Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta täällä salainen rakkautesi!

Vierailija
20.05.2012 |

Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeestä

Vierailija
22/138 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "salaisella rakkauden kohteellani" on sama etunimi ja sukunimen kirjain, onkohan meillä sama mies kyseessä....:)

Onko sun rakkaasi Tampereen seudulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun hymy aiheuttaa mussa sellasia tunteita, ettei niitä mikään tai kukaan muu saa aikaan. Kun sä katsot mua ja hymyilet just sillä sun hymylläs, mä unohdan kaikki muut. Ehkä vielä joskus, mun oma jääkäripoika... In another life, i would be your girl, we'd keep all our promises, be us against the world.

Vierailija
24/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki ja yötön yökin täsmää. onkohan meillä ollut sama rakkaus...

Vierailija
25/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulit että se oli vain ohimenevä teinitytön typerä ihastus vanhempaan mieheen, ehkä yllätyit viime kesänä kun tuppauduin hetkeksi elämääsi 7 vuoden jälkeen uudestaan, mutta ehkä vihdoin tajusit ettei se ollut mitään ohimenevää vaikken vieläkään rohjennut sitä sinulle tunnustaa?

Vaikka muutin kauas ja meillä molemmilla on perhe ja elämä satojen kilometrien päässä toisistamme niin en koskaan oikeasti pystynyt unohtaa sinua, ihana MN?

Ehkä tulen taas kesällä sinne yöttömään yöhön sinua katsomaan. Voi olla että vain katson kaukaa, mutta lupaa että hymyilet minulle taas sitä ihanaa hymyäsi, niin että jaksan taas pitkän talven seuraavaan kesään.

Tää on täysin kuin mun kirjoittama. Kaikki täsmää...

Vierailija
26/138 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "salaisella rakkauden kohteellani" on sama etunimi ja sukunimen kirjain, onkohan meillä sama mies kyseessä....:)

Onko sun rakkaasi Tampereen seudulta?

Ei ole, HML:n seudulta on. Ja saa kyllä mut niin sekaisin pelkällä katseellaan, vaikken häntä edes tunne.

t.64

Vierailija
27/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.W. - tämä repii minut sisältä kahtia, mutta en voi tunnustaa tai näyttää tunteitani, liikaa on pelissä..

Vierailija
28/138 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.L.
En tiedä miten elämämme olisikaan menneet jos asuisimme lähempänä toisiamme. 

Olet minulle rakas, nyt ja aina.

Vierailija
29/138 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, en koskaan unohda sua. Sä olet mulle se oikea, mutta hitto vie, kun tajusin sen vasta sitten kun oli jo liian myöhäistä. Olen pahoillani kaikesta, kun loukkaisn sua. Rakastan sua aina! Voi kun joskus olisi vielä mahdollisuus jutella ja kertoa kaikki tunteet. 

Terv. ensirakkautesi kymmenen vuoden takaa

Vierailija
30/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2012 klo 22:53"]

:)

[/quote]

Siis P.J, lainaus ei toiminut.

Hei, mulla myös! :)

[/quote]

[/quote]

Edelleen P.J. mielessäni. Työkavereita ollaan.

terv. nro 53

Vierailija
31/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK. Tykkään susta ihan sikana. Haaveilen siitä, miltä tuntuis olla yhdessä sun kanssa. Mutta se jää haaveeksi, koska ollaan molemmat liian kunnollisia ihmisiä sellaseen sotkuun. 

Vierailija
32/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-P ja M.N. saavat polveni veteliksi.... Aaahhh....

Vierailija
33/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Hank Azaria!

Vierailija
34/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.I.

Olet ikuisesti mielessäni.

Vierailija
35/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. N. Suojelen sinua salaa. Kaikkea hyvää.

Vierailija
36/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.S.
 Σ' αγαπώ !

Vierailija
37/138 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EH.

Hankalaa on, kun selvästi jotain tunnet mua kohtaan, mutta en tiedä, inhoa vai oletko myös kiinnostunut.

Vierailija
38/138 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kaivanut tämän vanhan ketjun esiin. Yksi vanha vastaus on minun kirjoittamani, ja sen lukeminen repii rintaa riekaleiksi vieläkin. :(

Vierailija
39/138 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.H E-Ranskasta. Yhteiset hetkemme ovat aina mielessäno, vaikka oletkin nyt kihloissa ja minä naimisissa. Ihanat kävelyt ilta-auringossa rannalla saavat jalkani vieläkin tutisemaan ja kuumat hetkemme hotellihuoneessasi kruunasivat kaiken. Kiitos kun sain haustaa hajuvesiäsi

Vierailija
40/138 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.P repii mut yhä edelleen kahtia, en pysty unohtamaan.. Lämmin kosketus, ruskettunut iho, merensiniset silmät ja lempeät sanat.. Rakkaus ensisilmäyksellä, palava, loppumaton ja ikuinen. En koskaan, en ketään, en mitään, niinkuin sinua. Rakastan sinua nyt ja aina, ich liebe dich jetzt und immer <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän