Suosittu blogi, jonka suosiota et ymmärrä?
TS:ää ei lasketa mukaan, annetaan Jarban kerrankin olla rauhassa:-)
Itse en ymmärrä Kalastajan vaimon suosiota, kertokaa minulle mikä siinä viehättää?
Kommentit (159)
ja xenia's day
Itse en ymmärrä miten kukaan haluaa mainostaa tämän neidin sivuilla.
Olen muutamia kertoja blogia lukenut ja vastaa mm. kommentteihin / kysymyksiin todella lapsellisesti ja alaarvoisesti JOS kommentti ei häntä miellytä. Tyyliin mitä se sinulle kuuluu, kirosanoja ja tylyä tekstiä.
Jos vertaa moneen muuhun aikuisen naisen vastaavaan blogiin niin vastataan asiallisesti kuten järkevä nainen tekee vaikka mielipide olisi eri.
Siitä erottaa tyylikkään bloggarin.
Tuli vaan siitä Hesarin viimeviikkoisesta jutusta mieleen. ON vasta 20 ja jo toinen lapsi tulossa. Eikä näytä meikatulta.
Se on vähän kurjaa, ettei bloggaajan persoonallisuus ja tyyli tunnu koskaan käyvän yksiin niin, että minä siitä tykkäisin.
Tykkään kovasti esimerkiksi Nelliinasta ja ocJuliasta blogipersoonina, mutta en jaksa heidän blogejaan lukea kun oma tyylini on ihan erilainen. Kalastajan vaimo on yksi lemppareistani ihan persoonallisuutensa takia, ja luen sitä säännöllisesti vaikkei tyyli kolahda yhtään. Samoin englantilainen WishWishWish, joka on todella pirtsakka ja kiva blogi hienoilla kuvilla, mutta yhtään hänen mekkoaan en itse pistäisi päälleni.
Pupulandian Jennillä on ihan ok vaikkakin hieman tylsä tyyli ja kiva persoonallisuus, mutta jotenkin Jennin herkkänahkaisuus on alkanut ärsyttää.
Sitten taas ne mielestäni tyylikkäät bloggaajat ovat hyvin usein persoonina ärsyttäviä ja ylimielisiä. Monet eivät myöskään kirjoita tai kerro itsestään juuri mitään, vaan antavat kuvien puhua puolestaan. Tylsää.
5 Inch and Up on yksi esimerkki blogista, joka on ihan tyylikäs, mutta aina samaa. Ihan aina samaa. Lue kaksi sivullista postauksia niin se on siinä, ei kannata lukea enää uudestaan kun tyyli ei muutu, tekstissä ei ole mitään uutta sisältöä ja bloggaajan ilmekin pysyy aina samana.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2012 klo 09:56"]
ja xenia's day
Itse en ymmärrä miten kukaan haluaa mainostaa tämän neidin sivuilla.
Olen muutamia kertoja blogia lukenut ja vastaa mm. kommentteihin / kysymyksiin todella lapsellisesti ja alaarvoisesti JOS kommentti ei häntä miellytä. Tyyliin mitä se sinulle kuuluu, kirosanoja ja tylyä tekstiä.
Jos vertaa moneen muuhun aikuisen naisen vastaavaan blogiin niin vastataan asiallisesti kuten järkevä nainen tekee vaikka mielipide olisi eri.
Siitä erottaa tyylikkään bloggarin.
En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Joko Xenialla on noussut pissa päähän tai sitten on vaan luonteeltaan todella ilkeä. Päässä pyörii vain minä ja miltä minä näytän muiden silmissä. YÖK!
Sofia's! Nuori tyttö kuvittelee olevansa suurta, postaukset toistavat itseään ja Sofia on todella ilkeä ja törkeä lukijoitaan kohtaan. Yhtään negatiivista kommenttia hän ei voi ottaa vastaan, vaan alkaa haukkua ja moittia kirjoittajaa. Kertoo henkilön lapsellisuudesta...
Kaikki mitä halusin. Tylsä blogi. Tylsät vaatteet. Ostaa Stockmannilta ns. parempia merkkejä, siis hänen omasta mielestään. Ei mitään tyylitajua. Teennäinen.
Oikeastaan kaikki blogit mutta nyt ekana tulee mieleen Värikäs Pipsa. Eihän se kirjota ees mistään...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 22:44"]
Oikeastaan kaikki blogit mutta nyt ekana tulee mieleen Värikäs Pipsa. Eihän se kirjota ees mistään...
[/quote]Miten niin ei kirjoita, sehän kirjoittaa elämästään? Minusta se on kiintoisampaa luettavaa kun muut blogit ovat täynnä mainoksia. Nekin kiinnostaa silloin kun jotain tiettyä etsii.
blogilistalla on tuhansia muitakin blogeja kun vaivautuu etsimään, se on itsessä vika jos jämähtää vain samoja blogeja lukemaan joista ei edes pidä, sama kuin tunkisi väkisin kurkkuun maksalaatikkoa vaikka tietää ettei siitä pidä! Turha keskustelu :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 07:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 06:58"]Tuo IL:n sivuilla oleva Mademoiselle Pigalle on kyllä kertakaikkiaan pohjanoteeraus. En käsitä, miten lehtitalo viittii maksaa mokomasta sonnasta. Nätti tyttö kyllä, mutta esim. tuo verkkarit ja korkkarit on aivan naurettava look. Ja sitten jotakin kenkäkollaaseja netistä ja "instalately". Mitään sanottavaa sillä ei oo ollut koskaan. Siskonsa on taitava meikkaaja, ja oikeastaan nuo siskon laittamat kampaukset on blogin parasta antia.
[/quote]
Sisko kopsaa KAIKEN Saara Sarvakselta. Noloa esitellä blogissa ominaan samoja niksejä mitkä Saara on julkaissut kuukautta aiemmin. Suora linkki riittäisi.
[/quote]
Musta tuntuu, Time of the aquarius, Löytö
xenias day ja ps I love fashion, kalastajan vaimo. Kun suosiota tuli tarpeeksi niin laatu huononi. Tosin xenias koko ajan ollut huonosti samanlainen.
Paras tyyliblogi kautta aikojen ollut beyond contemporary tai tyylitellen. Ilman mainoksia ja tyylitellenillä paljon kirppiskamaa. Osasivat tyylin ilman viimeisintä muotiveskaakin.
eihän se koti edes ole asemalla, vaan aseman vieressä. :D
Ehkä kyseinen bloggaaja haluaa tuoda esiin vain sen, mikä aiheuttaa kateutta muissa. Kaikki on ihanaa ja rahaa on paljon. Voi ostaa, mitä vain, millä hinnalla ja kuinka usein vain.. ja nauraa hahhahhaha päälle. halpaan menitte. Kadehtikaa. Elämässäni ei mikään ole koskaan huonosti. Olen syntynyt kultalusikka suussa!Voi teitä raukkoja, joilla ei asiat ole samoin! :/
Tyttöhän on vielä pieni hupakko...ei kannata uskoa kaikkea, mitä kirjoittaa...elämän kaunistelu on juuri niin helppoa kuin haluaa!
Samaa sarjaa hän on kuin tuksu...pintaliitoa, jonka takana on karu totuus! Julkkikseksi haluava, ehdoilla millä vain!
Oon niin samaa mieltä sun kanssa! :D