Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittu blogi, jonka suosiota et ymmärrä?

Vierailija
16.05.2012 |

TS:ää ei lasketa mukaan, annetaan Jarban kerrankin olla rauhassa:-)

Itse en ymmärrä Kalastajan vaimon suosiota, kertokaa minulle mikä siinä viehättää?

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin blogia, joiden suosiota en ymmärrä, mutta se toki voi johtua siitä, että olen jo 25v. ja osa blogeista on suunnattu teinitytöille (mm. Xenia ja moni Indiedayssin blogeista).

En ole mainonnan houkuttelema lukija, katselen lähinnä vinkkejä blogeista omaan pukeutumiseen tai hyviä ruokavinkkejä.

Sinänsä minusta on surullista, kuinka nämä tietyt blogit pitävät yllä kerskakulutusta, uutta hankitaan, vaikka edellinenkään laukku, kengät tai vaate ei ole kulunut käytössä lainkaan. Itse koen, että silloin ei ihmisen arvomaailma ole kohdillaan. Surullista.

Vierailija
102/159 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tajua miksei osta sopivia vaatteita.. Monesti tunkee itsensä liian pieniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Beiget trenssit

- Kaikki Tory Burchit

- Yves Rocher (tuntuu nyt olevan kaikkien suosikki)

- Gantin sisustustuotteet

Vierailija
104/159 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki uudet pyrkyröivät tulokkaat kuten alexa ja mona

Vierailija
105/159 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samailme ja asento jokaisessa kuvassa....

http://ulriikk-a.blogspot.fi/2012/10/outfit-25102012.html

Vierailija
106/159 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja hanki elämä, jos ei ole muuta tekemistä ku kytätä jonkun sanavalintoja. Kateutta

Vierailija
107/159 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SisustusUnelmia

Olen niin samaa mieltä! =D

Mitä ihmeen lukemista/katsomista tuossa blogissa on, olisi mielenkiintoista kuulla, kun en itse sitä ole kummallakaan vierailukerrallani löytänyt.

Vierailija
108/159 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että blogi on pintaraapaisu hänen elämässään, mutta miksi KAIKKI pitää olla JOKA PÄIVÄ niin ihanaa, mahtavaa, upeeta jne jne jne.

Veikkaan ettei todellisuudessa todellakaan ole....

Vierailija
109/159 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muoti- ja pintaliitoblogit, sekä lähes kaikki mammablogit, lapsiblogit, teiniäitiblogit yms. En vaan ymmärrä, onneksi ei ole pakko lukea niitä.

Vierailija
110/159 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muoti- ja pintaliitoblogit, sekä lähes kaikki mammablogit, lapsiblogit, teiniäitiblogit yms. En vaan ymmärrä, onneksi ei ole pakko lukea niitä.

Minkälaisia blogeja luet?

t: kiinnostunut

Vierailija
111/159 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Cava. Myös Mungolife on alkanut mennä huonompaan suuntaan, jatkuvasti jotain Nelly-kollaaseja ja mainostuksia miten ihku tämäkin kello ja koru ja riepu on.

Vierailija
112/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa varsinaisesti kenenkään blogiin.

Tietyt, blogeissa paljon mainostavat, liikkeet kierrän kaukaa nykyään. Eli tuo aiempi kommentti mainonnan negatiivisesta vaikutuksesta toteutuu tälläkin.

Hiusten- ja ripsienpidennykset pistävät entistä enemmän "luonnottomina" silmään niitä nähdessäni. Jään miettimään, että miksi joku haluaa laittaa moiseen keinotekoisuuteen, joka ei edes miellytä esim. omaa silmääni, järkyttäviä rahasummia. Tiedän, että on oma valintansa ja vapautensa. Jään vaan miettimään, että mitkä syyt siihen ajavat. Tätä ilmiötä näkee kuitenkin paljon kauneus- ja muotiblogeissa (vai kauheus- ja muovi...?)

En tiedä, mutta itselleni niistä tulee mieleeni vain pinnallisuus, järjetön luonnonvarojen kulutus ja muukin epäekologisuus, ympäristön kuormittaminen, kemikaalien haitallisuus,... Siinä ei auta yhtään blogin pitäjältä sellaiset mukasyvälliset kirjoittelut, jotka vaan toistavat sitä samaa blogista toiseen ja kaikuvat tyhjää.

Vierailija
113/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sellaiset imagoaan netissä rakentavat ihmiset.

Tutuissa esim. nykyään äiti-ihminen, jonka FB täyttyy kestovaippahehkutuksesta. Samaan aikaan samainen nainen hautoo housuissaan kaikkia allwayssejaan ja alldayssejaan... Lisäksi kertoilee, ekovinkkejä, ja suhailee lentskalle sinne tänne. Vähän sellaista samanlaista kaksinaismoralismia on näissä muoviblogeissa. Itse saavat olla mitä vaan, mutta kukaan ei saisi mistään kritisoida...

Vierailija
114/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuissa esim. nykyään äiti-ihminen, jonka FB täyttyy kestovaippahehkutuksesta. Samaan aikaan samainen nainen hautoo housuissaan kaikkia allwayssejaan ja alldayssejaan... Lisäksi kertoilee, ekovinkkejä, ja suhailee lentskalle sinne tänne. Vähän sellaista samanlaista kaksinaismoralismia on näissä muoviblogeissa. Itse saavat olla mitä vaan, mutta kukaan ei saisi mistään kritisoida...

Vierailija
115/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xenias day ja ps I love fashion, kalastajan vaimo. Kun suosiota tuli tarpeeksi niin laatu huononi. Tosin xenias koko ajan ollut huonosti samanlainen.

Paras tyyliblogi kautta aikojen ollut beyond contemporary tai tyylitellen. Ilman mainoksia ja tyylitellenillä paljon kirppiskamaa. Osasivat tyylin ilman viimeisintä muotiveskaakin.

Vierailija
116/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ehkä hieman vanhentunut kuva bloggaamisesta!

moni bloggaaja kirjoittaa myös harrastuksista ja esim.opiskelusta tai yhteiskunnan tabu-aiheista joista kommenttiboksissa sitten keskustellaan. Kalastajan vaimo ainakin on aloittanut joitain hyviä keskusteluita. Ja joillain on vain niin upeita kuvia että niitä katselee ilokseen, saa ideoita omaan kotiin ja tyyliin :)

Xenias day on musta kyllä yksi turhimmista blogivillityksistä. Kuvat vähän suttuisia, jutut toistaa itseään, kirjoitusvirheitä, ne kirotut nelly-mainokset eikä sen tyylikään musta ole oikein mistään kotoisin vaikka kalliita juttuja osteleekin. En tykkää enkä oikein ymmärrä sen suosiota mutta kukin tavallaan, nätti tyttöhän se on. Moumoun blogia oon kanssa ihmetellyt.

Vierailija
117/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps I love fashionin lintu ottaa ainakin tosi kypsästi kritiikkiä vastaan!

Vierailija
118/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseinen bloggaaja haluaa tuoda esiin vain sen, mikä aiheuttaa kateutta muissa. Kaikki on ihanaa ja rahaa on paljon. Voi ostaa, mitä vain, millä hinnalla ja kuinka usein vain.. ja nauraa hahhahhaha päälle. halpaan menitte. Kadehtikaa. Elämässäni ei mikään ole koskaan huonosti. Olen syntynyt kultalusikka suussa!Voi teitä raukkoja, joilla ei asiat ole samoin! :/

Tyttöhän on vielä pieni hupakko...ei kannata uskoa kaikkea, mitä kirjoittaa...elämän kaunistelu on juuri niin helppoa kuin haluaa!

Samaa sarjaa hän on kuin tuksu...pintaliitoa, jonka takana on karu totuus! Julkkikseksi haluava, ehdoilla millä vain!

vaikka blogi minustakin on huono ja sisällötön. Ja pyrkinyt kovalla vaivalla kouluun. Kyllä paljon pahempiakin kultalusikkalapsia löytyy!

Vierailija
119/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se nyt käydä katsomassa millainen blogi saa naiset kuohuksiin :)

Vierailija
120/159 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä liian vanha heidän kohderyhmään, mutta blogit on paljolti mainostusta ja täynnä yhteistyökampanjoita. Moni nuori parikymppinen ei varmaan aina tajua, että bloggaaja mainostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan