tulee päivittäin mitä kummallisempia valittajia jotka tietävät jo valmiiksi ilman tutkimusta mikä vaivaa ja mitä hoitoa tulisi saada, onhan sitä luettu aikakausilehtien lääkäripalstaa ja kuultu joltakin tutulta jostakin sairaudesta. Jos olisin lääkäri, olisin varmasti niin kurkkuani myöden täynnä turhasta valittajia ja jos olisi mahdollista tekisin Mengelet. SUurin osa potilaista ei kuitenkaan arvitse mitään kummallisempaa kuin krovienvälihoitoa, niin se vain on!

Ja just tälläsiä lääkäreitä toivon välttäväni loppuun asti.. Onko ihme, että itse keksii diagnoosivaihtoehtoja jos lääkäriin ei pääse tai siellä ei oteta kipuja tosissaan?

Istuin jo vastaanotolla kun lääkäri toteaa, että ei me lähdetä tutkimaan mahdollisuutta endometrioosiin kun sulla on käytössä ehkäisypillerit kuitenkin ja nehän hoitaa siinä samalla sitäkin. Nykyään levinnyt endometrioosi ja päivittäiset kivut.