Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta täällä salainen rakkautesi!

Vierailija
20.05.2012 |

Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät että haluan sinua.Tiedän että sinäkin haluat minua,fyysisellä tsolla.Rakastan sinua.Sitä en voi sinulle koskaan kertoa,en sinulle,enkä muille.Kaipaus sinua kohtaan nostaa toisinaan kyyneleet silmiini.Päivä paivältä on helpompaa,silti tuskin menee hetkeäkään etten ajattelisi sinua.Luulen että tulet olemaan lopun elämääni minulle tärkeä ihminen,se yksi jota rakastin joskus paljon.

Sinulle rakas V

Vierailija
82/138 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Aina ja ikuisesti vain sinua rakastan.

Yksi V.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme samalla luokalla koulussa, olit se reipas pieni hevostyttö. Minun pääni meni aivan sekaisin sen jälkeen kun tanssimme piirileikkejä koulun joulujuhlassa ja katsoit minua suoraan silmiin ja hymyilit salaperäisesti ja määrätietoisesti. Ja meinki jatkui koko kevään. Yritykseni lähestyä sinua olivat kömpelot, mitä muuta voisi 13-vuotiaalta odottaa? Jäin kiertämään kuin kissa kuumaa puuroa.

Suunnittelin yhteistä ratsastusretkeä ja kun suunnitelmani oli hiottu ja aika oli kypsä, et tullut sillä viikolla lainkaan kouluun. Etkä seuraavana, etkä pariin kuukauteen. Siksi että isäsi oli kuollut traagisesti lento-onnettomuudessa. Meinasin revetä itsekin kun sain tietää siitä, kun näin isäsi kuvan lehdessä.

Tulit onneksi takaisin kouluun, mutta ykskaks sulla olikin toinen poikaystävä. Olin tavallaan iloinen puolestssi koska en olis jaksanut kantaa sinun raskasta taakkaasi kun olit menettänyt rakkaan isäsi. Jäin vähäksi aikaa suremaan mutta kyyneleeni kuivuivat kun huomasin että halusat silti olla kaveri kanssani.

Tapasin sinut uudestaan, vuosikymmeniä myöhemmin mökkipaikkakunnallani, jossa asut nykyisin. Meillä on molemmilla perheet mutta kaipuu heräsi. Olet yhä se pieni hevostyttöni, et ole mielestäni muuttunut olllenkaan. Sama hymy, sama katse. Tehdäänkö se ratsastusretki tänä kesänä?

Vierailija
84/138 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulit että se oli vain ohimenevä teinitytön typerä ihastus vanhempaan mieheen, ehkä yllätyit viime kesänä kun tuppauduin hetkeksi elämääsi 7 vuoden jälkeen uudestaan, mutta ehkä vihdoin tajusit ettei se ollut mitään ohimenevää vaikken vieläkään rohjennut sitä sinulle tunnustaa?

Vaikka muutin kauas ja meillä molemmilla on perhe ja elämä satojen kilometrien päässä toisistamme niin en koskaan oikeasti pystynyt unohtaa sinua, ihana MN?

Ehkä tulen taas kesällä sinne yöttömään yöhön sinua katsomaan. Voi olla että vain katson kaukaa, mutta lupaa että hymyilet minulle taas sitä ihanaa hymyäsi, niin että jaksan taas pitkän talven seuraavaan kesään.

Vierailija
85/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua!

Vierailija
86/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani M

Jotain jäi aikanaan kesken..

Vierailija
87/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi haluat, kun aloituksen teit.

Vierailija
88/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.H. rakastan sinua.

En saanut sitä sanotuksi perjantaina, vaikka paljon muuta tulikin sanottua.

Olet ihana ja minulle täydellinen.

Vierailija
89/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posteljooni.

Vierailija
90/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pitkätukka renttu p-karjalassa.. on minun salainen rakkauteni

Vierailija
91/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mulle rakas ja maailman paras isä. Varmaan tiedätkin sen, vaikka en sitä ääneen sanoiskaan.

Vierailija
92/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeneekohan tätä edes täällä sanoa, mutta J.S. sulla on aina paikka mun sydämessäni :)

Vierailija
93/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeneekohan tätä edes täällä sanoa, mutta J.S. sulla on aina paikka mun sydämessäni :)

L.A. =D

Vierailija
94/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään ihastunut sinuun, mutta enää tuskin nähdään. Sulla oli vain toiset naiset mielessä ja yksi taisi murtaa sun sydämesi. Melkein tekisi mieli sanoa, että siitäs sait, mutta en sano. Olisit vain ihastunut minuun, niin et olisi joutunut pettymään. :D

Vierailija
95/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 nimikirjaimet unohtui

Ei unohtunut. Harkitsin pitkään, että laitanko vai jätänkö pois, vainoharhaisuuttani jätin pois. Saatan ne kertoakin, jos nätisti pyydetään. :D

T: 9

Vierailija
96/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ja voih...

Vierailija
97/138 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta J.M, tiesit tunteeni silloin joskus ja torjuit minut.. Silti en ole sinua unohtanut, näen sinusta vielä joskus uniakin.

Vierailija
98/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.L., kaipaan sitä tulista roihua, intohimoa, jonka pelkkä katse jo sytytti. Toisiamme emme koskaan saa, ja parempihan se on niin, vaikka raastavaa se onkin.

Vierailija
99/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin hymy ja pehmeä ääni joita ei voi unohtaa...

Vierailija
100/138 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jota olen rakastanut tosi nuoresta ja jota edelleen rakastan. Koskaan en saa tietää olisiko meistä ajallaan voinut vielä tulla jotain koska T.J. siirtyi liian aikaisin taivaan kotiin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi