Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
ja luin vain ekan vastauksen.. hoikillakin on kyllä tissit, jos isorintaista sorttia on :)
kuin nahkani esittely. Jotain henkisempää mieluummin. Kaikillahan on ihoa ja jonkinlaista rintaa, miksi pitäisi eritoten näytellä.
Sellaiset vaatteet ovat mauttomia.
joskus ja välillä tarkoituksella.
Mä pyrin näyttämään mun pyllyvakoa ja miksei joskus tuota etuveitikkaakin jos oikein hurjaksi heittäydyn. Tissivaon näyttäminen on kuule kovin vanhanaikaista.
ja jos pidän paitoja, joissa on pieni pääntie, niin näytän vain lihavalta. Paidoissani pitää olla vähän avara pääntie, mutta ei kuitenkaan sellainen, että normaalisti seistessä rintavako näkyisi. Kumartuessa tai eteenpäin nojatessa rintavako saattaa toki hieman näkyä, mutta en tee sitä näytelläkseni :)
-My boobs-
mutta en mihin säkkiinkää pukeudu. en myöskään tykkää perseen näyttämisestä kaikille, hieman alle polvipitunen mekko tai hame on paras. :)
niin todellakin käytän narutoppeja ja haluan ruskettua. Tissit 65E, joten kyllähän se vako näkyy. En nyt sitä kuitenkaan mielestäni tyrkytä. ja toki pukeutuminen tilanteen mukaan.
Uimarannalla käytän bikineitä, ja silloin näkyy tissivakoa ja vähän tissiäkin, kääk! ;)
laitappas tänne kuvaa
Mutta en mäkään tarkoituksella vakoa tai tissejä esittele. Mulle vain sopii parhaiten paidat, joissa on avarahko kaula-aukko. En mä kauhea läski ole, rinnat vain on isot. En ole kyllä kuullut asiasta mitään kommentteja koskaan.
Just näin minäkin.
Mitkä on jättirinnat ?