Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANNETAAN ILMAISEKSI -pino!

Vierailija
06.05.2012 |

Pyöriikö teillä nurkissa turhaan hyvää käyttötavaraa, jolla ei ole (sinulle) niin suurta rahallista arvoa, että jaksaisit sitä erikseen myydä?

Ilmoita tässä. Pidetään tämä yllä, niin kierrätetään ja vähennetään hiilijalanjälkeä. Ei heitetä tavaroita roskiin!!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiinnostunut siitä pyörästä ja traktorista... Vieläkö ovat jäljellä :)

Onko se pyörä semmonen oikeen pyörä(johon saa apupyörät)?

Vierailija
22/71 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin noutamaan (kyllähän ne varmaan mahtuu farkun takakonttiin?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se noista kiinnostunut ja muhun voi ottaa yhteyttä lumikkijulia@gmail.com

Vierailija
24/71 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin löysin tämän googlen kautta, enhän minä nyt tälläiselle palstalle muuten kirjoittelisi! xD

Vierailija
25/71 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ottaa barbie dvd:n asun hämeenlinnassa

s-postini on heidihakala441@gmail.com

Vierailija
26/71 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän tai lipaston päälle laitettava puinen hoitotaso(niemen puusepät)

Vierailija
27/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan PERUNANKUORIMISKONE ilmaiseksi sille, joka sen hakee.

Kuorii noin kilon perunoita kerrallaan. Toimii todella hyvin, käytetty ihan muutaman kerran.

Minulla on paha raa'an perunan yliherkkyys ja siksi tuo kone hankittiinkin. En pysty kuorimaan perunoita edes hanskoilla. Tuo konekaan ei sovi minulle, en ilmeisesti pysty olemaan missään tekemisissä raa'an perunan kanssa.

Todella kätevä laite sille, joka kuorii paljon perunoita!

(Pakila, Helsinki)

Vierailija
28/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenistuttava Ikean sohva luonnonvalkoisella irtopäällyksellä, valkoinen pieni Lack-pöytä, Ikean musta vaaterekki ja tummanruskea pöytäryhmä neljällä tuolilla. Helsingin keskustassa.

Vierailija
29/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mä en asu Suomessa. Muuten olisin heti ollut lahjoittamassa. Täältä ei kuitenkaan kukaan teistä tule noutamaan ja postikulut on enemmän, kuin tavaran arvo :(

Meillä on tälläkin hetkellä turhana nurkissa mm. V-Smile -konsoli ja siihen kaksi peliä (Autot ja Tuhkimo) sekä Prinsessa-leluläppäri. Ne ei edes ole suomenkielisiä, joten sukulaismuksuille Suomeen niitä ei voi lahjoittaa. Ne päätyy sitten tuonne kirkon kirpparille. Menee ainakin lahjoitus hyvään tarkoitukseen. :)

Vierailija
30/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntyinen kuuden hengen ruokailuryhmä jatkopalalla. Seinäjoen lähellä.

Vierailija
31/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttövauva, kova kitisemään ja über huomionhakuinen.

Vauva sijaitsee kotkassa.

Vierailija
32/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla pilaamaan tämäkin ketju??

Anteeksi, mutta olin kyllä ihan tosissani, mulla menee oikeesti hermot!!! :(

Vierailija
33/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kotkalainen

Vierailija
34/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiitos noiden kahden ääliön tämäkin ketju meni vituiksi.

Osaisiko joku sanoa kelpaako Ikean kalusteet Pelastusarmeijan kirpparille? Sen tiedän että kierrätyskeskuksiin ei kelpaa.

Vierailija
35/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei osaa muuta kuin kitistä, ehkä kerran viikossa osaa olla hiljaa, siis puoli päivää.. vaihdetaan/annetaan pois...

ps, syö huonosti(eli ei mene paljon rahaa) ulos ei halua ikinä mennä, joten ei tarvitse ostaa kalliita ulkovaatteita,HUOM! jos kuitenkin saat väkisin puettua ulos, voin lahjoittaa samalla ulkovaatteet, koska silloin kun sen saa ulos, ei enää halua tulla sisälle..)

Vierailija
36/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa ja hänen Perhoskeiju-ystävänsä. Kansien mukaan ääniraitoina pitäisi olla englanti, suomi ja ruotsi, mutta itse levyssä on tanska, norja ja englanti. Jos joku tarvitsee tai tietää pienen tytön, joka osaa jotain noista kielistä, niin voin laittaa postitse tulemaan!

Dvd on pyörinyt meille turhaan jo monta vuotta, olisi mukava jos joku saisi iloa siitä :)

Vierailija
37/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:sen perunankuorimiskoneesta. Meillä menee paljon perunoita ja innokkaita kuorijoita ei ole niin paljoa. Eli jos oikeesti on toimiva niin voisin hakea pois.

Kahdenistuttava Ikean sohva luonnonvalkoisella irtopäällyksellä, valkoinen pieni Lack-pöytä olisi myös kiinnostavia, mutta niistä voisin vähän kysellä lisää ensin tietoa.

Jos vain viitsitte niin saa kirjoitella just tätä varten tekemääni sähköpostiin, niin ottaisin mielelläni yhteyttä ja sopisin noudosta: paljonkiitti@gmail.com

Vierailija
38/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman puutteessa 3-vuotias poikakin kelpaa.

Vierailija
39/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laittakaa adoptiopaperit mukaan, jottei myöhemmin tuu sanomista... ;)

Vierailija
40/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkohuussista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan