Kipeät lihakset pakarassa, peräaukon ympärillä
Asiallisia vastauksia toivoisin, mutta mistäköhän voisi johtua tällainen vaiva? Eli peräaukon ympärillä on kipua. Ehkä sellaista lievää repivää kipua. Sitä ei ole aina. Minulle on muutama vuosi tehty kolonoskopia ja kaikki oli hyvin. En jotenkin usko, että olisi kyse peräpukamistakaan, ei ole verenvuotoa ulostamisen jälkeen.
Mietin, että voikohan kireät lonkankoukistajan lihakset aiheuttaa tuollaista? Joudun myös töissä kävelemään useita kertoja portaita ylös alas. Voikohan ne käytetyt lihakset aiheuttaa tuollaista vaivaa? Asiallisia vastauksia toivoisin...
Kommentit (14)
Ei mullakaan ole verenvuotoa, vaikka peräpukama onkin.
Käyn apteekissa ostamassa peräpuikkoja. Mitenköhän usein tällaisen peräpukamakuurin voi tehdä?
Uusiutuvatko pukamat helposti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuntopyöräillyt?
En ole muutamaan viikkoon. Stepperillä olen kyllä jonkin verran treenannut.
Ap
Saattais lääkäri tietää ehkä paremmin tuo asian.
Pukamat tulevat ensimmäisenä mieleen, mutta itselläni on ollut myös niin pahoja lihasjumeja, että tunsin häntäluun häiritsevästi, mikä vaikeutti istumista. Yksi käynti fyssarin hierottavana helpotti, vaikka nolottikin mennä vaivaa valittamaan.
Nyt muistankin....
kerran yksi lääkäri sanoi, että minulla on jostakin syystä häntäluu siirtynyt. Aiheuttaa sen, että peräaukon ympärillä on hermoja jumissa. Vähän niin kuin iskiaksessa. Peräaukon ympärillä on paljon hermoja.
Ehkä tämä voisi selittää kivun?
Pöölähtääkö sieltä puonreikästä sitten pimpsan kauhee haju?
Onko ollut puhetta?
Kannattaa antaa kakkospesää. Saat jumpattua an aal:ia. Mies huokaa ja sinun silmäsi pyörivät päässä kuin hedelmäpeli.
Kolonoskopia on minulla tosiaan tehty muutama vuosi sitten. Kaipa siinä olisi huomattu, jos jotain vakavaa olisi?
Ap
Up