ANNETAAN ILMAISEKSI -pino!
Pyöriikö teillä nurkissa turhaan hyvää käyttötavaraa, jolla ei ole (sinulle) niin suurta rahallista arvoa, että jaksaisit sitä erikseen myydä?
Ilmoita tässä. Pidetään tämä yllä, niin kierrätetään ja vähennetään hiilijalanjälkeä. Ei heitetä tavaroita roskiin!!
Kommentit (71)
ja Babywelt moon kiss matkarattaat.
Tietenkin, kirjoitin vaan vähän hölmösti kun erittelin tytöksi kohderyhmän :) Haluatko tuon elokuvan pojallesi?
Mariposa ja hänen Perhoskeiju-ystävänsä. Kansien mukaan ääniraitoina pitäisi olla englanti, suomi ja ruotsi, mutta itse levyssä on tanska, norja ja englanti. Jos joku tarvitsee tai tietää pienen tytön, joka osaa jotain noista kielistä, niin voin laittaa postitse tulemaan! Dvd on pyörinyt meille turhaan jo monta vuotta, olisi mukava jos joku saisi iloa siitä :)
mut sattuu olemaan poika:(
MIKSI HELVETISSÄ SITTEN VASTASIT????????????
Mariposa ja hänen Perhoskeiju-ystävänsä. Kansien mukaan ääniraitoina pitäisi olla englanti, suomi ja ruotsi, mutta itse levyssä on tanska, norja ja englanti. Jos joku tarvitsee tai tietää pienen tytön, joka osaa jotain noista kielistä, niin voin laittaa postitse tulemaan! Dvd on pyörinyt meille turhaan jo monta vuotta, olisi mukava jos joku saisi iloa siitä :)
mulla olisi muuten yksi ylimääräiset raybanin aurinkolasit, voisin jollekin hoikalle ja kapeakasvoiselle lahjoittaa!
Oletin vaan, ettei tuo elokuva niinkään kiinnosta poikia. Pinsetitkin voin tietysti tarvitsevalle antaa, että ne herneet tulee nenästä helpommin :)
Mutta edelleen, olipa tyttö TAI poika, niin kieltä osaavalle lähtisi tuo elokuva!
kuluneita tyttövauvan vaatteita. Ihan käyttökelpoisia mutta ei niin kovin uusia.
Turun seutu
mutta mulla ei ole nouto mahdollisuutta, onko teillä? onko teillä elukoita? kun ollaan allergisia.
Annetaan poikavauvalle vaatetta banaanilaatikollinen, sit putkitelkka.. ihan toimiva mutta turha meille, kokoa en osaa sanoo.
Helsingissä on tavarat.
Ja kiinnostusta olis saada ehjät ja siisit parvekekalusteet,ei muoviset.
mulla olisi muuten yksi ylimääräiset raybanin aurinkolasit, voisin jollekin hoikalle ja kapeakasvoiselle lahjoittaa!
mutta mulla ei ole nouto mahdollisuutta, onko teillä? onko teillä elukoita? kun ollaan allergisia.
Annetaan poikavauvalle vaatetta banaanilaatikollinen, sit putkitelkka.. ihan toimiva mutta turha meille, kokoa en osaa sanoo.
Helsingissä on tavarat.Ja kiinnostusta olis saada ehjät ja siisit parvekekalusteet,ei muoviset.
Että joku tarjoaisi ilmaiseksi huonekaluja vielä kuljettamalla ne halukkaan kotiin? Joo jos on kyyti niin niistä pääsee helpommallakin eroon...
Joku sitten löysi tämän ketjun. Taisin tätä kautta aikoinaan antaa nuo meidän matkarattaat jollekin. Vai oiskohan menny torin kautta. No mutta kuitenkin. Minulla olisi antaa kaksi 104cm kokoista takkia jollekin tytölle. Toinen reimatec välikausitakki ja toinen Lennen toppatakki.
Ja osoite on edelleen tuo ii_tu@suomi24.fi
Kun ei vastausta kuulunut viestiini?
Löytyisikö sitten muita kiinnostuneita? Remontin alta pitäisi saada pois tuota tavaraa.