Suosittu blogi, jonka suosiota et ymmärrä?
TS:ää ei lasketa mukaan, annetaan Jarban kerrankin olla rauhassa:-)
Itse en ymmärrä Kalastajan vaimon suosiota, kertokaa minulle mikä siinä viehättää?
Kommentit (159)
Minua alkaa lähinnä naurattamaan kun aikuiset ihmiset kirjoittaa hamosista ja kenkuleista jotka ovat ihanaisia ja joista muut murusetkin tykkäävät =)
Ja sitten kun ne kertoo bloggaajatapaamisista niin kaikki on IHANIA ja SULOISIA tms. Ei kai normaalit ihmiset kirjoita lomakuviinsa (tai muihin vastaaviin), että tässä ollaan ihanan pirkon ja kauniin maijan kanssa niin ihanalla colosseumilla:D
Minä olen taas josku blogia kirjoittamattomana ihmisenä miettinyt näitä "asukuvia". Luen kyllä blogeja, mielellään noin ikäisteni n.30v. naisten tyyliblogeja. Mutta siis ... aikuiset naiset keikistelevät kameran edessä itselaukaisija kädessä poseeramassa, ja sitten kuvat käsittelyyn ja nettiin. Ja sama fanilauma tulee ihQuttamaan ja murustelemaan ja mussuttelemaan. Olen siis kuvitellut tilannetta, "kuvausjärjestelyjen" tekemistä ja sitä poseeraamista.. Ja ajatus huvittaa minua, täytyy näyttää ehkö hieman dorkalta. Saati nämä "pyysin tänään miestäni ottamaan asukuvat". Mieheni varmaan sanoisi, että nyt tarttee lähteä töihin, ei jouda rouvan keikistelyjä kuvaamaan...
Kaikki "muotiblogit" on samaa p*skaa. Hei mulla on Michael Kors kello, LV:n laukkua ja RayBanin arskat, mä niin käyn salilla mun Niken treenipökissä ja lenkkeilen. Syön raejuustoa, maitorahkaa ja sokeritonta mehukeittoa. Opiskelen, mutta mulla on ihan homona massia ! Syön vähintään 4krt viikossa ulkona.
ette ymmärrä tiettyjen blogien suosiota. Blogien, joiden pitäjien asuja ja koteja kuvaatte luetellen tarkasti lähes jokaisen brändin, joka on esiintynyt blogissa. Kukahan niiden suosiota ylläpitää? Eivät kaikki blogien lukijat ole niihin neutraalisti tai ihaillen suhtautuvia, vaan juuri teidän kaltaisianne turhautuvia naisia. Miksi ette mene syvällisten keskustelujen pariin tai kierrätyskamaa esittelevien tietolähteiden äärelle? Niitä löytyy varmasti.
mutta se että tulet oikein tänne vauvapalstalle asiaa nillittämään, kertoo epäkypsyydestä ja kyllä, siitä kateudesta. Jos joku asia noin paljon sun persettä kutittaa, niin mikäköhän muu siellä taustalla voi olla? Heikko itsetunto?
Se, että Sinä tulet oikein tänne vauvapalstalle nillittämään..mistähän se juuri sinusta kertoo? Ja tuollalailla haukut ja arvostelet täällä muita? Mistähän se kertoo? Mitähän juuri sinun taustallasi on?
aivan järkky
kalastajan vaimo tosi hyvä!
Ällömakea, epätodellinen, silkkaa mainosta. Säälittää ne lapsetkin, heillä ei varmaan ole aikaa edes leikkiä, kun koko ajan on äiti tälläämässä kuvia varten.
En minäkään ymmärrä Xenian blogin suosiota..muutaman kerran vilkaissut, kun olen kuullut siitä vaikka mitä juttuja..myönnän uteliaisuudesta.
Mikä ihme saa lukemaan tuollaista blogia? Nuoret teinitytötkö? Ei kai kukaan järkevä aikuisiän saavuttanut voi lukea tuollaista blogia, jonka itsetarkoitus on järjetön tuhlaaminen??!!
Opiskelijatyttö syytää suunnattomasti rahaa laukkuihin ja kenkiin ja ties mihin nettikauppoihin!!! Onko tarkoitus tehdä toiset kateelliseksi sillä, että kuluttaa rahaa tuhansia euroja kalliisiin merkkituotteisiin?
Kyllä maailmaan mahtuu tosiaan vaikka minkälaista tallaajaa..ei voi ymmärtää? Huh!
Miksi kuitenkin luet jollei kiinnosta? Minusta Xenian blogi on hyvä; treeni-, ruoka- ja muotivinkkejä, tykkään!!
Luin ennen aina postaukset,mutta nyt pelkkää mainosta ja ostosten esittelyä,ei kiinnosta!
Luin ennen aina postaukset,mutta nyt pelkkää mainosta ja ostosten esittelyä,ei kiinnosta!
Näin voit ottaa mallia ja olla syömättä mitään tai pelkkää salaattia ja pyörtyillä ympäri kaupunkia.. ei oo tervettä ei.. Jos jättäis kalliiden laukkujen oston vähemmälle ja ostais kaupasta kunnon ruokaa, ei tarvitsisi pyörtyilläkkään niin paljoa...
Kaikki mitä halusin-blogia. Liian kiiltokuvamaista elämää ja pinnallista. Mietin, miten tuolla ihmisellä on ensinnäkin aikaa bloggaukseen ja miten jaksaa elää elämäänsä kameran linssin läpi. Niinku esimerkiksi, jos lähtee käymään lapsen kanssa Nallikarissa, niin onhan se vanhemman läsnäolo erilaista, jos on mukana touhuissa oikeasti kuin että jos metsästää onnistuneita otoksia ja elää kameran kautta.
Ja millä ajalla työssäkäyvä äiti ottaa kuvia pukeutumisestaan (tuskinpa heti eka tai toka otos onnistuu) ja sen lisäksi muokkaa kuvat ja laittaa ne nettiin. Noh, harrastuksensa kullakin.
Itse en enää kuvaa edes lomareissuja tmv. Lasten kanssa olemisen laatu on parantunut paljon.
Mainosblogeja. Siis niitä, joissa on ainakin yksi mainos per viikko, se on nimittäin jo paljon! Ja kaikki nämä maan luetuimpia.
Ymmärrän, että usein päivittävät bloggaajat ovat suositumpia, mutta silti.
HAHAHAA, ei voi muuta kun nauraa teille, valitatte blogien pitäjien elämästä ja turhanpäiväisyydestä, teillä ei itsellänne näytä olevan yhtään sen parempaa tekemistä, kun jaksatte täällä päivänne tuhlata niiden haukkumiseen! Kirjoittakaa vaikka mielummin itsekin blogia, sata kertaa järkevämpää se ainakin olisi, kun ajan tuhlaaminen muiden haukkumiseen.
HUOH
Naurattaa kans toi valitus siitä, että on kovaa työtä. Katsokaapa Cavan postauksia välillä, sellaisia 5 lauseen ja parin kuvan postauksia. Toki niitä sitten saattaa tulla monta päivässä, mut kuitenkin, että kovaa työtä.. huh huh to-dellakin. Toisaalta on toinen ääripää on mungomangomikälie, joka kirjoittaa joka kerta järjettömän romaanin varustettuna tuhennella annaposeraa-annanauraa-annamakaa-kuvalla..
Kirjoittaa bloginsa kommenttilootassa näin asumisesta:
" No sitä just, mua ainakin ottaa aivoon maksaa vuokraa (ja aika korkeaa sellaista) vaikka en nosta mitään tukia. Eli toisin sanoen, maksan muiden ihmisten asuntoa. :D "
Miten tukien nostaminen liittyy siihen että asuuko vuokralla vai ei:D? Ymmärsin ehkä väärin mutta aivan kuin tarkoittaisi että vain tukia nostavat asuvat vuokralla ja kaikilla työssäkäyvillä on heti omistusasunto.. Aika hassunlainen ajatusmaailma jos näin on:)
Kannattaisiko sinunkin ehkä kokeilla??