Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
rutistettua itselleni rintavaon. Näin en tosin koskaan ole tehnyt, koska minulle tulisi vaivaantunut olo enkä halua herättää huomiota kadulla.
Ja tissivako paljastuu tosi helposti. Inhoan käyttää kesällä korkeakauluksista paitaa. Myös juhlamekoista tissivako näkyy ja se joskus ärsyttää. Näitten kanssa täytyy vain oppia elämään.
Ja tissivako paljastuu tosi helposti. Inhoan käyttää kesällä korkeakauluksista paitaa. Myös juhlamekoista tissivako näkyy ja se joskus ärsyttää. Näitten kanssa täytyy vain oppia elämään.
laita foto
niin todellakin käytän narutoppeja ja haluan ruskettua. Tissit 65E, joten kyllähän se vako näkyy. En nyt sitä kuitenkaan mielestäni tyrkytä. ja toki pukeutuminen tilanteen mukaan.
Uimarannalla käytän bikineitä, ja silloin näkyy tissivakoa ja vähän tissiäkin, kääk! ;)
oli kesä tai talvi aina samalla lailla
Enkä ymmärrä muutenkaan mikä niissä tisseissä on niin ihmeellistä.
Kunhan ei tissit paljaana kuljeta.
mitä pulleampi nainen sitä paremmalta näyttää tissivako
Mulla ei oo tissivakoa mutta ihan sata varmasti sitä esittelisin jos se tohon yön aikana kasvais.
Mielestäni tissivako saa näkyä mutta tänään näin pinkeään toppiin/minimekkoon pukeutuneen tytön, jonka ylös nostetut, todella isot rinnat tursusi sieltä paidan "kupeista". Paidan malli oli sellainen, että hyvä kun nännit jäi piiloon. Todella mauttoman näköistä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:06"]
Täytyy kyllä sanoa, että joillakin täällä on ongelmia korvien välissä, jos ajattelee, että tissivaon näkyminen on rintojen esittelyä. Voi tsiisus.
[/quote]
Aina voi laittaa peittävämmän paidan, paitsi tietysti jos pitää vedota siihen, että "avara kaula-aukko nyt vaan sopii paremmin minulle".
en , mutta hyvin moni näyttää pukeutuvan.
olen huomannut että ihan kaiken ikäiset miehet katselevat G-kupin rintojani ihan nuoretkin.
liian provoa. en tykkää, ei näytä oikealla tavalla aistilliselta.
Ihan sama miten avara kaulus, tissivako ei näy. Kun sitä ei ole XD
naisia aina huvittaa tämä suomalainen rintojenpaljastuskulttuuri joka on kai ainutlaatuista maailmassa. Tissivako saa näkyä kaikkialla, mutta jos vähänkin näkyy nännit läpi niin Suomessa saadaan hepuli.
pitää olla tyylikästä ei rivoa !