Tunnusta täällä salainen rakkautesi!
Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.
Kommentit (138)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2012 klo 00:13"]
J.L., kaipaan sitä tulista roihua, intohimoa, jonka pelkkä katse jo sytytti. Toisiamme emme koskaan saa, ja parempihan se on niin, vaikka raastavaa se onkin.
[/quote]
Mistä päin JL on tai mikä on etunimi?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:31"]
JT
Käyn aina ihastelemassa kuviasi Instagramissa ja kommentoimassa niitä ja myös kavereidesi, toivottavasti ei haittaa? Ja olen niin onnellinen koko päivän, joskus kun olet käynyt minunkin kuvasta tykkäämässä, vaikka suurin osa onkin koiristani ja joskus myös sinusta. Ehkä tajuat? Minä olen kypsä ja viisas, toisin kuin suurin osa muista ihailijoistasi.
[/quote]
Insta-puuma? :D
I love youuuuuuu youubiduubidamdam
olen rakastunut sinuun :/
T. se kolmekymppinen, se neiti tomaatti
Olen sinua kaukaa rakastanut jo vuosikymmenen. Sydänmeen sattuu.
Helsingin Kalliosta. Sina seksikas punapaa
L L Lappeenrannasta. Ei tässä elämässä.
J.M. Oulusta. Elämäntilanne ja muutoksen pelko estää tunnustamisen, mutta pää on ollut pyörryksissä jo kuukausia.
KH, oot aika kiva, mutta en silti taida rakastaa sua.
A.M pk seudulla, olet minulle rakas♥
onko linjoilla -75 syntyneitä taija nimisiä?
Vanha ketju, mutta nostanpa silti.
M.Å, vaimosi on onnen tyttö kun sinut sai. Mutta se katsekontakti jäi vaivaamaan minua, ryökäle! Nyt en saa rauhaa sinusta. Sinä naurat seurassani ja keskustelet, kerran tuijottelit vain lattiaan, vai luulenko vain?
M.K. nykyään kai M.S. ja asut Kuopion suunnilla nykyisin?
Olet ensi-ihastukseni ja koko elämäni aikana ei ole kuukautta, etten ole Sinua ajatellut, miettinyt, miksen osannut olla rohkeampi Sinun suhteesi... Olin niin ujo...
Miten saisin Sinuun vielä yhteyden
t: J.S.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2012 klo 22:38"]
Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.
[/quote]
Rakas M.M.,olen ollut rakastunut sinuun jo neljä vuotta,toivon että pääset eroon hullusta exästäsi ja voimme karata yhdessä johonkin halpaan,lämpimään maahan asumaan.
T:J
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2012 klo 22:53"]
:)
[/quote]
Siis P.J, lainaus ei toiminut.
Hei, mulla myös! :)
[/quote]