Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANNETAAN ILMAISEKSI -pino!

Vierailija
06.05.2012 |

Pyöriikö teillä nurkissa turhaan hyvää käyttötavaraa, jolla ei ole (sinulle) niin suurta rahallista arvoa, että jaksaisit sitä erikseen myydä?

Ilmoita tässä. Pidetään tämä yllä, niin kierrätetään ja vähennetään hiilijalanjälkeä. Ei heitetä tavaroita roskiin!!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa ja hänen Perhoskeiju-ystävänsä. Kansien mukaan ääniraitoina pitäisi olla englanti, suomi ja ruotsi, mutta itse levyssä on tanska, norja ja englanti. Jos joku tarvitsee tai tietää pienen tytön, joka osaa jotain noista kielistä, niin voin laittaa postitse tulemaan! Dvd on pyörinyt meille turhaan jo monta vuotta, olisi mukava jos joku saisi iloa siitä :)

mut sattuu olemaan poika:(

Vierailija
42/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Babywelt moon kiss matkarattaat.

Vierailija
44/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v pojan äiti...

Vierailija
45/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, kirjoitin vaan vähän hölmösti kun erittelin tytöksi kohderyhmän :) Haluatko tuon elokuvan pojallesi?

Vierailija
49/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa ja hänen Perhoskeiju-ystävänsä. Kansien mukaan ääniraitoina pitäisi olla englanti, suomi ja ruotsi, mutta itse levyssä on tanska, norja ja englanti. Jos joku tarvitsee tai tietää pienen tytön, joka osaa jotain noista kielistä, niin voin laittaa postitse tulemaan! Dvd on pyörinyt meille turhaan jo monta vuotta, olisi mukava jos joku saisi iloa siitä :)

Vierailija
50/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI HELVETISSÄ SITTEN VASTASIT????????????

mulla olisi muuten yksi ylimääräiset raybanin aurinkolasit, voisin jollekin hoikalle ja kapeakasvoiselle lahjoittaa!

Vierailija
51/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin vaan, ettei tuo elokuva niinkään kiinnosta poikia. Pinsetitkin voin tietysti tarvitsevalle antaa, että ne herneet tulee nenästä helpommin :)

Mutta edelleen, olipa tyttö TAI poika, niin kieltä osaavalle lähtisi tuo elokuva!

Vierailija
52/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat rattaat kiinnostaa, laitatko sähköpostia: nina_1@netti.fi

Vierailija
53/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluneita tyttövauvan vaatteita. Ihan käyttökelpoisia mutta ei niin kovin uusia.

Turun seutu

Vierailija
54/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat rattaat kiinnostaa, laitatko sähköpostia: nina_1@netti.fi

Vierailija
55/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole nouto mahdollisuutta, onko teillä? onko teillä elukoita? kun ollaan allergisia.

Annetaan poikavauvalle vaatetta banaanilaatikollinen, sit putkitelkka.. ihan toimiva mutta turha meille, kokoa en osaa sanoo.

Helsingissä on tavarat.

Ja kiinnostusta olis saada ehjät ja siisit parvekekalusteet,ei muoviset.

Vierailija
56/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi muuten yksi ylimääräiset raybanin aurinkolasit, voisin jollekin hoikalle ja kapeakasvoiselle lahjoittaa!

innej@live.fi

Vierailija
57/71 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole nouto mahdollisuutta, onko teillä? onko teillä elukoita? kun ollaan allergisia.

Annetaan poikavauvalle vaatetta banaanilaatikollinen, sit putkitelkka.. ihan toimiva mutta turha meille, kokoa en osaa sanoo.

Helsingissä on tavarat.

Ja kiinnostusta olis saada ehjät ja siisit parvekekalusteet,ei muoviset.

Että joku tarjoaisi ilmaiseksi huonekaluja vielä kuljettamalla ne halukkaan kotiin? Joo jos on kyyti niin niistä pääsee helpommallakin eroon...

Vierailija
58/71 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vielä vaatteita lahjoitettavana niin ota yhteyttä : teijalaaksonen@hotmail.com =)

Vierailija
59/71 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitten löysi tämän ketjun. Taisin tätä kautta aikoinaan antaa nuo meidän matkarattaat jollekin. Vai oiskohan menny torin kautta. No mutta kuitenkin. Minulla olisi antaa kaksi 104cm kokoista takkia jollekin tytölle. Toinen reimatec välikausitakki ja toinen Lennen toppatakki.

Ja osoite on edelleen tuo ii_tu@suomi24.fi

Vierailija
60/71 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vastausta kuulunut viestiini?

Löytyisikö sitten muita kiinnostuneita? Remontin alta pitäisi saada pois tuota tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän