Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittu blogi, jonka suosiota et ymmärrä?

Vierailija
16.05.2012 |

TS:ää ei lasketa mukaan, annetaan Jarban kerrankin olla rauhassa:-)

Itse en ymmärrä Kalastajan vaimon suosiota, kertokaa minulle mikä siinä viehättää?

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin samaa mieltä sun kanssa! :D

Mun mielestä naurettavinta xeniassa on se että tyttö yrittää sanoa että kaikki mainospostaukset on vaa ihan sen takia, että hän itse tykkää niistä niin paljon. Siis mitä, jos sä kirjotat blogia ni sun on varmaa tosi kiva lukee joskus vanhoja tekstejäs ja huomata et siel on 1/5 osaa vähintää jotai mainosta ja niitähän sä varmaan haluat lukea vanhoilla päivilläs et mitäs hiton mainoksia sitä ollaan tänää katottu :D Ei voi tyttö toimii viel läpinäkyvämmin.

Jos ajattelin ite blogiaan muiden silmin ni tajuis varmaan sekin et hänen jokapäiväset päivänasut a. muistuttaa kaikki lähipäivinä toisiaan b. käyttää niitä just ostettuja vaatteita/asusteita sit kokoaika ja näyttääki niin hirmusen monipuoliselta. Ja siis voiks jotai oikeesti kiinnostaa ku tyttö pistää joka viikko tyylii eriversion salaatista "no nyt lisäsin tomaattia siihen edellispäivän ateriaan ja kato vau tosi erilainen ateria" :D

Siis ei pahalla, mut jos haluaa pitää blogia ni kannattaa sitä ite joskus kattoa myös niit vanhoi juttui taaksepäi ja huomais ite sen kui samanlaist puuroa se on ku koskaa tuu mitää oikeesti erilaista ku muilla :D Mut siis tottakai kun hän haluaa mainoksia lukea vanhoista teksteistään ni mikäs siinä :DD Ja se et vois keksii jotai muutaki ku "today's look" yms :D Jokanen tallaa tavallaan, onneks ei tarvii niitä mainospostauksia ite lukea ku alkaa ärsyttää :D

Vierailija
62/159 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja xenia's day

Itse en ymmärrä miten kukaan haluaa mainostaa tämän neidin sivuilla.

Olen muutamia kertoja blogia lukenut ja vastaa mm. kommentteihin / kysymyksiin todella lapsellisesti ja alaarvoisesti JOS kommentti ei häntä miellytä. Tyyliin mitä se sinulle kuuluu, kirosanoja ja tylyä tekstiä.

Jos vertaa moneen muuhun aikuisen naisen vastaavaan blogiin niin vastataan asiallisesti kuten järkevä nainen tekee vaikka mielipide olisi eri.

Siitä erottaa tyylikkään bloggarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan siitä Hesarin viimeviikkoisesta jutusta mieleen. ON vasta 20 ja jo toinen lapsi tulossa. Eikä näytä meikatulta.

Vierailija
64/159 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kurjaa, ettei bloggaajan persoonallisuus ja tyyli tunnu koskaan käyvän yksiin niin, että minä siitä tykkäisin.

Tykkään kovasti esimerkiksi Nelliinasta ja ocJuliasta blogipersoonina, mutta en jaksa heidän blogejaan lukea kun oma tyylini on ihan erilainen. Kalastajan vaimo on yksi lemppareistani ihan persoonallisuutensa takia, ja luen sitä säännöllisesti vaikkei tyyli kolahda yhtään. Samoin englantilainen WishWishWish, joka on todella pirtsakka ja kiva blogi hienoilla kuvilla, mutta yhtään hänen mekkoaan en itse pistäisi päälleni.

Pupulandian Jennillä on ihan ok vaikkakin hieman tylsä tyyli ja kiva persoonallisuus, mutta jotenkin Jennin herkkänahkaisuus on alkanut ärsyttää.

Sitten taas ne mielestäni tyylikkäät bloggaajat ovat hyvin usein persoonina ärsyttäviä ja ylimielisiä. Monet eivät myöskään kirjoita tai kerro itsestään juuri mitään, vaan antavat kuvien puhua puolestaan. Tylsää.

5 Inch and Up on yksi esimerkki blogista, joka on ihan tyylikäs, mutta aina samaa. Ihan aina samaa. Lue kaksi sivullista postauksia niin se on siinä, ei kannata lukea enää uudestaan kun tyyli ei muutu, tekstissä ei ole mitään uutta sisältöä ja bloggaajan ilmekin pysyy aina samana.

Vierailija
65/159 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2012 klo 09:56"]

ja xenia's day

Itse en ymmärrä miten kukaan haluaa mainostaa tämän neidin sivuilla.
Olen muutamia kertoja blogia lukenut ja vastaa mm. kommentteihin / kysymyksiin todella lapsellisesti ja alaarvoisesti JOS kommentti ei häntä miellytä. Tyyliin mitä se sinulle kuuluu, kirosanoja ja tylyä tekstiä.
Jos vertaa moneen muuhun aikuisen naisen vastaavaan blogiin niin vastataan asiallisesti kuten järkevä nainen tekee vaikka mielipide olisi eri.
Siitä erottaa tyylikkään bloggarin.

En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Joko Xenialla on noussut pissa päähän tai sitten on vaan luonteeltaan todella ilkeä. Päässä pyörii vain minä ja miltä minä näytän muiden silmissä. YÖK!

Vierailija
66/159 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia's! Nuori tyttö kuvittelee olevansa suurta, postaukset toistavat itseään ja Sofia on todella ilkeä ja törkeä lukijoitaan kohtaan. Yhtään negatiivista kommenttia hän ei voi ottaa vastaan, vaan alkaa haukkua ja moittia kirjoittajaa. Kertoo henkilön lapsellisuudesta...

Vierailija
67/159 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä halusin. Tylsä blogi. Tylsät vaatteet. Ostaa Stockmannilta ns. parempia merkkejä, siis hänen omasta mielestään. Ei mitään tyylitajua. Teennäinen.

Vierailija
68/159 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki blogit mutta nyt ekana tulee mieleen Värikäs Pipsa. Eihän se kirjota ees mistään... 

Vierailija
69/159 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 22:44"]

Oikeastaan kaikki blogit mutta nyt ekana tulee mieleen Värikäs Pipsa. Eihän se kirjota ees mistään... 

[/quote]Miten niin ei kirjoita, sehän kirjoittaa elämästään? Minusta se on kiintoisampaa luettavaa kun muut blogit ovat täynnä mainoksia. Nekin kiinnostaa silloin kun jotain tiettyä etsii.

Vierailija
70/159 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ne kaikki.

Vierailija
71/159 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/159 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/

en ole koskaan ymmärtänyt tätä blogia.

Vierailija
73/159 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogilistalla on tuhansia muitakin blogeja kun vaivautuu etsimään, se on itsessä vika jos jämähtää vain samoja blogeja lukemaan joista ei edes pidä, sama kuin tunkisi väkisin kurkkuun maksalaatikkoa vaikka tietää ettei siitä pidä! Turha keskustelu :)

Vierailija
74/159 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 06:58"]Tuo IL:n sivuilla oleva Mademoiselle Pigalle on kyllä kertakaikkiaan pohjanoteeraus. En käsitä, miten lehtitalo viittii maksaa mokomasta sonnasta. Nätti tyttö kyllä, mutta esim. tuo verkkarit ja korkkarit on aivan naurettava look. Ja sitten jotakin kenkäkollaaseja netistä ja "instalately". Mitään sanottavaa sillä ei oo ollut koskaan. Siskonsa on taitava meikkaaja, ja oikeastaan nuo siskon laittamat kampaukset on blogin parasta antia. 

[/quote]

Sisko kopsaa KAIKEN Saara Sarvakselta. Noloa esitellä blogissa ominaan samoja niksejä mitkä Saara on julkaissut kuukautta aiemmin. Suora linkki riittäisi.

[/quote]

Vierailija
75/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, Time of the aquarius, Löytö

Vierailija
76/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainosta mainoksen perään.

Vierailija
77/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xenias day ja ps I love fashion, kalastajan vaimo. Kun suosiota tuli tarpeeksi niin laatu huononi. Tosin xenias koko ajan ollut huonosti samanlainen.

Paras tyyliblogi kautta aikojen ollut beyond contemporary tai tyylitellen. Ilman mainoksia ja tyylitellenillä paljon kirppiskamaa. Osasivat tyylin ilman viimeisintä muotiveskaakin.

Vierailija
78/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimon ja mýyn menossa

Vierailija
79/159 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se koti edes ole asemalla, vaan aseman vieressä. :D

Vierailija
80/159 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseinen bloggaaja haluaa tuoda esiin vain sen, mikä aiheuttaa kateutta muissa. Kaikki on ihanaa ja rahaa on paljon. Voi ostaa, mitä vain, millä hinnalla ja kuinka usein vain.. ja nauraa hahhahhaha päälle. halpaan menitte. Kadehtikaa. Elämässäni ei mikään ole koskaan huonosti. Olen syntynyt kultalusikka suussa!Voi teitä raukkoja, joilla ei asiat ole samoin! :/

Tyttöhän on vielä pieni hupakko...ei kannata uskoa kaikkea, mitä kirjoittaa...elämän kaunistelu on juuri niin helppoa kuin haluaa!

Samaa sarjaa hän on kuin tuksu...pintaliitoa, jonka takana on karu totuus! Julkkikseksi haluava, ehdoilla millä vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan