Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomaalaiset miehet menee naimisiin vähemmän viehättävien suomalaisten naisten kanssa, siis italialaiset, espanjalaiset jne?

Vierailija
21.02.2014 |

En siis puhu nyt näistä kiintiömamuista enkä mielestäni ole myöskäön rasistinen, ihmettelen vaan että lähes aina, voisi sanoa 9/10 kun törmää pariskuntaan jossa mies on vaikkapa italialainen/espanjalainen/turkkilainen ja vaimo suomalainen on mies ihan mukiinmenevän näköinen ja ulkonäöstään huolehtiva ja vaimo pullea suomalainen harmaavarpunen. Olen miettinyt vaihtoehtoja..viehättääkö sellainen perus suomalainen maatiaislookki oikeasti näitä ulkkismiehiä, ottavatko tarkoituksella mitäänsanomattoman näköisen naisen vaimokseen, onko kyse puhtaasta rakkaudesta jossa ulkonäöllä ei ole niin väliä, onko vaaleus heille jo riittävä meriitti ulkonäöstä muuten viis..mikä?

Tämä häiritsee juuri nyt siksi että tänään facessa huomasin vanhan työkaverini menneen naimisiin espanjalaisen miehen kanssa, mies oli suorastaan komea ja nainen on em. pulliainen.

Ja ei en ole kateellinen, enkä pidä itseäni muita viehkompana..kunhan hämmästelen mikä tässä on takana.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuallapäin miehet on tottuneet muodokkaampiin naisiin,

varsinkin latinot, afrikkalaiset ja monet jenkitkin pitää oikeesti hieman muodokkaammista naisista ja ajattelevat saaneensa hoikkaan verrattuna paremman saaliin.

No ei. Vaihtavat ihmisen näköiseen jos on vain tuuria, että onnistuu. lihavaa voi panna anaaliin ja toteuttaa itseään.

Vierailija
82/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Järkytyin kun näin millaisen naisen kanssa yksi komea mies on, sellainen tyypillisen rekkalesbon näköinen... en käsitä. Luuleeko mies ettei saa parempaa vai sitten vaan haluaa välttämättä asua Suomessa jolloin joku nainen kelpuutettava vai mitä ihmettä?

Eu:n alueella on usein kyse siitä, että oman maan naiset pitävät säälittävänä jolloin täytyy tyytyä ulkomaalaiseen :D    Vai koskeeko selitys vain suomalaiseen mieheen??? :D    . Nyt voitte katsoa sitä ihanaa tanskalaista , saksalaista tai espanjalaista uusin silmin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Järkytyin kun näin millaisen naisen kanssa yksi komea mies on, sellainen tyypillisen rekkalesbon näköinen... en käsitä. Luuleeko mies ettei saa parempaa vai sitten vaan haluaa välttämättä asua Suomessa jolloin joku nainen kelpuutettava vai mitä ihmettä?

Ymmärrä, että nuo miehet ei ole omissa kotimaissaan yhtään mitään. Ei mistään saa yhtä helposti naista kuin suomesta. Tämä on fakta. Suomen jälkeen seuraava askel on thaimaa.

mies52v

Vierailija
84/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on Espanjasta. Käy töissä ja haluaa todellakin ns. Vastata perheestään. Me molemmat käymme töissä ja enpä usko, että hän minut valitsi palkkani takia😂😂😂

Olen ollut naimisissa myös suomalaisen miehen kanssa, enkä näe eroa rakkaudessa.. jokainen meistä näyttää tunteensa. Voin vain sanoa sen, että olen onnellinen ja toivon kaikkien muidenkin löytävän onnen... niin sen pienen kauniin ja laihan naisen tai miehen... Kuin meidät täällä mainitut lihavat, rumat ja harmaavarpuset suomalaiset naiset tai miehet. Ja lupaan, että taas seuraavan kerran kun saan naurattavia tai alentavia katseita muilta komeasta ja samanikäisestä miehestäni kuin minä... niin katso tarkkaan.. näet vain kuinka ryhtini kohoaa, katseeni kirkastuu ylpeydestä ja askel on kevyt rakkaudesta.. siinä on sitten teille katkerille ihmeteltävää. Terkuin ei harmaavarpunen

Vierailija
85/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eu:n alueella on usein kyse siitä, että oman maan naiset pitävät säälittävänä jolloin täytyy tyytyä ulkomaalaiseen :D    Vai koskeeko selitys vain suomalaiseen mieheen??? :D    . Nyt voitte katsoa sitä ihanaa tanskalaista , saksalaista tai espanjalaista uusin silmin ;)

Ei ole EU-maasta ja ovat olleet ilmeisesti naimisissa ja yhdessä useita vuosia.

Vierailija
86/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kauniina naisena saa olla yksin 😅

Vierailija
87/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut mieheni 20 vuotta sitten ja olin silloin nätti ja nuori ja varaa olisi ollut valita suomalaisistakin miehistä. 

Nyt 20 vuoden ja lasten jälkeen olen 10kg lihavempi. Joo plösö. Varmaan joku aattelee, että siinä on taas joku läski mennyt ulkomaalaisen kanssa naimisiin.

Vierailija
88/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä, että nuo miehet ei ole omissa kotimaissaan yhtään mitään. Ei mistään saa yhtä helposti naista kuin suomesta. Tämä on fakta. Suomen jälkeen seuraava askel on thaimaa.

mies52v

Näin on. Perus britti on kuin kuningas suomessa. Omassa maassaan jäi ilman.

Vierailija
89/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, Kreikka jne. ovat äärimmäisen hierarkkisia ja statustietoisia maita. Ei se mies välttämättä saa omassa maassaan yhtäkään naista, edes paikallisia pulleroita, jos ei ole suvulla tai itsellä esim. varallisuutta tai hyviä virkoja.

Se itseään 10v vanhempi suomalainen lihava nainen voi ihan oikeasti olla ainoa mitä se mies saa. Eli siis jämänaisen.

Vierailija
90/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olet ilkeä ja omahyväinen. Oletko varma, että itse olet viehättävä ja kaunis? Et ainakaan sisäisesti ja myrkyllisyys varmaankin paistaa puheistasi. Mieti sitä, miksi olet ilman miestä... ehkä sitä juuri kaverisi miestä josta olet niin kateellinen...

Vierailija
91/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkomaalaiset thaikkunaiset menee naimisiin vähemmän viehättävän lihavan itseään 10-20v vanhemman suomimiehen kanssa?

Parempi elintason Suomessa. Piste. Turha väittää että "luonne ja rakkaus".

Vierailija
92/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten maitonaama ukkojen rinnalla varmaan kuka tahansa tumma mies näyttää komealta eivät he silti kotimaissaan ole välttämättä mitään saaliita. Ehkäpä nämä vähemmän viehättävät suominaiset ovat arvoiltaan enempi vaimomateriaalia, kuin pinnalliset pulmuset.

Vierailija
93/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla ilkeä, ihan vaan puhtaasta uteliaisuudesta asiaa pohdin kun olen tähän ilmiöön nyt viimeaikoina usein törmännyt.

Ap

Jokaisella ovat omat mieltymyksensä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
94/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen totaalisen harmaavarpunen (tosin hoikka ja periaatteessa ok-näköinen) Suomessa, mutta riittää, että menen Viroon, Norjaan tai Ruotsiinkin, niin jo miehet ovatkin yhtäkkiä kiinnostuneita ja flirttailevat ja katsovat kivasti sekä tulevat juttelemaankin. Puhumattakaan muista maista. Suomessa olen miehille (ja varmaan naisillekin) täysi nolla. Ehkä siinä on joku hitunen eksotiikkaa, joka saakin huomaamaan sen ihmisen paremmin ja hyvässä mielessä siis.

Vierailija
95/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se ylen uutisissakin sanottiin, näihin rakkaushuijareihin on haksahtanut 90%:sesti naisia. Ja lähettelevät näille "rakkauksilleen" miljoonia euroja ulkomaille, jollekin sarjahuijarille joka tekee samaa tuhansille eri naisille.

Nämä jotka Suomeen saapuvat ovat vain mikroskooppisessa koossa sama ilmiö, ei ehkä kerralla vedätetä naiselta sataa tonnia, mutta hivutetaan pikkuhiljaa 500e sieltä, 200e täältä, tonni tuolta.

Omassa maassa elintaso olisi jonain muurarina tasoa 300€/kk raskaasta raadannasta.

Kun on ruusunpunaiset lasit päässä, ei tajuta että ihan samanlaista taloudellista peliä tuo on kuin siinä, kun vanhat käppänät tuovat tänne Venäjältä tai Thaimaasta itseään nuoremman naisen.

Vierailija
96/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia, Kreikka jne. ovat äärimmäisen hierarkkisia ja statustietoisia maita. Ei se mies välttämättä saa omassa maassaan yhtäkään naista, edes paikallisia pulleroita, jos ei ole suvulla tai itsellä esim. varallisuutta tai hyviä virkoja.

Se itseään 10v vanhempi suomalainen lihava nainen voi ihan oikeasti olla ainoa mitä se mies saa. Eli siis jämänaisen.

No eiköhän jokainen normaaliaivoilla varustettu suomalainen hahmota kumppaninsa statuksen kumppanin kotimaassa jo hyvissä ajoin ennen aamenta. Ja nytkö se nainen on vielä kymmenen vuotta vanhempikin sen lisäksi, että on pullea harmaavarpunen, joka "ei saa" suomalaista miestä?

Vierailija
97/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen totaalisen harmaavarpunen (tosin hoikka ja periaatteessa ok-näköinen) Suomessa, mutta riittää, että menen Viroon, Norjaan tai Ruotsiinkin, niin jo miehet ovatkin yhtäkkiä kiinnostuneita ja flirttailevat ja katsovat kivasti sekä tulevat juttelemaankin. Puhumattakaan muista maista. Suomessa olen miehille (ja varmaan naisillekin) täysi nolla. Ehkä siinä on joku hitunen eksotiikkaa, joka saakin huomaamaan sen ihmisen paremmin ja hyvässä mielessä siis.

suomalainen harmaavarpunen "eksoottinen" Norjassa tai Virossa :DD kallista nyt päätä ja kaada ne pissit pois.. neste noussut päähän

Vierailija
98/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän jokainen normaaliaivoilla varustettu suomalainen hahmota kumppaninsa statuksen kumppanin kotimaassa jo hyvissä ajoin ennen aamenta. Ja nytkö se nainen on vielä kymmenen vuotta vanhempikin sen lisäksi, että on pullea harmaavarpunen, joka "ei saa" suomalaista miestä?

Heti ensimmäinen vastaaja ketjuun oli miestään 10v vanhempi sivulla 1. Ei turha stereotypia.

Vierailija
99/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monessakin vastavassa ketjussa, muistetaan tas yksi asia:

Miltä pariskunta näytti silloin kun menivät yhteen?

Suomalaiset naiset ovat tunnettuja kauneudestaan - siis nuorina. Sinisilmäiset ja söpöt blondit vetoavat.

Mutta olen huomannut että suomalaisilla naisilla myös ulkonäkö muuttuu radikaalisti ja nuorina. Jo 25-35v välillä useimmille tulee see maatiais-look, pönäkkä keskivartalo jne. Siinä vaiheessa sitten näytää että 21v vaihto-opiskelijoina tavannut pari on eri sarjaa.

Vierailija
100/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkomaalainen nainen ole kaikille mikään rahalähde ja statusesine. Kreikkalaiselle poikaystävälleni vanhemmat sanoivat, ettei kotiin tarvitse sitten enää palata, jos tulee Suomeen luokseni. Tästä tosin on aikaa, ehkä maailma on muuttunut. Mies on ihan hyvin pärjännyt elämässään, kyseessä ei ollut mikään epätoivoinen luuseri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän