Onko ok, jos 7lk laittaa olkaimettoman mekon päättäreihin?
Siis ihonmyötäinen, tavallaan toppi, mutta ilman olkaimia. Onko teistä ok?
Kommentit (95)
.. VOI olla sopimatonta aamu/päivätilaisuudessa käyttää olkaimetonta mekkoa JOS mennään juhla etikettien mukaan, mutta kuka helvetti sellaista 2000 luvulla miettii.. ellei nyt kyseessä ole jotkut linnanjuhlat tms.
Yleisin juhlamekko nyt vaan sattuu olemaan polvipituinen (lyhyempikin) olkaimeton mekko ja se on kaunis siitä huolimatta minkä ikäinen sitä kantaa. Mikä siitä tekee niin hankalaa..
Voi sitä nuorta joka ei saisi pukeutua noin......
tässä 2011 kevään rippikuvia, onko nämä siis halpoja huoria vai??
http://eevameusel.com/index.php?p=1_18_Rippikuvat
http://www.google.fi/imgres?q=rippikuvat+2011&hl=fi&client=firefox-a&hs…
sairasta mammaa tässäkin ketjussa huoritteluineen.. huh huh
miten se edes pysyy noin nuoren tytön yllä?
itse olen juuri nyt 7 luokkalainen ja minulla on ollut jo 6 lk:n päättäreissä olkaimeton mekko. mutta hei, mitä väliä sillä on onko semmoset parin sentin paksuset rinkat tuossa vai ei? jos se muuten pysyy hyvin päällä.
tuo mekko on pissimekko. Ihan sama mitä selität.
Linkin hame on ihan liian tätimäinen 14 kesäiselle.
Ap:n mekossa on liian vähän kangasta ja tuossa liiian paljon.
Myydään niitä lähelle polveakin ulottuvia mekkoja hihattomina...siihen päivällä bolero ja illaksi ilman jos bileisin meinaa..se on minnun mielipiteeni.
Ehkeivät sanoneet ihmestystään ääneen, kun heidät olisi leimattu vanhanaikaisiksi jne kuten tässäkin ketjussa. Ongelma ei ole olkapäissä, vaan mekon mallissa. Naruolkaiminen mekko paljastaa myös olkapäät, mutta niitä on monia jotka olisivat sopivia 14-v tytölle kevätjuhlaan.
Yläkoulun opettajalle: En tiedä missä perähikiällä olet opettajana, mutta itse olen ollut tuuraamassa yläasteilla. En tosiaan uskoisi, että ainakaan täällä kulmakarvat nousisi. Olin sijaisena, kun koulussa järjestettiin vappu-tapahtuma. Kasiluokan tytöillä oli korkea vyötäröisiä, mutta todella lyhyitä hameita. Juuri ja juuri peittivät takapuolen ja mekon alla vain nylon-sukkikset. Eikä kukaan tosiaan ihmetellyt. Mutta niinku sanoin, hatera gonna hate. En tosiaan tajua mitä eroottista, ja halpamaista on olkapään paljastavassa mekossa. Huh huh
Mainiosti sopii 7-luokkalaiselle. Vaikka joidenkin asia on hankala myöntää, 7-luokkalainen ei ole lapsi. Silloin ollaan murrosikäisiä / teinejä. Monille on luontaisinta pukeutua silloin kuten ennenkin, useimmille ei.
Muistan yhä, miten kaverini kärsi 12-vuotiaana, kun hänen äitinsä pakotti pukeutumaan nalle- ja kukkapaitoihin. Voi sitä nimittelyn ja kiusaamisen määrää. Olisi tyttö halunnut näyttää nuorelta neidiltä, ei pikkulapselta. Oli melkoinen kontrasti henkisen kehityksen ja vaatetuksen välillä.
eihän olkaimettomuudessa mitään rietasta tai epäilyttävää ole.
Miten se pysyy päällä (jos ei oikein rintojakaan?)?
Helma polvien yläpuolella. Pitäiskö tuohon laittaa ihon väriset sukkikset alle?
Ja kyllä 14.v hyvin pysyy tuo päällä, onhan tuossa lisäksi silikoninauhat, jotka pitää mekon ylhäällä
ja Suomen kesän tuntien ei ilman pärjäisikään. Sitä voisi käyttää ainakin koulun päättäjäisjuhlassa, siinä virallisessa osuudessa ja sen jälkeen pois.
niiden tippuvan, ja se on typerän näköistä...
Helma polvien yläpuolella. Pitäiskö tuohon laittaa ihon väriset sukkikset alle?
Ja kyllä 14.v hyvin pysyy tuo päällä, onhan tuossa lisäksi silikoninauhat, jotka pitää mekon ylhäällä
Sopii varmasti oikein hyvin reippaalle nuorelle tytölle eikä todellakaan näytä halvalta.