Tunnusta täällä salainen rakkautesi!
Rakastatko, muttet voi sanoa sitä hänelle tai julkisesti? Tässä on vapaa tilaisuus tunnustaa palava rakkautesi, ole hyvä.
Kommentit (138)
P.H. eipä olla yli vuoteen nähty, eikä nähdäkään kun sä oot sellainen kuin oot. Sinun kuitenkin aina, minä.
Olipa ihana lukea..
Mä tunnustan, että rakastan miehiä. J.T, A.T, V.K.. Te olette mielessäni. Ja ehkä jonkun kanssa, joku päivä.
Antti, Antti, Antti, Antti <3 <3 <3
Cheek. En ikinä kehtaisi myöntää kenellekään!
Ainiin ja Juho K., sinuakin ajattelen usein. Mitä kaikkea meistä olisi voinut tulla. Välillä mietin josko pistäisin vaikka Facebookissa viestiä, mutta en sitten uskallakaan.
J.T, näin sinusta pari päivää sitten unta. Siitä lähtien olet ollut mielessäni ja olen muistellut miten kivaa meillä oli. Harmi, että meille kävi niin kuin kävi. Minulla on ikävä sinua.
P, mitä meistä olisikaan voinut tulla jos olisin osannut silloin aikanaan kysyä. Nyt kuulemma seurustelet enkä halua sotkea kuvioitasi, vaikka ajattelen sua joka päivä. Ajattelen, että olisit paras mahdollinen äiti mun tuleville lapsille.
JK Tre
En tule ikinä sulle tätä tunnustamaan, mutta olet ihana <3
Sydämeni sulaa hymyyn, kun näen sut.
V.T. sotilasuraa tehnyt ihanuus itä-Suomesta. Meillä oli yksi yhteinen juhannus "pojat ja minä" mökillä. Toisten mentyä nukkumaan, me juteltiin koko yö. Ensin kaatosateessa kuistilla ja sitten saunassa. Silloin mun silmät avautu. Silloin mä rakastuin. Monta vuotta ennen ja jälkeen tuon juhannuksen oltiin paljon tekemisissä, mutta mitään meidän välillä ei ole koskaan tapahtunut. Minä olen seurustellut V.T:n kaverin kanssa eikä kaverin entisiin kosketa. Meidän välillä ei siis tule koskaan tapahtumaan mitään, mutta olis kiva käydä kahvilla ja vaihtaa kuulumisia. Edellisestä tapaamisesta taitaa olla ainakin viisi vuotta aikaa. Mitä sinulle kuuluu?
J.H. se olet sinä - vaikka en sitä sulle koskaan aio kertoa.
J.B. Ihastuin sinuun ensisilmäyksellä 15vuotiaana lapsena. Nyt aikuisena 30v. En saa sinua enään pois mielestänä, enkä edes halua saada. Olet aina minulle tärkeä ihminen.
Oliko teiän pakko nostaa tää vanha ketju? :D Nyt saa hävetä omia tunnustuksiaan ja ties vaikka joku tututu tai itse kohde läy lukemassa ja tajuaa, kenestä puhutaan.
JT
Käyn aina ihastelemassa kuviasi Instagramissa ja kommentoimassa niitä ja myös kavereidesi, toivottavasti ei haittaa? Ja olen niin onnellinen koko päivän, joskus kun olet käynyt minunkin kuvasta tykkäämässä, vaikka suurin osa onkin koiristani ja joskus myös sinusta. Ehkä tajuat? Minä olen kypsä ja viisas, toisin kuin suurin osa muista ihailijoistasi.
Me J:t ollaan aika ihania... Eiks niin HV?!?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2012 klo 22:53"]
:)
[/quote]
Hei, mulla myös! :)
Rakkautta ilmassa, perjantain kunniaksi nosto