Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelisittekö isää, joka lähtisi viikon lomamatkalle (ilman perhettä)

Vierailija
11.05.2012 |

kun vauva on 9 kk?

Luin Annasta Hannah Norrenan haastattelun, jossa hän kertoo tehneensä tuon ja sanoo samaan syssyyn, että jos isä tekisi saman, niin sitä ei ihmeteltäisi samalla lailla.

No mun täytyy kyllä myöntää, että ihmettelisin sitä ihan samalla lailla.

(Sinänsä mulle ihan sama, mitä muut ihmiset tekee, mutta tuossa tilanteessa ajattelisin kyllää, että itse en pysytyisi. Oli kumpi tahansa - isä tai äiti - kyseessä.)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi hyvä että kummallakin vanhemmalla olisi mahdollisuus viettää viikon loma ilman muuta perhettä. Sille kuitenkin olisi tarvetta. Miksi kieltää sitä?

Vierailija
62/63 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun vauva on 9 kk?

Luin Annasta Hannah Norrenan haastattelun, jossa hän kertoo tehneensä tuon ja sanoo samaan syssyyn, että jos isä tekisi saman, niin sitä ei ihmeteltäisi samalla lailla.

No mun täytyy kyllä myöntää, että ihmettelisin sitä ihan samalla lailla.

(Sinänsä mulle ihan sama, mitä muut ihmiset tekee, mutta tuossa tilanteessa ajattelisin kyllää, että itse en pysytyisi. Oli kumpi tahansa - isä tai äiti - kyseessä.)

No jos toinen vanhempi on huono ja kykenemätön huolenpitoon niin silloin ihmettelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on saatu yhdessä ja ne hoidetaan tasapuolisesti yhdessä. Sitä ei ”kaada” eikä järkytä esim. toisen (kumman tahansa!) vanhemman viikon poissa olo, sillä olemme lapsillemme yhtä tuttuja hoitajia molemmat. Mieheni on jopa syöttänyt vauvojamme öisin enemmän kuin minä, sillä hänelle ei nukkuminen/nukahtaminen tuota mitään ongelmia. Kukin perhe tyylillään, kunhan lapsilla on kaikki hyvin. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi