Orgasmikeskeisyys
Olen nyt sinkkuaikana herännyt siihen, että miehet ovat hirmu huolissaan sainko orgasmin. Arvostan toki että tätä kysyvät, mutta eivät oikein usko kun sanon että mulle se ei ole oikeastaan seksissä aina itseisarvo. Nautin monesti seksistä tosi paljon ja haluan sitä vaikken just sillä kertaa laukeaisikaan. Myös miehet voisivat mielestäni vähän hellittää siitä paineesta että pitää laueta. Ihanaa kun nyt löytyi semmoinen kumppani jonka kanssa voidaan rauhassa puuhastella, leikkiä välillä rajummin ja välillä hellemmin, homma vain jatkuu kaikessa rauhassa. Miehellä ei edes koko ajan seiso täysiä, mut silti on kivaa ja kumpikin nauttii. Sit lauetaan jos lauetaan, ehkä seuraavalla kerralla jos ei nyt, kahta kovemmin. Ei aina se päämäärä, vaan se matka! Mut lienenkö yksin ajatusteni kanssa... N
Kommentit (3)
Itse olen aina ollut orgasmikeskeinen. Jos en pääosin saisi, tuskin jaksaisin kovin kauaa. Pitkässä parisuhteessa toki voi olla yksittäisiä kertoja jolloin voidaan keskittyä vain toisen nautintoon mutta silloinkin olen kyllä sitä mieltä että välillä sitten pitää keskittyä vain minun nautintooni.
Irtoseksissä taas ei ole mun näkökulmasta mitään pointtia jos se ei johda orgasmiin.
Mutta mulla onkin ehkä vähän putkiaivot tämän asian suhteen.
No et todellakaan ole yksin!
Juuri tällaistahan oikea, kahta ihmistä yhdistävä seksi on. Tai ainakin sen pitäisi olla.
Sen ei todellakaan pidä olla, tai siis se ei saa olla kilpajuoksua kohti laukeamista! Tarkoitus on iloita ja nauttia yhdessäolosta!🌺👻
Aivan mahtava ajatus, minäkin nautin paljon seksistä, vaikken aina laukea. Miesten välillä vaikea ymmärtää tätä.