Miksi ulkomaalaiset miehet menee naimisiin vähemmän viehättävien suomalaisten naisten kanssa, siis italialaiset, espanjalaiset jne?
En siis puhu nyt näistä kiintiömamuista enkä mielestäni ole myöskäön rasistinen, ihmettelen vaan että lähes aina, voisi sanoa 9/10 kun törmää pariskuntaan jossa mies on vaikkapa italialainen/espanjalainen/turkkilainen ja vaimo suomalainen on mies ihan mukiinmenevän näköinen ja ulkonäöstään huolehtiva ja vaimo pullea suomalainen harmaavarpunen. Olen miettinyt vaihtoehtoja..viehättääkö sellainen perus suomalainen maatiaislookki oikeasti näitä ulkkismiehiä, ottavatko tarkoituksella mitäänsanomattoman näköisen naisen vaimokseen, onko kyse puhtaasta rakkaudesta jossa ulkonäöllä ei ole niin väliä, onko vaaleus heille jo riittävä meriitti ulkonäöstä muuten viis..mikä?
Tämä häiritsee juuri nyt siksi että tänään facessa huomasin vanhan työkaverini menneen naimisiin espanjalaisen miehen kanssa, mies oli suorastaan komea ja nainen on em. pulliainen.
Ja ei en ole kateellinen, enkä pidä itseäni muita viehkompana..kunhan hämmästelen mikä tässä on takana.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:42"]
No siksi, kun ne miehet ei saa täältä muita. Mua ärsyttää jo se hoono suomikin ja sit vielä jos on joku pizzakebabmies, niin totaalinen turn out. Ja ne naiset, pulleat emännät crocseissaan, eivät taas ketään suomalaista miestä innostumaan, jo se kilometrien päähän paistava huono itsetunto on niin turn of suomalaisille miehille, ettei näil pulleilla naisilla oo mitään mahiksia suomalaisiin miehiin. Jos ne ei nyt sit OTA jotain lassukkaa marttioskaria. Väittäkää vastaan, mutta näin se on. Nää turkkilaiset kebabählämsählämhirmut on vielä niin täynnä testoteronia, että niille kelpaa kuka vaan, kunhan on vaan nainen.
[/quote]
oon samaa mieltä. samoin mustat miehet katsoo joka ikistä naista kuola valuen suusta. ihan sama minkä näköinen nainen niin kelpaa kuhan pillua saa
Terveiset Kaakkois-Euroopasta! Oman kokemukseni mukaan täällä miehille on kova pala se, jos nainen elättää, eli se elintaso ei ole se syy. Monet naiset täällä ovat myös luonnostaan vaaleita.
Itse olen saanut muutaman paikallisen miehen sekaisin sillä, että mulla on oma tahto ja olen tosi fiksu. Monet paikalliset naiset on tosi bimboja ainakin miehiä kohtaan, koska täällä naisen kuuluu olla huolehdittava. Mutta ainakin koulutettuihin miehiin vetoaa tällainen pullea mutta silti nätti suomalainen, jolla on aivot ja omat mielipiteet ja periaatteet.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:04"]
Terveiset Kaakkois-Euroopasta! Oman kokemukseni mukaan täällä miehille on kova pala se, jos nainen elättää, eli se elintaso ei ole se syy. Monet naiset täällä ovat myös luonnostaan vaaleita.
Itse olen saanut muutaman paikallisen miehen sekaisin sillä, että mulla on oma tahto ja olen tosi fiksu. Monet paikalliset naiset on tosi bimboja ainakin miehiä kohtaan, koska täällä naisen kuuluu olla huolehdittava. Mutta ainakin koulutettuihin miehiin vetoaa tällainen pullea mutta silti nätti suomalainen, jolla on aivot ja omat mielipiteet ja periaatteet.
[/quote] niin totta! Minulla on mies juuri noilta seuduilta, ja noh, ihastui ulkonäkööni sillä olen selvästi skandinaavi. ( pitkÄ, blondi, pieni pysty nenä)
Mieheni ei minua taas niin ulkonäöltä viehättänyt, mutta heidän maassaan hän on upea ilmestys.
Kun aloimme seurustelmaan hän rakastui siihen että minulla on mielipiteeni, ha haluan tienata omat rahani.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:51"]Tiedän ainakin erään nuoren blogittaren, joka on kai ihan nätti, mutta hänen espanjalainen, mielestäni todella komea nuori mies saisi kyllä paljon kauniimmankin tyttöystävän. Samaa olen siis ihmetellyt. :)
[/quote]
En nyt tiedä, puhummeko samasta blogista, mutta jos puhutaan, niin pakko sanoa sulle: mitä helvettiä? Kys. bloggaaja on mielestäni kyllä todella nätti ja ovat hyvännäköinen pari espanjalaisen miehensä kanssa.
En ymmärrä tätä ilkeilyä täällä.
ehkä niiden viehättävä on eri kun meidän.. kulttuurieroja, kulttuurieroja.. monelle italialaiselle riittää et on vaalee verinen.
ehkä niiden viehättävä on eri kun meidän.. kulttuurieroja, kulttuurieroja.. monelle italialaiselle riittää et on vaalee verinen.
JA kauankoHe ovat naimisissa ???? Päättele itse miksi
Toivotan vilpistömästi onnea heille.Toki ei koske ihan kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:36"]
Se komeahko italialainen onkin tavis omassa maassaan. Meidän silmään komea, koska erinäköinen. Sama koskee niitä harmaavarpusia. Heidän silmään ovat vaaleita kaunottaria.
Kun olin lukiossa, italialaiset tuli meidän kouluun käymään. Miehet /pojat meni ihan sekaisin kun suomalaiset oli niin kauniita. Eikä vaan pari, vaan "kaikki". Minusta ne tummat pojat oli kaikki komeita. Se on kai se mihin tottuu. Se täytyy vielä lisätä, että mun sinisavenväriset hiukset oli niiden mielestä ihanat, ja vielä ihanimmat koskea, niin pehmeää vauvatukkaa. Minä taas vaihtaisin koska tahansa paksuun mustaan jouheen.
[/quote]
Hyvin sanottu. Vastakohdat vetävät puoleensa.
Mutta italialaiset ovat hyvin tyyli- ja muotitietoista kansaa, joten eipä näissä italialaisten suomalaisminiöissä mitään tuulipukutyttösiä ole, kuten turkkilaisten, kreikkalaisten ja espanjalaisten vaimoissa.
Ella Kanninen on tyypillinen italialaisen suomalainen vaimo. Kaunis, tyylikäs, älykäs, hyvin koulutettu ja kultturelli.
Ei mikään harmaavarpunen tai lihava tuulipukumatami.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:51"]Tiedän ainakin erään nuoren blogittaren, joka on kai ihan nätti, mutta hänen espanjalainen, mielestäni todella komea nuori mies saisi kyllä paljon kauniimmankin tyttöystävän. Samaa olen siis ihmetellyt. :)
[/quote]
En nyt tiedä, puhummeko samasta blogista, mutta jos puhutaan, niin pakko sanoa sulle: mitä helvettiä? Kys. bloggaaja on mielestäni kyllä todella nätti ja ovat hyvännäköinen pari espanjalaisen miehensä kanssa.
[/quote]
mikä blogi? jos on sama mitä ajattelen niin mielestäni se mies ei ees kauhean komee oo. ihan perus
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:42"]
No siksi, kun ne miehet ei saa täältä muita. Mua ärsyttää jo se hoono suomikin ja sit vielä jos on joku pizzakebabmies, niin totaalinen turn out. Ja ne naiset, pulleat emännät crocseissaan, eivät taas ketään suomalaista miestä innostumaan, jo se kilometrien päähän paistava huono itsetunto on niin turn of suomalaisille miehille, ettei näil pulleilla naisilla oo mitään mahiksia suomalaisiin miehiin. Jos ne ei nyt sit OTA jotain lassukkaa marttioskaria. Väittäkää vastaan, mutta näin se on. Nää turkkilaiset kebabählämsählämhirmut on vielä niin täynnä testoteronia, että niille kelpaa kuka vaan, kunhan on vaan nainen.
[/quote]
KIITOS NAURUISTA! :D
No niinkuin joku mainitsikin,tottakai ihan harmaavarpuset ohuttukkaiset pulleat suomalaisnaiset on jossain etelänsaarilla eksoottisemman näköisiä.Niin se vaan menee!Kaikille on jossain joku!
Eräs suomalainen bloggaaja kirjoitti taannoin juuri tuosta että kotimaisia tyypillisiä piirteitä väheksytään. Sitten eräs jenkki sivusto linkitti artikkelin ja kommenteista näkee että vähän joka paikassa tyypillisiä piirteitä pidetään tylsinä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
mikä blogi? jos on sama mitä ajattelen niin mielestäni se mies ei ees kauhean komee oo. ihan perus
[/quote]
Siis mikä blogi??
toi on kyllä totta, tosin en ole italialaisilla miehillä tuota huomannut vaan lähi-idästä olevilla ja afrikkalaisilla. olen itse FB-ryhmässä jossa on eräästä em. mainitusta maasta vaimoja ja tyttöystäviä (itsellänikin siis on mies sieltä...) ja vaikka siellä on hoikkiakin niin on kyllä pistänyt silmään että mielestäni ylipainoisia ja tavallista "epäviehättävämpiä" on aika paljon... vaikka makuasioita joo, ja ei mulla mitään virallisia tilastoja ole.
itsekin olin mieheni tavatessani aika reippaasti ylipainoinen, mutta muuten kyllä viehättävänä pidetty (tapaamisen jälkeen laihdutin ihan oman itsetuntoni vuoksi). mutta viisumin takia ei voi väittää että hän olisi mua halunnut vaan tapasimme ja jäimme asumaan hänen kotimaahansa. kuten yksi aiemmista kommentoijista sanoi, luulen että monia "etelän miehiä" voi viehättää suominaisen itsenäisyys ja halu tehdä töitä, eikä vaan leikkiä avutonta keittiössä. omani ainakin tykkää tästä. silti hänellä on kyllä paremmat tulot eli en elätä häntä.
Mieheni on italialais-espanjalainen. Persoonaltaan ja luonteeltaan oikea aarre: älykäs, syvällinen, kypsä, vastuuntuntoinen, epäitsekäs, antelias, ihana aviomies ja isä. Korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen, kansainvälinen johtaja. Karismaattisen näköinen, osa ulkoista viehätystä veitsenterävä äly, joka näkyy katseesta.
Olemme olleet naimisissa kohta vuosikymmenen. Alussa miestä viehätti mun koulutus, harrastuneisuus, ikä ja ulkonäkö. Suhde syveni, kun huomasimme jakavamme samat arvot ja tavoitteet elämässä.
Avioliitto on ollut onnellinen ja parisuhde antoisa. Molemmat panostamme täysillä perheeseemme.
En ole mikään maailmanluokan kaunotar tai missin mitoissa, mutta mieheni silmissä kaunis. Kehuja saan kuulla päivittäin. Se riittäköön ;)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 01:14"]toi on kyllä totta, tosin en ole italialaisilla miehillä tuota huomannut vaan lähi-idästä olevilla ja afrikkalaisilla. olen itse FB-ryhmässä jossa on eräästä em. mainitusta maasta vaimoja ja tyttöystäviä (itsellänikin siis on mies sieltä...)
[/quote]
Mikä ryhmä?
Mun mies on Lattareista kotoisin. Olen nätti, vaalea ja huoliteltu, mutta luonnollinen, en laisinkaan harmaavarpunen. Mitä muiden latinojen suomalaisia tyttöystäviä ja vaimoja olen nähnyt, niin niissä on niin harmaita pulliaisia kuin silikonitissisiä niukkapukeisia pimujakin. En kyllä tiedä vastausta ap:n kysymykseen.
Asetatpa sinä AP turkkilaiset, italialaiset ja kumppanit korkeaan asemaan! muita korkeampaan. Kannattaisi ensinnäkin tutustua näiden kyseisten maiden pettämistilastoihin ja tasa-arvotilaistoihin ja tutustua islamiin jos turkkilaisia mietit. Jokainen valitsee kumppaninsa myös luonteen perusteella, ihan samanlailla vaikkapa jonkun komean suomimiehen ylipainoinen virolaispuolisi voi olla mukava ihminen. Kun tutustuu ja rakastuu toiseen ei kukaan fiksu pelkkää ulkonäköä katso. Jos mies/nainen on hyvin tietoinen ulkonäöstään, esimerkkinä vaikka jatkuvasti korostaa omaa kauneuttaan tai fitness-intoaan muille niin ei sellaista jaksa kauan katsoa, jos muita puheenaiheita ja ajatuksia ei ole. Vähemmän viehättävän näköinen kumppani voi useinkin olla fiksu ja paljon ajatteleva, asia voi tietysti olla toisinkin päin.
Oma kokemukseni italialaismiehistä, etenkin etelä-italialaisista on se että heille kelpaa kaveriksi/naimakumppaniksi nainen ku nainen. Eräälläkin kuusikymppisellä hunsvottiakalla (joka kierräättä kaiken ikäisiä ja maalaisia ukkoja) on kaverina parikymppisiä etelä-italialaismiehiä..
Tunsin myös "komeahkon" italialaismiehen joka haluaisi kyllä "kauniin ja nuoren vaalean kumppanin" mutta sanoo itse että hänen luonteensa on sellainen ettei tule kenenkään naisen kanssa toimeen ja haluaa kokeilla kaiken näkäisiä naisia. Yleensä nää etelän miehet haluavat sellaisen kumppanin joka ei ole liian kaunis (ettei nainen näytä huoralta ja ettei kukaan vaan siellä etelässä erehdy luulemaan kumppania maksulliseksi) ja sellaisen joka ei herätä turhia mustasukkaisuusreaktioita kun jos kumppanina on kaunis nainen niin muut miehet katsoo ja tulee yrittämään samaa naista. Tietysti poikkeuksia löytyy mutta ite olen törmännyt vain näihin jotka ottavat joko ruman tai ovat yksin kun mikään ei käy.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:23"]
En halua olla ilkeä, ihan vaan puhtaasta uteliaisuudesta asiaa pohdin kun olen tähän ilmiöön nyt viimeaikoina usein törmännyt.
Ap
[/quote]
Minusta kyllä tuntuu, että ainakaan italialais-suomalaisten pariskuntien kohdalla tämä sinun teoriasi ei ole kovin pitävä. Italialaisten miesten suomalaiset vaimot ovat mielestäni kyllä järestään keskimääräistä viehättävämpiä, kun taas italialaiset miehet ovat yleisesti melkoisia taviksia. Näin varsinkin tapauksissa, joissa pariskunta on asettunut Suomeen. Olen aikanani tuntenut todella paljon Suomessa asuvia italialais-suomalaisia pariskuntia, ja yhtään oikeasti hottista miestä ei heidän joukossaan ole ollut.
[/quote]
Joo, tämä on muuten täysin totta!