Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta täällä salainen rakkautesi!

Vierailija
20.05.2012 |

Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:23"]J.M. Oulusta. Elämäntilanne ja muutoksen pelko estää tunnustamisen, mutta pää on ollut pyörryksissä jo kuukausia.

[/quote]

mikä on sellainen elämäntilanne, että estää tunnustamisen vai tarkoitatko, että jompi kumpi on varattu?

Vierailija
62/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian,

kohdattiin väärällä hetkellä. Missä oltaisikaan, jos olisi törmätty vuosia aiemmin vapaina? Nyt sä olet siellä ja mä täällä.

En ikinä unohda sun silmiä, kasvoja, hymyä ja vartaloa ja niitä iltoja, kun höpöteltiin. Molemmat aluksi ujoja ja kun toisiamme varovasti katsottiin pikkuhiljaa rohkeammin. Kovin pitkälle ei ehditty tutustua, mutta tuntui kuin tuntisin sut paremmin kuin ketään muuta.

Nyt ei enää nähdä, mutta sua vain joka päivä ajattelen ja rakastan niin, että välillä sattuu sydämeen ja tuntuu, että pää hajoaa.

Oo siellä jossain mun, rakkaani. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:24"]

Mun ensirakkaus exäni :) molemmat naimisissa uusien kumppanien kanssa ja molemmilla pareilla menee hyvin. Silti rakastan exääni hänkin kuulema minua... Emme edes haluaisi olla yhdessä, mutta ei kai se ensirakkaus koskaan kuole :)

[/quote]Ihan mielenkiinnosta kysyisin.....jos menee niin hyvin, niin eiko tule syyllisyydentuskia jos tunteita toiseen mieheen????Mita omasi ajattelisi?

Vierailija
64/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan kirjoittelemme, rakkaus on kestänyt jo 30 vuotta...

Vierailija
66/138 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. H. Olen aina rakastanut sinua. Muistan edelleen polttavan katseesi kun kerroit omasta rakkaudestasi. Vaikka ajauduimme erillemme ja löysimme onnen tahoillamme, ajattelen sinua edelleen. Rakastan sinua.

Vierailija
67/138 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä ja aina vaan olet mielessä R.H. 

Ottaisin sinut heti omakseni, jos saisin.

Vierailija
68/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleen ajatuksissani. Joka päivä. Naura vain!

Odottelen josko joskus tulee sellainen aika elämässäsi että otat yhteyttä. Voi hyvin.

T.A.

Vierailija
69/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimiä, ei lempinimiä.... Ehkä ensi elämässä...

Vierailija
70/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mulle rakas ja maailman paras isä. Varmaan tiedätkin sen, vaikka en sitä ääneen sanoiskaan.

Vierailija
71/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä J.K. Kuopiosta, ripari vuonna 1982 ja sitten ihanaa käsikädessä seurustelua pari vuotta.

Ihanaa, että olemme yhä perheystäviä ja voimme yhdessä tälle ensimmäiselle tunteenpalolle joskus hetken muisteloissamme antaa:)

En nyt rakkaudeksi sanoisi, mutta palavaksi ENSIrakkaudeksi.

Vierailija
72/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M

Vierailija
73/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin VV.

Vierailija
74/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyppinä täysin mahdoton, silti aina mielessä. Onneksi sain tuntea sut. No hard feelings :-)

Vierailija
75/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinuun toivottoman ihastunut...

Vierailija
76/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kaveri apm. Ei rakkautta vaan himoa. Haluan sua! Ironista, miehenkin nimikirjaimet apm..

Vierailija
77/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Suski

Vierailija
78/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mansikkavalkosuklaata. Tällä hetkellä olen makealakossa, joten en voi toteuttaa rakkauttani.

Vierailija
79/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut salaista rakkautta. Olen seurustellut jokaisen rakastamani naisen kanssa. Tunnustan siis tähän, että

sinä rakas penikseni,

joka täytät kovana käteni,

joka pullistelet jänteviä suoniasi,

joka roikut muhkeana lahjettani vasten kun ajattelen

rakkaani reisiä ja niiden väliin katoavaa kuumutta,

jonka tiukkuuteen haluaisit sykkimään syvälle sisään, pitkä kostea kiihkeä ja hidas raottuminen,

minä rakastan ja silittelen sinua joka toinen päivä salaa lähes kaikelta maailmalta.

Voilá!

Vierailija
80/138 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salainen rakkauteni. Jospa voisin lähettää kiireidesi keskelle kevyen sipaisun poskellesi! Hetken kenties miettisit mikä se oli, sitten jatkaisit hymy kasvoillasi tietäen, että sinulle on annettu elämässä paljon rakkautta. Enemmän kuin ehkä tiedätkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan