Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
pikkuisen kun on pullea ja rinnat on valtavan isot.
Näkyy helposti.
En tykkää poolopaidoista vaan enemmän tai vähemmän avarasta pääntiestä. Joihinkin v-aukkoisiin saatan kiinnittää pitsipalan tms vaon eteen näyttämään aluspaidalta :D
aika paljon vaikuttaa minkälaisia rintsikoita käyttää.
käytänkö "kohottavia" vai normaaleja, aina ne kuitenkin roikkuvat ja tissien roikkumisesta huolimatta tissivako nyt pilkottaa erittäin, erittäin helposti. Rintani ovat helkkarin isot ja veltot.
Ja ei siinä mitään, ihan pelkissä rintsikoissahan sitä tissivakoa ei synnykään, mutta jos haluan käyttää istuvia (tämä ei siis tarkoita mitenkään kiristäviä tai puristavia) vaatteita, niin ne vaatteet itsessään tuuppaavat tissejä sen verran toisiaan kohti että kyllä sinne jonkinmoinen vako syntyy.
Ja kyllä, käytän oikean kokoisia rintaliivejä.
Käsissä en pelkää aurinkoihottumaa, mutta rintakehän kutinaa en kestä öisin. Eli tissivako pysyy piilossa jotta iho pysyisi kunnossa.
Mulla on F-kupin tissit niin niitä kehtaa esitellä. Ja vieväthän sitten huomion pois mun rumasta naamasta.
Ja en saa kommentteja, vaik mielelläni ottaisin miehiltä kehuja vastaan.
isot tissitkin saa ihan nätisti tyrkylle hyvillä liiveillä
ihan yleistä se on telkkarissakin
jos minulla sellainen olisi. Mutta kun tissit on niin pienet ja kaukana toisistaan niin eihän siinä mitään kunnon vakoa ole. Toisinaan kyllä pukeudun niin että rintsikoiden yläosa näkyy.
on tissit esillä ,huomiota tulee.
Oikeasti hellevaatetus on harvoin sellaista etteivät isot rinnat näkyisi tosi selvästi.
On aivan sairasta kuvitella olevansa jotenkin moraalisesti korkeammalla tasolla siksi että maitorauhaset ovat pienemmät, ja sen perusteella vaatia muita pukeutumaan poolopaitoihin kesähelteelläkin. Hävetkää.
juttu pienirintaisilla ei vakoa tule näkyviin.
jotenkin kesään että tissivako näkyy :-)
tuppaa näkymään kun hihattomissa paidoissa on avara kaula-aukko ja tissit on kokoa G-kuppi ja vähän muutenkin pullea vartalo.
jotka näyttää terassi lookinsa
muuallakin kuinterasseilla :-)
vaan aina !