Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?

Vierailija
18.05.2012 |

huomiota ainakin silloin saa joskus liikaakin.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kommentti:

-Jos on isot rinnat, se vako tulee ihan itsestään rintoihin. Myös hoikalla voi olla isot rinnat, isot rinnat ei ole sama asia kuin läski ihminen.

-Isorintainen ihminen ei hikoile sen enempää/vähempää mitä pienirintainen, hikoilu on yksilöllistä. Eikä terve hygieniastaan huolehtiva ihminen edes haise vaikka vähän hikoilisikin.

Jos kärsii (rintojen koosta riippumatta!) hikoilusta, asiaa voidaan auttaa, on tehokkaita deororantteja, voi käyttää talkkia tai mennä vaikka leikkaukseen asian parantamiseksi.

-En ymmärrä miksi moni pitää tissivaon vilahdusta "kamalana", koska sitä se ei ole. Jos vertaa ihan tavallista toppia/paitaa ns. tyrkkyvaatteeseen ero on huima. Ja jos isorintainen laittaa esim. poolopaidan päälleen, niin näky on kamala. Poolopaita ymv. korostavat isoja rintoja, on kuin isot kannut kaulan alla sen jälkeen, joten peittely ei auta. Asia on vähän sama jos on lihavalla ihmisella iso "teltta" päällä--> näyttää 3 kertaa isommalta mitä on, jos taas vartaloa myötäilevät vaatteet mitkä oikean malliset--> näyttää hoikemmalta mitä onkaan.

-Jos isorintainen käyttää hyviä ja kunnollisia rintaliivejä, ei mikään hölsky.

-Ja minusta PAHIN asia mihin moni syyllistyy kesällä (ihan kaiken kokoisilla rinnoilla varusteut naiset!) on se että ajetaan pyörää topissa. Muuten ihan ok, mutta moni varmaan lähtiessä katsoo "ihan hyvä" ja lähtee ajamaan, sitten ylämäessä ym. kohdissa kumarrutaan alas ohjaustangon päälle, ja IHAN KAIKKI näkyy jos topissa iso kaula-aukko/on liian löysä. Eli kannattaa kotona kumartua sen peilin edessä ja tarkistaa paljonko näkyy. Olen joka kesä nähnyt naisia joilla "napa vilkkuu" sieltä topin/paidan kaula-aukosta...

Vierailija
122/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että monelle ei muka muita vaihtoehtoja ole kuin joku poolo tai sitten puolet rinnoista paljastava toppi. Mun mielestäni vaatteita on paljon siltä väliltä - ja ihan kaiken kokoisille löytyy myös avaria kaula-aukkoja, joista ei tursua ulos :)

Mulla on d-kupit ja avaria kaula-aukkoja, mutta ei siltikään näy rintavako tai korkeintaan vilahtaa kumartuessa. Mulla on kyllä hyviä rintaliivejäkin eli ehkä se on sitten siitäkin kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymärrä mitä pahaa joku näkee esim. tässä paidassa josta vähän rintavakoa näkyy:

http://www.eliteoftheworld.com/images/elites/1306188246oprah-winfrey-1…

Minusta kaunis paita, ei ollenkaan tyrkky vaan ihan tyylikäs vaikka se "paha rintavako" vähän näkyykin.

Vierailija
124/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymärrä mitä pahaa joku näkee esim. tässä paidassa josta vähän rintavakoa näkyy:

<a href="http://www.eliteoftheworld.com/images/elites/1306188246oprah-winfrey-1…" alt="http://www.eliteoftheworld.com/images/elites/1306188246oprah-winfrey-1…">http://www.eliteoftheworld.com/images/elites/1306188246oprah-winfrey-1…;

Minusta kaunis paita, ei ollenkaan tyrkky vaan ihan tyylikäs vaikka se "paha rintavako" vähän näkyykin.

Eli sellaisesta rintavaosta, että puolet rinnoistakin roikkuu tyrkyllä :) Ei tuollaisessa vaossa ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
125/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kiusallista on joskus työelämässä seurata nuorempien lihavien naisten pukeutumista. Ilmeisesti nykytyyli on se, että muu kroppa verhotaan ties millä kaavulla, laskoksella ja rypytyksillä, mutta se kaula-aukko jätetään paljaaksi ja rinnat nostetaan kymmenisen senttiä normaalia ylemmäksi, jotta eteen muodostuu pakaravakoa muistuttava pullotus. Hyvin viehättävää ja uskottavuutta herättävää. Läskit tarjottimella siinä sitten puhistaan ah niin naisellisina. Nuo löysää rintamustaan korostavat ovat niitä samoja mimmejä, jotka nimittävät ylipainoa "kurvikkuudeksi".

Vierailija
126/180 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon vaikuttaa minkälaisia rintsikoita käyttää.

Vierailija
127/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonhan juuri perustuu se miksi miehet viehättyvät rinnoista: niistä (nimenomaan siitä vaosta) tulee mieleen pakarat, mikä sitten johtaa miesten ajatuksia ties minne.

Tekstissäsi paistaa läpi katkeruus. On paljon naisia jotka eivät ole lihavia, heillä vaan on isot rinnat. Ihan samaan tapaan kun hoikalla voi olla pyöreä pylly tai pömpöttävä maha, voi olla isot rinnatkin.

Moni naine tahtoisi isommat rinnat sen vaon rintojen väliin, niin paljon on tarjolla erilaisia "fileitä", topattuja liivejä, ultrabra mallistoja ym. naisille. Lisäksi silikoneja ottaa myös moni saadaakseen lisää muotoja.

Vierailija
128/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi niitä tissejä korostaa muutenkin vaikka oikein tyköistuvalla paidalla

Vierailija
129/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuma kun on niin toppi on päällä. Ja omistan hyviä ja laadukkaita tissiliivejä joten kyllä se vako taitaapi tulla näkyviin. Omalta mieheltä saan huomiota ihan ilman tissivakoakin, muilta en sitä edes kaipaa.

Vierailija
130/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kauniinmuotoiset pystyt rinnat ovat yksi parhaita puolistani. Osa naisellisista mekoistani on syväänuurrettuja, joten silloin rinnat ovat "esillä". Nykyisen aviomieheni kanssa 1.treffeillä "tavara" oli esillä ja ei se ainakaan negatiivisesti lopputulokseen vaikuttanut. nim.merkillä. ei tullut vanhaa piikaa

Vierailija
131/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä ihan tavallisista avarammistakaan kaula-aukoista vielä mikään vako näy... Kuitenkin d-kuppi.

.. että monelle ei muka muita vaihtoehtoja ole kuin joku poolo tai sitten puolet rinnoista paljastava toppi. Mun mielestäni vaatteita on paljon siltä väliltä - ja ihan kaiken kokoisille löytyy myös avaria kaula-aukkoja, joista ei tursua ulos :)

Mulla on d-kupit ja avaria kaula-aukkoja, mutta ei siltikään näy rintavako tai korkeintaan vilahtaa kumartuessa. Mulla on kyllä hyviä rintaliivejäkin eli ehkä se on sitten siitäkin kiinni?

Vierailija
132/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pieniäkin rintoja, jos on esim. tiukka ihonmyötäinen paita päällä, jos nyt miesten huomiota haluaa. Miehet kattoo myös kaikenkokoisten naisten perseitä ja sääriä ja hiuksia ja naamaa, ihan varmasti jokainen nainen on päässyt jonkun miehen runkkumateriaaliksi. Siksipä en itse kauheasti saa kiksejä jos huomaan miesten kattovan, kun ne kattoo kolmea miljardia muutakin naista.

Vierailija
133/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti

Vierailija
134/180 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poolot ei mee päälle kivasti ja pieni kaula-aukoiset paidat ahistaa...

Paita kun paita joka löytyy paljastaa tissivaon, rinnat H80.

Lisäksi olen kuuma ihminen

Vierailija
135/180 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissa en

Vierailija
136/180 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mäkään tarkoituksella vakoa tai tissejä esittele. Mulle vain sopii parhaiten paidat, joissa on avarahko kaula-aukko. En mä kauhea läski ole, rinnat vain on isot. En ole kyllä kuullut asiasta mitään kommentteja koskaan.

Vierailija
137/180 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi töissä

Vierailija
138/180 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa olla nainen tisseineen ja peppuineen.

Ei tarvitse peitellä.Töissäkin saa olla seksikkäästi puettu ilman että huoritellaan.

Vierailija
139/180 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän minne menee joskus vähän tarkoituksella on tissit esillä ja silloin katseita tulee ihan kaiken ikäisiltä miehiltä.

Vierailija
140/180 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tissivako hikoaa kesällä vielä enemmän jos vuoraa piiloon paidan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan