Suosittu blogi, jonka suosiota et ymmärrä?
TS:ää ei lasketa mukaan, annetaan Jarban kerrankin olla rauhassa:-)
Itse en ymmärrä Kalastajan vaimon suosiota, kertokaa minulle mikä siinä viehättää?
Kommentit (159)
Ei niinkään ärsytä mikään tietty blogi, vaan tietylaiset bloggaukset. Esim. ne jalat ristissä selkä kyyryssä käsilaukku etualalla -postaukset on aika karseita. Asukuvissa ei mitään vikaa mutta voisko niitä ottaa vähän luonnollisemmmissa tilanteissa? Nellykollaasit on yök, samoin urheilu- ja aamiaishehkutukset (haukotus). Ja miksi suomenkieliset bloggaavat vain englanniksi?
Tuntuu, että joidenkin elämä tulee todeksi vasta sitten, kun siitä on tehty blogipäivitys.
suosion sitten ymmärrät hyvin ? Onko esim. hyviä muoti- tai vaateblogeja olemassakaan ?
Nelliina. Ottaa rennosti ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä. Vaikka ostaa paljon, kalliitakin kenkiä, niin mua ei ärsytä. Sillä on vaan oikea ote, ei pröystäile. Noi suositut ärsyttää, kun ne ostelee, ostelee ja ostelee kalliita juttuja, joita on kaikilla muillakin bloggareilla. Niin massaa, jaiks. Se ärsyttää. Ite ainakin kaipaan persoonallisuutta! Kyrsä nousee ottaan, jos nään vittonii tai korssin kelloo tai muita kalliita massatuotteita. Yök!
" Jos postauksen tekeekin tunnissa, niin kyllä se postauksen valmistelu kuvauksineen ja kuvankäsittelyineen vie useamman tunnin aikaa. Eli yksi postaus voi hyvinkin ottaa kaikkineen neljä-viisi tuntia aikaa. "
En oikein usko että sellaisiin postauksiin (joita näkee usein) joissa on vaikka yksi kuva jota ei ole edes käsitelty ja pari riviä tekstiä voi kestää neljä-viisi tuntia aikaa... Toki jos kirjoittaa enemmän ja kuvia on vaikka koko päivän aikana napsinut ja niitä käsittelee niin voi mennä enemmän aikaa. Esim. Cavalla on usein pari kuvaa (tosin hyvälaatuiset) ja muutama rivi tekstiä, Lindalla joskus pari kuvaa ja ei tekstiä juuri ollenkaan, Xenialla samat poseeraukset eikä kuvia tuskin käsitelty laadusta päätellen ja pari riviä tekstiä mutta hän toki päivittää monesti päivässä. Ehkä silloin jos panostaa postaukseen kunnolla niin menee se 4-5 tuntia mutta suuri osa nykyään postauksista on niin hutaistua että aika vaikea kuvitella että siihen saisi noin monta tuntia tuhrattua. Esim. kuva jostain aurinkolasien kotelosta ja sitten vaan joku kysymys että "arvaatteko mikä?", niin ei mene varmaan kuin hetki..
pitkästä aikaa lukemassa moumou blogia ja tunsin häpeää lukiessani.. myötähäpeää. ei se fiilis, mitä olin hakemassa. käsittämätöntä..
Aina sama tenumainen ilme naamalla, tukka hamppuisena ja katse maassa kuvissa. Eniten ehkä inhottaa tuo tukka, varsinkin kun se on oikeasti kamalan ja laittamattoman näköinen juhlavissakin tilaisuuksissa. New Yorkin muotiviikkojen kuvat olivat aika karua katseltavaa.
pitkästä aikaa lukemassa moumou blogia ja tunsin häpeää lukiessani.. myötähäpeää. ei se fiilis, mitä olin hakemassa. käsittämätöntä..
Täytyy sanoa että oli todella tylsä blogi. Olen tänään löytänyt muutaman todella hyvän blogin ja tämä oli rehellisesti sanoen oikea pohjanoteeraus :D
En ikinä kehtaisi esitellä niin pieniä farkkuja ettei vetoketjukaan mene kunnolla kiinni! Laihduttaisi vähän tai ostaisi isompia housuja...
Munkin mielestä Xenian blogista välittyy sellainen laskelmointi. On varmaan lukenut suosittuja blogeja ennen omansa perustamista ja selkeesti päättänyt miten alkaa blogata.
Ehkä siitä johtuen en välitä blogistaan. Olen muutaman kerran käynyt lukemassa postauksiansa ja minusta se on vain tyhjänpäiväinen.
Tietysti jokainen kertoo mitä haluaa, eikä ikäviä asioita tarvitsekaan kirjoitella, mutta toisaalta kun kaikki on aina niin mah-ta-vaa, niin ei sellaistakaan jaksa. Kun niistä kerrotaan tyyliin joka päivä.
Natan blogi jaksaa minua viihdyttää, se tyttö on samalla räväkkä ja fiksu.
En ymmärrä mikseivät suositut bloggaajat käytä jotain kielen esitarkistusta, karseita kirjoitusmokia. Xenia, Linda ja Cava löytyvät kaikki blogilistan luetuimmista, ja syyllityvät kaikki samaan. Hassuin ilmaus on "päivän menuulla oli.."
Ei tosiaan pröystäile, vaikuttaa fiksulta, tavalliselta ihmiseltä, joka on sinut itsensä kanssa, eikä jatkuvasti hae hyväksyntää muilta.
Nelliina on kieltämättä hyvä bloggaaja, mutta koska tyyli on niin kaukana omastani, en viitsi enää blogia seurata.
Moumoun blogia luen nykyään kerran pari kuukaudessa lähinnä myötähäpeää tuntien. Aiemmin jopa pidin blogista jossain määrin, en tosin muista miksi.
Xenian blogi on ehdottamasti kiinnostavin ilmiönä - hänen bloginsa taustalla ei ole useita bloggausvuosia, joiden aikana lukijat olisivat kertyneet, vaan Xenian blogi nousi todella suosituksi todella nopeasti. Omasta mielestäni hyvin laskelmoidusti, joten siinä mielessä en pidä Xeniaa minään täysin tyhjäpäänä. Mutta blogin perusteella tulee kuitenkin hieman ylimielinen kuva. Rahaa saa tietysti käyttää kukin tavallaan, mutta jatkuva shoppailu on näin ulkopuolisestakin vähän liikaa. Xenian blogia luen osin juuri siksi, että sen suosio on niin käsittämätön.
Kun ajattelee Xenian blogia ja sen suosiota, voisi olettaa että kuka tahansa riittävän kaunis ja hyvävartaloinen parikymppinen tyttö, joka on valmis jakamaan elämästään edes jonkin verran ja esiintymään rohkeasti kasvoillaan voisi päästä helposti samanlaisiin ansioihin Xenian kanssa. Tosin blogimaailmaan tälläinen blogi ei toisi sen enempää lisäarvoa, jos pääsisältöä olisivat juurikin Nelly-kollaasit ja aamupalat...
Mäkin tykkään Nelliinasta vaikkei tyyli olekaan ihan omaani. Tuntuu tekevän muutakin kuin juoksevan kaikissa häppeningeissä minne kutsutaan ja asenne aina iloinen. Blogia ei myöskään täytetty mainoksilla.
MouMou ja Mungolife karmeimpia. MouMou tosiaan pulskistuu päivä päivältä ja tunkee itsensä liian pieniin vaatteisiin - sopivissa vaatteissa ei varmaan niin pullealta näyttäisikään. Lisäksi aukoo päätään jatkuvasti jos joku uskaltaa muuta palautetta antaa kuin miten ihana ja kaunis hän on. Ps. I lovefashionin Linda osaaikäväänkin kommenttiin muuten vastata positiivisesti ja hermostumatta - mimmillä tuntuu olevan hyvä itsetunto :) Hänen bloginsa vähän tylsä, mutta nätti ja tyylikäs tyttö, jolla asenne kohdallaan!
Onneksi teidän kenenkään ei ole pakko lukea noita blogeja jos ne teistä on niin surkeita ja niistä puuttuu teille sopivia juttuja :) Eniten kyllä huvittaa, että miten ihmiset jaksaa ees nähdä vaivaa kirjoittaa jostain blogeista ja vielä sivustolla "vauva.fi". Nyt joku ihana tulee vielä sanomaan "Onneksi sinunkaan ei tarvitse lukea tätä foorumia!"
sitäkään säännöllisesti. Kirjoittajalla on kivoja asuja kohtuu hintaan jos tykkää tyylistä. Minä tykkään. Lisäksi kirjoittaa rennosti ja joskus jopa hauskasti. Ei yritä liikaa eikä yritä antaa perheestään kiiltokuvamaista vaikutelmaa. Niin, eikä lässytä.
Mä odottelinkin jo, että eikö joku itseään googlaileva bloggari tule tänne ärhentelemään :)
Ei todellakaan mitään hajua miksi sitä välillä avaa tiettyjä blogeja ja kerta toisensa jälkeen jää sitä itsekin ihmettelemään. Parasta viihdettä on kyllä esim. MouMoun kommenttiboksit - ai sitä iiiik kuinka ihana lipitystä! Ja auta armias, jos joku sanoo jotain muuta kuin kuinka ihana bloggari on. Niinhän sitä Tuksunkin juttuja Seiskasta naureskelee, hullulta huvinsa :)
Mä odottelinkin jo, että eikö joku itseään googlaileva bloggari tule tänne ärhentelemään :)
Ei todellakaan mitään hajua miksi sitä välillä avaa tiettyjä blogeja ja kerta toisensa jälkeen jää sitä itsekin ihmettelemään. Parasta viihdettä on kyllä esim. MouMoun kommenttiboksit - ai sitä iiiik kuinka ihana lipitystä! Ja auta armias, jos joku sanoo jotain muuta kuin kuinka ihana bloggari on. Niinhän sitä Tuksunkin juttuja Seiskasta naureskelee, hullulta huvinsa :)
Paitsi, että en ole itseäni googlaileva bloggari vaan löysin tämän keskustelun googlettamalla xenian blogin :)
no onhan noita samoja persekuvia muillakin kuin vaan focus on fashionin sallalla, muilla ne takamukset vaan niin littania ettei kiinnitä huomiota xD fof ei muutenkaan ärsytä mua mitenkään, salla osaa suhtautua itseensä huumorilla eikä ota liian vakavasti.
Mun mielestä naurettavinta xeniassa on se että tyttö yrittää sanoa että kaikki mainospostaukset on vaa ihan sen takia, että hän itse tykkää niistä niin paljon. Siis mitä, jos sä kirjotat blogia ni sun on varmaa tosi kiva lukee joskus vanhoja tekstejäs ja huomata et siel on 1/5 osaa vähintää jotai mainosta ja niitähän sä varmaan haluat lukea vanhoilla päivilläs et mitäs hiton mainoksia sitä ollaan tänää katottu :D Ei voi tyttö toimii viel läpinäkyvämmin.
Jos ajattelin ite blogiaan muiden silmin ni tajuis varmaan sekin et hänen jokapäiväset päivänasut a. muistuttaa kaikki lähipäivinä toisiaan b. käyttää niitä just ostettuja vaatteita/asusteita sit kokoaika ja näyttääki niin hirmusen monipuoliselta. Ja siis voiks jotai oikeesti kiinnostaa ku tyttö pistää joka viikko tyylii eriversion salaatista "no nyt lisäsin tomaattia siihen edellispäivän ateriaan ja kato vau tosi erilainen ateria" :D
Siis ei pahalla, mut jos haluaa pitää blogia ni kannattaa sitä ite joskus kattoa myös niit vanhoi juttui taaksepäi ja huomais ite sen kui samanlaist puuroa se on ku koskaa tuu mitää oikeesti erilaista ku muilla :D Mut siis tottakai kun hän haluaa mainoksia lukea vanhoista teksteistään ni mikäs siinä :DD Ja se et vois keksii jotai muutaki ku "today's look" yms :D Jokanen tallaa tavallaan, onneks ei tarvii niitä mainospostauksia ite lukea ku alkaa ärsyttää :D
Mites ne nyt voi oikeen kokosia vaatteita ostaa itselleen ku heidän kato pitää myydä nää heidän rätit viel jossai ihanas huutokaupas ja vetää pienet massit välistä KÄYTETYISTÄ vaatteista :D Joo se on tosi okei et ostatte jotai zara riepuja ja myytte niit melkein samalla hinnalla eteenpäin :D Ette hitto te mitää käytettyy autookaa myy melkein uuden hintasena MITÄ HITTOA :D Ja kaikkihan näinollen tulis huomaamaan vain heidän kokonsa että ei bloggaajat ookkaa näitä s/mini m kokoja :D On se sääli jos joutuu esittämää laihempaa/pienempää kun onkaan ja ei voi ostaa oikeen kokosia vaatteita.
Jos postauksen tekeekin tunnissa, niin kyllä se postauksen valmistelu kuvauksineen ja kuvankäsittelyineen vie useamman tunnin aikaa. Eli yksi postaus voi hyvinkin ottaa kaikkineen neljä-viisi tuntia aikaa.