Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä yli 100 seksikumppania

Vierailija
25.09.2024 |

Tapailin hetken mukavaa nelikymppistä miestä ja meillä oli pari kertaa seksiäkin. Selvisi, että miehellä on ollut reilusti yli 100 seksikumppania. Hän haluaisi jatkaa minun tapailua, mutta mun alkoi tehdä pahaa tuo tieto. Itsellä seksikumppaneita on ollut noin 15. Yhden kerran juttuja on minullakin ollut, joten kyse ei ole siitä, etteikö aikuinen ihminen saisi seksiä harrastaa.

Mutta en saa mielestäni pois sitä ajatusta, että miehen muna on ollut yli sadan naisen sisällä. Vaikka olisi aina (?) käyttänyt kondomia ja käynyt (?) testeissä, niin silti jotenkin oksettaa. En halua jatkaa hänen tapailuaan ihan vaan tuosta syystä.

Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli kaksisataa Naista, mutta en minä sitä kenellekään kerro.

Vierailija
2/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normilukema, joten turhaan kipuilet siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on penetraatioita ollut ehkä 50 naisen kanssa, mutta olen kyllä pussaillut satoja naisia. Mä en koskaan kerro kellekään naisille lukuja. Miksi muuten naisilla tarve kysyä ja myös kertoa (pyytämättä) näistä asioista.

M40

Vierailija
4/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä satoja seksikumppaneita: naisia, miehiä ja transihmisiä. Osa myös maksullisia.

En ikinä kerro kenellekään rehellisesti, mitä kaikkea ja kuinka monen kanssa olen tehnyt: on se jännää, kuinka usein törmää sheimaasieen ja tuomitsemiseen, etenkin näin panseksuaalina ja kinkynä miehenä. Itse en kysele kumppaneilta heidän historiastaan, kertovat jos itse tykkäävät.

Ja joo, pidän turvaseksistä ja tauteja ei ole ollut.

Vierailija
5/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lukema ihan ok, mutta sun ap tekee susta hokkerin.

Vierailija
6/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että AP itse lähtenyt keulimaan body countillaan ja kertonut lutkatarinoita miehelle, ja onkin sitten saanut näpeilleen. Naisilla on luontainen tarve henkiseen väkivaltaan kumppania kohtaan, ja siihen kuuluu yleensä yksityiskohtainen selonteko omasta seksuaalihistoriasta.

Vierailija
7/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kysyttiin kokemuksia vastaavasta fiiliksestä.

Vierailija
8/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin kokemuksia vastaavasta fiiliksestä.

Kaikille miehille tuttu kokemus ja ei se kiva fiilis ole.

Vierailija
9/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten jatka. Pistä poikki.

Vierailija
10/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella 15 olisi minulle aivan liikaa. Jättäisin tuollaisen jakorasian.

Vierailija
11/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, vaimoni on ollut ainakin sadan kanssa,  kyl se häiritsee.  Toki rakkaus on vienyt voiton. 

Vierailija
12/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en halunnut parisuhdetta, miehet oli luotu  yhden illan käyttöä varten. En ole koskaan laskenut monenko kanssa tuli seksiä harrastettua, kolminumeroinen luku kuitenkin on. Sitten tulikin oltua yli 20v uskollisesti naimisissa. 5 vuotta erosta. Sen jälkeen uskollisesti 1v ja 3v parisuhteet + suhteiden välissä 2fb:tä. 

Sen verran kokemuksia eri miehistä nuoruusajoilta ettei enää kiinnosta koeajaa miehiä. Uskollisempaa naista kuin minä saa etsiä. Jotkut pitäisi minua patjana, kun miehiä nuoruusvuosina kertyi. Uskollisuuteen tai sitoutumiseen ei vaikuta se monenko kanssa on vehkeitä aiemmin sovittanut yhteen.

Toki niitäkin ihmisiä on jotka haluat vain seksikumppaneita makuusaldonsa lisäämiseen.

N48

Vierailija
13/19 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa osata jo muutakin kuin pussailua ;) Olisipa minullakin tuommoinen aarre

Vierailija
14/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena en halunnut parisuhdetta, miehet oli luotu  yhden illan käyttöä varten. En ole koskaan laskenut monenko kanssa tuli seksiä harrastettua, kolminumeroinen luku kuitenkin on. Sitten tulikin oltua yli 20v uskollisesti naimisissa. 5 vuotta erosta. Sen jälkeen uskollisesti 1v ja 3v parisuhteet + suhteiden välissä 2fb:tä. 

Sen verran kokemuksia eri miehistä nuoruusajoilta ettei enää kiinnosta koeajaa miehiä. Uskollisempaa naista kuin minä saa etsiä. Jotkut pitäisi minua patjana, kun miehiä nuoruusvuosina kertyi. Uskollisuuteen tai sitoutumiseen ei vaikuta se monenko kanssa on vehkeitä aiemmin sovittanut yhteen.

Toki niitäkin ihmisiä on jotka haluat vain seksikumppaneita makuusaldonsa lisäämiseen.

N48

🤮

Vierailija
15/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Täällä ihan vastaavaa eli kolmenumeroinen luku, nyt naimisissa 20v uskollisesti.

M60

Vierailija
16/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et se sinäkään mikään käyttämätön pillu ole 15 kulliakin alkaa olemaan aika paljon.

Vierailija
17/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi minuakaan. Mies joka on ollut pitkissä parisuhteissa on paras seksissäkin.

Vierailija
18/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pannut yli 200 thaimaalaista ja parikymmentä suomalaista plus kymmenkunta afrikkalaista, mutta miksipä niistä mennä kertomaan uudelle naiselle?

On ollut tippuri pari kertaa, mutta ei vakavempaa, siitä pääsee eroon antibioottikuurilla.

Vierailija
19/19 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut yli kaksisataa Naista, mutta en minä sitä kenellekään kerro.

Laatikkoleukakirurgilla on.