Onko ok, jos 7lk laittaa olkaimettoman mekon päättäreihin?
Siis ihonmyötäinen, tavallaan toppi, mutta ilman olkaimia. Onko teistä ok?
Kommentit (95)
nyt taitaa olla mamilla.
Mitä tulet kyselemään, kun kerran tuollainen mekko on sinun mielestäsi 14-vuotiaalle tyttärellesi sopiva.
Yritätkö kenties elää jotakin tyttäresi kautta. jotain mikä sinulta jäi kokematta.
Ole aikuinen (jos osaat), ja aseta rajat tyttärellesi. Kyllä tuon ikäinen on sen verran idiootti (ei kaikki), että menee vaikka läpinäkyvässä mekossa, jos saa itse päättää.
Aika kaukaa haettu tuo kuva. Tyttöni mekko on "kunnon" kangasta, eikä mitään trikoota.
Toiseksi tyttöni ei nostele mekon helmaa.
Lisäksi nuo poseeraukset tekee kuvasta mauttomia.
14-vuotias ei ole pikkutyttö :D Eikä tuossa mekossa näy edes rintojen välinen vako.. Niin ja kuinka se pedofiili väijyy koulun kevätjuhlassa? Olette huvittavia.
14-vuotias ei ole pikkutyttö :D Eikä tuossa mekossa näy edes rintojen välinen vako.. Niin ja kuinka se pedofiili väijyy koulun kevätjuhlassa? Olette huvittavia.
kun tyttösi näkee.
Paljaat olkapäät kun ovat vielä eroottisemmat kuin tissivako.
Ainakin tuo malli on aivan huoran näköinen, toivottavasti ei ole sun tytöllä mekon kanssa sama vaikutus. Älä ihmettele sitten parin vuoden päästä mitä kaikkea se sun nuori puuhaa... hyvän kasvatuksen tulos! Ehkä susta tulee tosi nuori isoäiti!
Minä todellakin osaan vetää tytölleni rajat, perheessäni on tiukka kuri, enkä minäkään mitö tahansa rättejä anna laittaa tytön päälle.
Ihan naurettavia nuo jutut, että yritän elää tyttöni kautta, kun minulla on jäänyt jotain nuoruudessani kokematta yms. :D
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F79_000…]
on ainakin hihat :p
on sen verran "pikkutyttö", että saa kyllä kernaasti kokeilla kurkotella sinne nuorten aikuisten maailmaan vaikkei aina olisikaan niin viimeisen päälle tyyyyyylikäs. Tuo mekko sitä paitsi ei ole rivo tai moraaliton tai härski tai mitään. Ihan nätti ja tavallinen nuoren naisen mekko.
Mikä siinä nyt on niin kauheaa siinä mekossa? Ettei siinä ole hihoja? Apua, nuoren tytön käsivarret, nuo PEDOFIILIEN punaiset vaatteet.
pikkumekossa yläkoulun kevätjuhlaan (joka nyt ei ole mikään bilejuhla ollenkaan).
Jos haluaa herättää huomiota, niin sitä tuolla kyllä saa.
terv. yläkoulun ope
On halvan ja mauttoman näköistä, aivan kuten sinun tyttösi mekko. Mutta sitähän sinä et halua uskoa.
Aika kaukaa haettu tuo kuva. Tyttöni mekko on "kunnon" kangasta, eikä mitään trikoota.
Toiseksi tyttöni ei nostele mekon helmaa.
Lisäksi nuo poseeraukset tekee kuvasta mauttomia.
Itse olen varmasti niin idiootti, etten näe siinä mitään ihmeellistä. Päinvastoin, jos päättäreihin astelisi äiti 40v tuollaisessa mekossa, ihmettelisin, mitä teini-ikäistä hän yrittää esittää...Eli hyvin menee yläaste-ikäiselle.
Siis aikuisten oikeesti tämä ketju on menossa aika karuun suuntaan.
Kyllä on minunkin mielestäni ok jos tyttö haluaa itse laittaa tuon mekon päälleen. Ei todellakaan ole pissismekko, kaukana siitä! Todella nätti mekko, antaisin itsekin tyttäreni pitää kyseistä mekkoa, jos tyttö mekkoa suostuisi pitämään päällää, karttaa kaikki mekot kaukaa :)
Antaa mennä! Nätti mekko ja varmasti nätti tytön päällä, älä välitä katkeroiden mammojen viesteistä :)
Yläkoulun opettajalle: En tiedä missä perähikiällä olet opettajana, mutta itse olen ollut tuuraamassa yläasteilla. En tosiaan uskoisi, että ainakaan täällä kulmakarvat nousisi.
Olin sijaisena, kun koulussa järjestettiin vappu-tapahtuma. Kasiluokan tytöillä oli korkea vyötäröisiä, mutta todella lyhyitä hameita. Juuri ja juuri peittivät takapuolen ja mekon alla vain nylon-sukkikset. Eikä kukaan tosiaan ihmetellyt.
Mutta niinku sanoin, hatera gonna hate. En tosiaan tajua mitä eroottista, ja halpamaista on olkapään paljastavassa mekossa. Huh huh
Siis aikuisten oikeesti tämä ketju on menossa aika karuun suuntaan.
Kyllä on minunkin mielestäni ok jos tyttö haluaa itse laittaa tuon mekon päälleen. Ei todellakaan ole pissismekko, kaukana siitä! Todella nätti mekko, antaisin itsekin tyttäreni pitää kyseistä mekkoa, jos tyttö mekkoa suostuisi pitämään päällää, karttaa kaikki mekot kaukaa :)
Antaa mennä! Nätti mekko ja varmasti nätti tytön päällä, älä välitä katkeroiden mammojen viesteistä :)
Ehkeivät sanoneet ihmestystään ääneen, kun heidät olisi leimattu vanhanaikaisiksi jne kuten tässäkin ketjussa.
Ongelma ei ole olkapäissä, vaan mekon mallissa. Naruolkaiminen mekko paljastaa myös olkapäät, mutta niitä on monia jotka olisivat sopivia 14-v tytölle kevätjuhlaan.
Yläkoulun opettajalle: En tiedä missä perähikiällä olet opettajana, mutta itse olen ollut tuuraamassa yläasteilla. En tosiaan uskoisi, että ainakaan täällä kulmakarvat nousisi.
Olin sijaisena, kun koulussa järjestettiin vappu-tapahtuma. Kasiluokan tytöillä oli korkea vyötäröisiä, mutta todella lyhyitä hameita. Juuri ja juuri peittivät takapuolen ja mekon alla vain nylon-sukkikset. Eikä kukaan tosiaan ihmetellyt.
Mutta niinku sanoin, hatera gonna hate. En tosiaan tajua mitä eroottista, ja halpamaista on olkapään paljastavassa mekossa. Huh huh
ei varmaan tarvitse 14-vuotias myöskään bikinejä, herrajumala, siinähän näkyy yli puoli vartaloa.
Totuus on että juuuri kukaan ei pukeudu noin paljastavasti KOULUN kevätjuhlaan.
Joten huomiota herättää ihan varmasti ja siihen tytön on syytä varautua.
Ehkeivät sanoneet ihmestystään ääneen, kun heidät olisi leimattu vanhanaikaisiksi jne kuten tässäkin ketjussa.
Ongelma ei ole olkapäissä, vaan mekon mallissa. Naruolkaiminen mekko paljastaa myös olkapäät, mutta niitä on monia jotka olisivat sopivia 14-v tytölle kevätjuhlaan.
jos siinä olisi naruolkaimet?
tuo mekko on pissimekko. Ihan sama mitä selität.