Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelevatko lääkäörit olevansa jumalia?

Vierailija
14.07.2014 |

Itselläni on tämä kokemus. Ehkä se on se valkoinen takki. 

Muita?

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:52"]

Minä olen lääkäri ja kuvittelen olevani Jumala. Päivästä riippuen uskontokunnan mukaan. Joskus menee jopa viikko Allahina. Lisäksi etenkin syksyisin todella kuvittelen olevani Buddha, vaihtelee kausittain.

[/quote]

Minä taas olen Jumala mutta luulen välillä olevani kynekologi.

[/quote]

Tekeekö kynekologi myös diaknooseja?

Vierailija
2/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseäni mitättömänä messiaana. Minun odotetaan tekevän ihmeitä, mutta Aina ei pysty. T. lääketieteen opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lääkäreissä on paljon narsisteja. Osa on selkeästi työhönsä kelpaamattomia, mutta saavat jatkaa kun systeemi suojelee heitä. Jokunen potilas joutuu epäpätevän lääkärin toimesta kärsimään.....Se pieni osa lääkäreistä onkin sitten huippua. Tutkijoina on suomalaiset lääkärit huippuhyviä. Terveyskeskuksissa ne lääkärit ja hoitajat on alansa alinta kastia.

Vierailija
4/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla nykyisellä lääkärillä tuntuu olevan jumalakompleksi. Vaikea siinä on vastaan väittää, kun lääkäri lähettää erilaisiin (turhiin!) kokeisiin. En ymmärrä miksi. Tunnen itseni koe-eläinmarsuksi. 

Vierailija
5/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 06:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:43"]

Itselläni on tämä kokemus. Ehkä se on se valkoinen takki. 

Muita?

[/quote]

Huora olet

[/quote]

Eh? Onko sulla psyykkisiä ongelmia? 

ap

Vierailija
6/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla jumalia, mutta Jumalasta seuraava - ylöspäin.

T: Lääkäri

Vierailija
7/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni opiskelee laakariksi, ja hanella on kylla noussut ruumiinnesteet paakoppaan! On selittanyt kesatoistaan mista tulee saamaan ainakin kuusi tonnia kateen (joskus parin vuoden paasta siis, tietysti) ja tuhlaa noita ansaitsemattomia rahoja jo etukateen! Han muutti kalliiseen kaksioon yksin, ja kampasta loytyy kaikki uusin videotekniikka ja vimpaimet ja tilaukset minne lie palveluihin kuten netflix, yms. Han on naureskellen selittanyt opiskelijabileista, missa eivat jaksaneet tiskata niin heittivat koko astiaston pois kun on kuulemma rahaa ostaa uusi! Nosti myos koko opintolainansa "sijoittamiseen", mutta minusta tuntuu etta nuo rahat menivat tuohon keinotekoiseen elintasoon. Selitti etta muutaman tonnin talletuksista saa 10-20% tuoton kun hanen jumalallinen voimansa on nyt valinnut sijoituskohteet. Kutsui minua tyhmaksi kun sanoin etta itse laitan saastotilille saman verran kuukaudessa kuin hanen "sijoituksensa" tuottavat vuodessa.

Enka nyt todellakaan provoile. Mukavasta veljestani on tullut tuollainen pintaliitajaidiootti, luulin etta han meni laakikseen kutsumuksen perassa mutta nakojaan raha on alkanut haista vahan liikaa :( hapean veljeni kaytosta, en tieda miten han esittelee asenteensa laakarien paremmuudesta muille kuin pikkusiskolle (lapsellista sisarusrehvastelua?) mutta minusta meno ei kuulosta tervepaiselta. Omat opiskelutoverini ovat kuin toiselta galaksilta, teekkareita olemme.

Kauhulla odotan kun herra universumin napa valmistuu, tai saa edes kandin (kutsutaanko sita kandiksi? Neljannen vuoden jalkeista valelaakaria tarkoitan) paperit kouraan..

Vierailija
8/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuvittele, mutta kyllähän lääkärit jumalasta seuraavia ovat. Vai mikä muu ammattikunta parantaisi yhtä paljon ihmisiä kuin lääkärit?

Vierailija
9/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:54"]

Omalla nykyisellä lääkärillä tuntuu olevan jumalakompleksi. Vaikea siinä on vastaan väittää, kun lääkäri lähettää erilaisiin (turhiin!) kokeisiin. En ymmärrä miksi. Tunnen itseni koe-eläinmarsuksi. 

[/quote] mulla on kyllä päinvastainen kokemus että ei millään kokeisiin. Suvussa sydäntautia niin sydänfilmi otettu yli 50 vuotiaana vasta. Sydän oli ok. Kiitos ruokavalion ja liikunnan ja en ole turhan murehtija.

Vierailija
10/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:54"]

[/quote] mulla on kyllä päinvastainen kokemus että ei millään kokeisiin. Suvussa sydäntautia niin sydänfilmi otettu yli 50 vuotiaana vasta. Sydän oli ok. Kiitos ruokavalion ja liikunnan ja en ole turhan murehtija.

[/quote]

Itsellä sama. Lääkäri ei ilmeisesti säästösyistä uskalla laittaa mihinkään tutkimuksiin. Toivoisin hiukan enemmän sitä jumalkompleksia. 

Vierailija
11/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:28"]

Veljeni opiskelee laakariksi, ja hanella on kylla noussut ruumiinnesteet paakoppaan! On selittanyt kesatoistaan mista tulee saamaan ainakin kuusi tonnia kateen (joskus parin vuoden paasta siis, tietysti) ja tuhlaa noita ansaitsemattomia rahoja jo etukateen! Han muutti kalliiseen kaksioon yksin, ja kampasta loytyy kaikki uusin videotekniikka ja vimpaimet ja tilaukset minne lie palveluihin kuten netflix, yms. Han on naureskellen selittanyt opiskelijabileista, missa eivat jaksaneet tiskata niin heittivat koko astiaston pois kun on kuulemma rahaa ostaa uusi! Nosti myos koko opintolainansa "sijoittamiseen", mutta minusta tuntuu etta nuo rahat menivat tuohon keinotekoiseen elintasoon. Selitti etta muutaman tonnin talletuksista saa 10-20% tuoton kun hanen jumalallinen voimansa on nyt valinnut sijoituskohteet. Kutsui minua tyhmaksi kun sanoin etta itse laitan saastotilille saman verran kuukaudessa kuin hanen "sijoituksensa" tuottavat vuodessa.

Enka nyt todellakaan provoile. Mukavasta veljestani on tullut tuollainen pintaliitajaidiootti, luulin etta han meni laakikseen kutsumuksen perassa mutta nakojaan raha on alkanut haista vahan liikaa :( hapean veljeni kaytosta, en tieda miten han esittelee asenteensa laakarien paremmuudesta muille kuin pikkusiskolle (lapsellista sisarusrehvastelua?) mutta minusta meno ei kuulosta tervepaiselta. Omat opiskelutoverini ovat kuin toiselta galaksilta, teekkareita olemme.

Kauhulla odotan kun herra universumin napa valmistuu, tai saa edes kandin (kutsutaanko sita kandiksi? Neljannen vuoden jalkeista valelaakaria tarkoitan) paperit kouraan..

[/quote]

Kauheaa. Just tuota ajoin takaa. 

ap

Vierailija
12/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni opiskelee laakariksi, ja hanella on kylla noussut ruumiinnesteet paakoppaan! On selittanyt kesatoistaan mista tulee saamaan ainakin kuusi tonnia kateen (joskus parin vuoden paasta siis, tietysti) ja tuhlaa noita ansaitsemattomia rahoja jo etukateen! Han muutti kalliiseen kaksioon yksin, ja kampasta loytyy kaikki uusin videotekniikka ja vimpaimet ja tilaukset minne lie palveluihin kuten netflix, yms. 

[/quote]

Kuulostaa, että veljesi (pitäisikö olla lainausmerkeissä?) kompleksit ovatkin sinun kateuskompleksi.

Vierailija
13/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:54"]

Veljeni opiskelee laakariksi, ja hanella on kylla noussut ruumiinnesteet paakoppaan! On selittanyt kesatoistaan mista tulee saamaan ainakin kuusi tonnia kateen (joskus parin vuoden paasta siis, tietysti) ja tuhlaa noita ansaitsemattomia rahoja jo etukateen! Han muutti kalliiseen kaksioon yksin, ja kampasta loytyy kaikki uusin videotekniikka ja vimpaimet ja tilaukset minne lie palveluihin kuten netflix, yms. 

[/quote]

Kuulostaa, että veljesi (pitäisikö olla lainausmerkeissä?) kompleksit ovatkin sinun kateuskompleksi.

[/quote]

No kuulostaahan tuo veljesi mulkulta, mutta ehkä hän siitä kypsyy vielä. Toivottavasti. Potilaitten kannalta.

Vierailija
14/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me potilaat olemme kaikki niin pyyteettömiä ja virheettömiä, ystävällisyys on meillä ensisijaista lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa kohtaan. Koskaan emme osoita olevamme epäkiitollisia emmekä koskaan epäile lääkärin ammattitaitoa, varsinkaan niiden nuorten kandien ja vastavalmistuneiden. Mehän emme koskaan ole tietävinämme mikä hoito tai lääke olisi meidän parhaaksemme.

Miettikää nyt jumalauta itsenne siihen asemaan kun vastaanottoon tulee päivittäin mitä kummallisempia valittajia jotka tietävät jo valmiiksi ilman tutkimusta mikä vaivaa ja mitä hoitoa tulisi saada, onhan sitä luettu aikakausilehtien lääkäripalstaa ja kuultu joltakin tutulta jostakin sairaudesta. Jos olisin lääkäri, olisin varmasti niin kurkkuani myöden täynnä turhasta valittajia ja jos olisi mahdollista tekisin Mengelet. SUurin osa potilaista ei kuitenkaan arvitse mitään kummallisempaa kuin krovienvälihoitoa, niin se vain on!

Vierailija
15/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 10:09"]

Ja me potilaat olemme kaikki niin pyyteettömiä ja virheettömiä, ystävällisyys on meillä ensisijaista lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa kohtaan. Koskaan emme osoita olevamme epäkiitollisia emmekä koskaan epäile lääkärin ammattitaitoa, varsinkaan niiden nuorten kandien ja vastavalmistuneiden. Mehän emme koskaan ole tietävinämme mikä hoito tai lääke olisi meidän parhaaksemme.

Miettikää nyt jumalauta itsenne siihen asemaan kun vastaanottoon tulee päivittäin mitä kummallisempia valittajia jotka tietävät jo valmiiksi ilman tutkimusta mikä vaivaa ja mitä hoitoa tulisi saada, onhan sitä luettu aikakausilehtien lääkäripalstaa ja kuultu joltakin tutulta jostakin sairaudesta. Jos olisin lääkäri, olisin varmasti niin kurkkuani myöden täynnä turhasta valittajia ja jos olisi mahdollista tekisin Mengelet. SUurin osa potilaista ei kuitenkaan arvitse mitään kummallisempaa kuin krovienvälihoitoa, niin se vain on!

[/quote]

Taidat kyllä ollakin lääkäri. Oletko se sama, joka eilen kilahti? 

Vierailija
16/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:47"]Tuntemillani hoitsuilla on yleensä parempi itsetunto ja TIETÄVÄT, etteivät lääkärit ole mitään jumalia. 

Monilla hoitajilla on myös huumorintajua:)

Vierailija
17/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni teistä olisi kuollut ilman lääkärin apua. Lääkärit tekee tärkeää työtä kuten palomiehet, poliisit, opettajat, sairaanhoitajat jne.

Vierailija
18/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:06"]

Olispa enemmän inhimillisiä, ihmisen kohtaavia lääkäreitä. *huoh*

[/quote]

Ja mä taas vihaan näitä "ihmisen kohtaavia" lääkäreitä. Ei lääkärin tarvitse mun psykologiksi tai lohduttavaksi olkapääksi muuttua, mä haluan apua fyysisiin ongelmiini. Ja apua olen saanutkin. Päänsisäiset ongelmat puin sitten ystävieni ja läheisteni kanssa, ei minun niitä tarvitse lähteä tk-lääkärin niskaan syytämään. Juu, ihminen on psyko-fyysinen kokonaisuus, buaaahhh. Siis niinku niiiiin tosi monimutkainen olio (mutta joka tottelee yksinkertaisia käskyjä).

Vierailija
19/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei olisi lääkäreitä niin mitähän tapahtuisi. Tai menisivät lakkoon kaikki yhtäaikaa. Ruumiita tulisi solkenaan.

Vierailija
20/176 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa luulee, osa ei. Ainahan tällainen vaara on olemassa ammatissa, jossa on niin paljon valtaa. Minulla on itse asiassa pieni (no, ei niin pienikään) lääkärifetissi, ja kyllä tämä jumalkompleksi on osa sitä. Tykkään muutenkin olla dominoitavana. 

Anteeksi nyt ap, tämä on vähän offtopic. Ajattelin kuitenkin mainita, ettei niin pahaa, ettei jotakin hyvääkin. En pidä nössölääkäreistä. (En tarkoita, että minulla olisi mitään ikinä sattunut lääkärin kanssa, mutta kyllähän miesgynellä käynti on kiihottava kokemus. Edellinen huomasi sen, ja kun totesin hiukan hengästyneesti, että näinkö nopeasti tämä tutkimus on ohi, sanoi gyne hymyillen: "No en minä sitä osaa pitkittääkään." Tositarina!)

Harmi, että olen niin perusterve, koska harvoin on käyntiä (mies)lääkärillä.

Olen ehkä vähän outo, mutta kicksinsä kullakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi