Mieheni nauraa aina jos en osaa jotain asiaa
Pitääkö tää vaan hyväksyä? Onko mulla oikeus loukkaantua tästä? Koetteko te samaa?
Kommentit (16)
Rupea säkin nauraan aina kun ukko töpeksii ja pilkkaa päälle. Katsotaan onko sillä oikeasti huumorintajua.
Anna miehellesi Virkkuukoukut ja sitten naurat räkäistä pilkkanaurua naurua koko illan.
Tärkeimmät ominaisuudet parisuhteen toisessa osapuolessa ovat empaattisuus, hyväntahtoisuus ja vastuullisuus. Onko miehesi mielestäsi empaattinen tai hyväntahtoinen? Ei ole, siis luiskaan äijä.
Vähän riippuu millaisia ne asiat on joita et osaa
Lisään vielä, että minulla on kyllä huumorintajua, mutta minua ei naurata toisten mokat. Paitsi nauran videoille, joissa mokat johtaa absurdeihin tilanteisiin. Kai huumorikin on makuasia. Vahingonilottomuus ei tarkoita sitä, ettei olis huumoria ollenkaan. Mutta mielestäni toisten mokille nauraminen on aina ollut kiusaamista.
Mutta siis joo. Kerrottakoon se, että asumme vielä erillään. Emme ole naimisissa vaan seurustellaan, ehkä ois ollut oikeampi että oisin sanonut otsikossa miehen sijaan poikaystävä.
Mutta siis, hän myös neuvoo, että miten minun kuuluisi asiat tehdä, vaikka hän tasantarkkaan tietää, että teen asiat omalla tavallani ja minä tiedän, että hän tekee asiat omalla tavallaan. Minun pitäisi muuttaa tapani tehdä hänen tavakseen tehdä vaikka joku ihan hölmö asia kuten missä kupissa voin sulatan. Tottakai minä kunnioitan näitä tapoja hänen kodissaan, mutta minun pitäisi tehdä näin myös omassa kodissani. Hänen mielestä nämä on niitä asioita, joista pitäisi ottaa opiksi, vaikka ymmärtääkseni näissä ei ole erityisiä sääntöjä. Olen ymmärtänyt, että käytös ratkaisee enemmän kuin se, miten teet jonkun arkisen asian minkä voi tehdä monella tapaa. Välillä tuntuu, etten osaa mitään jos häneltä kysytään eikä häneltä tarvitse edes kysyä ennen kuin hän sanoo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu millaisia ne asiat on joita et osaa
No yleensä jos yritän opetella jotain uutta, vaikkapa kieltä tai jotain liikesarjaa.
Ap
Hahhahhaa, hehhehee, hohhohoo...hahhaaaaaaaaaaarrrrgggghhhhtrt...
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Ja sinä raivoat kun mies ei osaa, syyttäen kuinka se on "weaponized incompetence"
Vierailija kirjoitti:
Jätä se 🐷!
#miesvihanäkyväksi
Porsivat emakot vois nyt olla ihan hiljaa siellä
Eroa? Loukkaannu. Sano siitä. Rage?
Aikuinen ihminen ei naura toisen virheille. Ja lapsia kasvatetaan tuosta eroon jos tuota tekevät. Päättele siitä.
Naura takaisin...