Pukeudutko kesällä niin että tissivako näkyy ?
Kommentit (180)
Mutta en mäkään tarkoituksella vakoa tai tissejä esittele. Mulle vain sopii parhaiten paidat, joissa on avarahko kaula-aukko. En mä kauhea läski ole, rinnat vain on isot. En ole kyllä kuullut asiasta mitään kommentteja koskaan.
DD-rinnoilla kun on varustettu, niin näkyyhän se. Mitään peittäviä telttoja en aio käyttää. Business-look on hieman haastava toteuttaa, mutta onpahan kollegoilla jotain katsottavaa palavereissa. Niin ja siis hienotunteisesti pukeudun kuitenkin.
Lisäksi inhoan olla katseiden kohteena, typerää tuijotusta.
että joskus ja se on helppoa H-kuppisena !
Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa.
Kuten monet tämän ketjun viisaat ja siveät naiset, verhoan minäkin vartaloni asianmukaisesti. Tässä joitain tämän kesän kuumimpia (kirjaimellisesti) trendejä:
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2004/2004-06-09/henkilokemiaa/kasvot…
http://slog.thestranger.com/files/2008/04/ap_culturedress7_080415_ssh.j…
En halua sellaista huomiota, hyi olkoon.
avara pääntie. Jos on tissejä, niin vako näkyy kyllä, etenkin jos on hiemankan nostavat liivit.
Business-lookissa vähän pitää miettiä ja pitää huivia tms. vakoa peittämässä.
En ole läski. Olen tiimalasi.
avara pääntie. Jos on tissejä, niin vako näkyy kyllä, etenkin jos on hiemankan nostavat liivit.
Business-lookissa vähän pitää miettiä ja pitää huivia tms. vakoa peittämässä.
En ole läski. Olen tiimalasi.
Kyllä.
Tykkään sellaisista paidoista ja ne sopii mulle.
En mä tissejäni mitenkään esittele, vako ei ole sama kuin koko tissit.
ja v-aukkoiset paidat tuovat vähän sellaista vaikutelmaa että hartiat olisivat pienemmät.
Tissivakoa ei oikeastaan ole, silloin oli kun painoin enemmän, mutta nyt kun olen laihtunut, ei ole rintavakoa jota esitellä. ;)
Ja en todellakaan ole pätkän vertaa läski vaikka tissit onkin.
Mun itsetunto ei kaipaa niitä katseita:)
mitään vakoa näkyvissä koska olen tosi pienirintainen. Mutta en anna sen itseäni ja pukeutumistani häiritä. Tyylikkyys ennenkaikkea!
Monissa kuvissä äiti 70-luvulla oli asussa jossa te AV-mammat saisitte sydärin.Minun ei auta kuin pukeutua säkkiin kun nykyään ei voi juuri mikään näyttää miltään ettei tule "tyrkky" vaikutelmaa.Muodokkaille naisille ei ole riittävän peittäviä säkkejä tarjolla. Joskus nänninpäätä näkyvät läpi paksusti topatuista rintsikoistakin. Mutta mitä minä en teidän takia tekisi että ette pahastuisi ja tutisi huonommuutta.
niin isot luomurinnat, että aina jos laitan jonkun olkainpaidan / mekon tms. päälle niin se vako näkyy vaikka yrittäisi peitelläkin :/
Eikä se tosiaan kivaa ole, kun saa kuunnella niitä kommentteja aina vaikken todellakaan haluaisi tissejä esitellä. Ei nyt kuitenkaan huvita kesähelteillä mihinkään kauhean peittäviinkään kuumiin asuihin pukeutua.