Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
niin paljon vaatteesta, kokeeko tissivaon näkymisen huonona makuna vai millaisena kokee. Ja kuinka paljon paljasta pintaa on muuten esillä.
Kesällä saa tissivako näkyä mutta talvella ei!!
silloin saa niin paljon enemmän huomiota. olen isotissi (H-kuppinen)
Tervetuloa Brasiliaan! Täällä vilkkuu rinnat ja takamuksetkin näkyvät, ja kukaan ei paheksu saati naureskele :) Monessa muussakin maassa havainnut samaa, muslimivaltioissa en olle matkustellut. Niin, ja kertoo huonosta itsetunnosta ajatella mitä muut ajattelevat...
kun tissit niin pulleat näkyy helposti.
En suostu Käyttämään viktoriaanisia vaatteita vain siksi, että olen isorintainen. Tuijotelkoot, jos haluavat.
näyttää hyvältä kun on iisot rinnat
Jos on kuuma kesä niin kyllä pukeudun niin, että tissivako näkyy. Talvella taas en. Ehkä se erottaa tyrkyn sään mukaan pukeutujasta.
bikini yläosan kanssa tulee hyvä tissivako.
Tottakai kesällä. Talvella voi vilustua.
Päinvastoin. Ärsyttää kun miehet tuijottaa. Mutta eipä näitä ihan piiloonkaan saa. G70
Täytyy kyllä sanoa, että joillakin täällä on ongelmia korvien välissä, jos ajattelee, että tissivaon näkyminen on rintojen esittelyä. Voi tsiisus.
Pahinta ylipainoisilla nurilla ja varttuneilla keski-ikäisillä blondipäillä.
Voi ei, olen sekä ylipainoinen että varttunut keski-ikäinen blondi ja kyllä, esittelen mielelläni tissivakoa kesät talvet!
Ahdistaa pienet kaula-aukot paidoissa, kyllä tytön pitää pystyä hengittämään, vaikka siinä' sivussa jonkin verran ihoa ja tissivakoa näkyykin.
niin syvää kaula-aukkoa tehtykään että mun tissivako näkyis.
Ehkä mieluummin vilauttelen persvakoa.
on sexympi kun paljaat tissit ,näin se vaan on !
pukeutua peittävästi?
Ja en tarkoita mitään "puolialastomuutta", mutta esim. pitkät farkut ja t-paita on varsin kuuma yhdistelmä kesällä. Vaikka kroppa ei maailman timmein tai täydellisin olisi, niin miksi pitäisi siitä kärsiä?
Jokainen voi kesällä laittaa lyhyempää helmaa/lahkeita ja käyttää kevyempiä toppeja ym. vaikka säärissä olisi selluliittia, suonikohjuja tai muuta, ja vaikka ne rinnat sitten vähän enemmän näkysivätkin.
Enemmän sitä kiinnittää huomiota siihen, miksi jollakin on +30C helteessä pitkät lahkeet ja kaulaan asti napitettu paita vert. olisi vähän nilkkoja näkyvissä/rintavako näkyvissä. Tulee mieleen se mitä ihminen peittelee kun ei voi kesävaatteissa olla.
....tuossa kyllä.. kyllä on monessa maassa iha sama tissikulttuuri kun on suomesakin. mutta totta on että ainaskin etelä amerikassa paljasta tissivakoo paheksutaan mutta läpinäkyviä nännejä saa olla vapaammin kun täällä