Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
ja tissivako. En parempaa tiedä !! Kukkahattutädit ja laudat moralisoi, mutta mä ainakin rakastan !!! HYVÄ NAISET !!! t:M45
mun rintaliivit on kokoa 75C eikä mulle tule sellaista kunnon vakoa ollenkaan.Johtuukohan se siitä että mun dekoltee on "laiha". No ei ihan riipputissit, mutta sellaiset laskeutuneet,kiinteät rinnat mutta aika alhaalla. ja sitä läskiä ei ole siinä rintakehällä. Pitäisikö jollain tietynlaisella liivityypillä rintavako saada? Suosittele hyviä rintavako-liivejä.
Ei oo tissivakoa kun tissit on A-AA-kokoa. Enpä usko, että esittelisin vakoa, vaikka sellainen olisikin. Jotenkin tuntuis ahdistavalta että intiimit paikat näkyy ja vieraat miehet töllää. Minusta tosi avonaiset paidat/topit ja selkeesti näkyvä vako on usein hutsahtavan näköisiäkin..
Ei oo tissivakoa kun tissit on A-AA-kokoa. Enpä usko, että esittelisin vakoa, vaikka sellainen olisikin. Jotenkin tuntuis ahdistavalta että intiimit paikat näkyy ja vieraat miehet töllää. Minusta tosi avonaiset paidat/topit ja selkeesti näkyvä vako on usein hutsahtavan näköisiäkin..
Miehet tykkää ja "kukkahattutädit ja laudat moralisoi"..niimpä...!!
Miehet tykkää ja "kukkahattutädit ja laudat moralisoi"..niimpä...!!
Aika rumaa haukkua laudaksi pienirintaisia, kun pienirintaisuus saattaa monelle olla kovin arka paikka. Itse en pienirintaisena kuitenkaan ketään isorintaista tuossa haukkunut. "Lautana" moralisoin sen verran kuin uskoisin morialisoivani isompirintaisenakin. Ei musta muidenkaan ruumiinosien esittely niin hehkeää ole, vaikkei mulla ole mitään henk. koht. komplekseja - en pidä esim. sitäkään kovin fiksuna, että miehet kulkee kesällä ilman paitaa muualla kuin uimarannalla.
t. Edellinen moralisoiva "lauta"
miten rohkeita ausuja kukin käyttää
eli kuinka näkyy rinta vakoo
KUVIA kehiin
juttu pienirintaisilla ei vakoa tule näkyviin.
monesti kiinnittänyt huomion että pienirintaiset ei käytä rintalivejä ollenkaan t-paidan alla ja nännit nöpöttää seksikkäästi paidan alta
joten kuvia kehiin :-)
kyllä pienirintainenkin on seksikäs jos
jättää rintaliivit pois ja pelkään t-paitaan pukeutuu
kerää varmaan miesten katseita kun nnänit näpöttää paidan alta??
olenko ainut jota se jopa kiihottaa? ?
Ompa muhevat tissivaot molemmilla ,kyllä ainakin miesten päät kääntyy varmasti.
treenattu kroppa ,niin ei ole mitään mahdollisuutta saada tissivakoa näkyviin.
treenattu kroppa ,niin ei ole mitään mahdollisuutta saada tissivakoa näkyviin.
voit olla seksikäs siltikin
voi hyvinkin pukeutua avonaiseen paitaan.
kun isot hyllyvät tissit näkyy avoimesta paidasta.