Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomaalaiset miehet menee naimisiin vähemmän viehättävien suomalaisten naisten kanssa, siis italialaiset, espanjalaiset jne?

Vierailija
21.02.2014 |

En siis puhu nyt näistä kiintiömamuista enkä mielestäni ole myöskäön rasistinen, ihmettelen vaan että lähes aina, voisi sanoa 9/10 kun törmää pariskuntaan jossa mies on vaikkapa italialainen/espanjalainen/turkkilainen ja vaimo suomalainen on mies ihan mukiinmenevän näköinen ja ulkonäöstään huolehtiva ja vaimo pullea suomalainen harmaavarpunen. Olen miettinyt vaihtoehtoja..viehättääkö sellainen perus suomalainen maatiaislookki oikeasti näitä ulkkismiehiä, ottavatko tarkoituksella mitäänsanomattoman näköisen naisen vaimokseen, onko kyse puhtaasta rakkaudesta jossa ulkonäöllä ei ole niin väliä, onko vaaleus heille jo riittävä meriitti ulkonäöstä muuten viis..mikä?

Tämä häiritsee juuri nyt siksi että tänään facessa huomasin vanhan työkaverini menneen naimisiin espanjalaisen miehen kanssa, mies oli suorastaan komea ja nainen on em. pulliainen.

Ja ei en ole kateellinen, enkä pidä itseäni muita viehkompana..kunhan hämmästelen mikä tässä on takana.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi, kun ne miehet ei saa täältä muita. Mua ärsyttää jo se hoono suomikin ja sit vielä jos on joku pizzakebabmies, niin totaalinen turn out. Ja ne naiset, pulleat emännät crocseissaan, eivät taas ketään suomalaista miestä innostumaan, jo se kilometrien päähän paistava huono itsetunto on niin turn of suomalaisille miehille, ettei näil pulleilla naisilla oo mitään mahiksia suomalaisiin miehiin. Jos ne ei nyt sit OTA jotain lassukkaa marttioskaria. Väittäkää vastaan, mutta näin se on. Nää turkkilaiset kebabählämsählämhirmut on vielä niin täynnä testoteronia, että niille kelpaa kuka vaan, kunhan on vaan nainen.

Tämä.

Vierailija
102/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkomaalaiset thaikkunaiset menee naimisiin vähemmän viehättävän lihavan itseään 10-20v vanhemman suomimiehen kanssa?

Parempi elintason Suomessa. Piste. Turha väittää että "luonne ja rakkaus".

Miksi aina nuorempi? Tiedän 5 kypäsiä naisia, jotka on kuumempia kuin 90% 2kymppisistä tytöistä. pelkkä ikä ei tee kenestäkään laatu kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkomaalaiset thaikkunaiset menee naimisiin vähemmän viehättävän lihavan itseään 10-20v vanhemman suomimiehen kanssa?

Miksi aina nuorempi? Tiedän 5 kypäsiä naisia, jotka on kuumempia kuin 90% 2kymppisistä tytöistä. pelkkä ikä ei tee kenestäkään laatu kamaa.

T. Martta 58v helttakaula väpisten

Vierailija
104/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se ylen uutisissakin sanottiin, näihin rakkaushuijareihin on haksahtanut 90%:sesti naisia. Ja lähettelevät näille "rakkauksilleen" miljoonia euroja ulkomaille, jollekin sarjahuijarille joka tekee samaa tuhansille eri naisille.

Nämä jotka Suomeen saapuvat ovat vain mikroskooppisessa koossa sama ilmiö, ei ehkä kerralla vedätetä naiselta sataa tonnia, mutta hivutetaan pikkuhiljaa 500e sieltä, 200e täältä, tonni tuolta.

Omassa maassa elintaso olisi jonain muurarina tasoa 300€/kk raskaasta raadannasta.

Kun on ruusunpunaiset lasit päässä, ei tajuta että ihan samanlaista taloudellista peliä tuo on kuin siinä, kun vanhat käppänät tuovat tänne Venäjältä tai Thaimaasta itseään nuoremman naisen.

En ole kyllä senttiäkään antanut hänelle euroja.. Hän kyllä vastaa ja osallistuu omilla euroillaan.

Vierailija
105/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Martta 58v helttakaula väpisten

Ei, vaan mies. Unohtui nimmari. Toki noita ei prosentteina paljoa ole, mutta oletusarvona että nuori on kaunis menee metsään.

mies52v

Vierailija
106/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkomaalaistaustainen mieheni oli ihastunut minuun kuulemma ensin ulkonäön perusteella ja sen jälkeen luonteen perusteella. Olen mielestäni aika tavis, mutta en mikään ruma enkä mikään "vähemmän viehättävän näköinen". Vaatekoko M, kapea vyötärö ja naiselliset muodot. Vaalea iho, luonnollisen keskiruskeat hiukset ja vihreät silmät. Miehen kotimaassa on myös mahdollista nähdä ihan yhtä vaaleita ihmisiä kuin minä, tosin ei kovin tyypillistä. 

Vierailija
107/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ulkomaalaistaustainen mieheni oli ihastunut minuun kuulemma ensin ulkonäön perusteella ja sen jälkeen luonteen perusteella. Olen mielestäni aika tavis, mutta en mikään ruma enkä mikään "vähemmän viehättävän näköinen". Vaatekoko M, kapea vyötärö ja naiselliset muodot. Vaalea iho, luonnollisen keskiruskeat hiukset ja vihreät silmät. Miehen kotimaassa on myös mahdollista nähdä ihan yhtä vaaleita ihmisiä kuin minä, tosin ei kovin tyypillistä. 

höh, miksei minulle ikinä käy noin :(

Vierailija
108/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana muutaman vuoden Etelä-Euroopassa. Suomalaisen mittapuun mukaan olen aina ollut ihan keskiverron näköinen, siis koskaan ei ole kauniiksi nimitelty: ihan tavallinen maantienvärinen tukka, siniharmaat silmät ja oikein tyypillinen suomalainen perusnaama.

Mutta jostakin syystä siinä paikallisessa kaveriporukassa kaikki pitivät mua upeana ilmestyksenä. Välillä tuntui kuin olisi joutunut johonkin piilokameraan tai peilimaailmaan. Tutut pojat ei uskaltaneet pyytää mua ulos kun olivat varmoja etten kelpuuttaisi kuitenkaan, tyttökaverit tuhahtelivat sellaista "mitä sä valitat kun saisit kenet tahansa" tyyppistä kommenttia, ja minä olin ihan hämilläni että mitä v... Kehuja satoi, siis naisilta myös, ja tuijoteltiin kun kuljin kadulla. Yksi tyttökaverini oli ihan varma että oli nähnyt minut jossakin mainosjulisteessa, että siis olisin mitään muille kertomatta käynyt tekemässä mallinhommia, tiukkasi sitä kovasti että miksi olin sen salannut. Edelleen alkaa naurattaa kun muistelen sitä uppo-outoa keskustelua, kun siis en todellakaan ole minkään mallin näköinen.

Työpaikalta joku komistus pyysi mut treffeille ja tärisi sitten hermostuksesta koko deittien ajan kuin olisin ollut joku julkkis suunnilleen. Kun sitten vähän aikaa seurustelin omasta mielestäni älyttömän hyvännäköisen pojan kanssa, niin kaveripiirissä oltiin ällistyneitä että miten mä sen olin kelpuuttanut.

Se oli todella outoa. Sitten palasin Suomeen ja maan pinnalle. :D Kaikki oli kuten ennenkin, olin tavallinen pulliainen muiden joukossa, kukaan ei katsonut kahteen kertaan ja parhaannäköiset kundit oli ihan saavuttamattomissa.

Vierailija
109/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin nuorempana muutaman vuoden Etelä-Euroopassa. Suomalaisen mittapuun mukaan olen aina ollut ihan keskiverron näköinen, siis koskaan ei ole kauniiksi nimitelty: ihan tavallinen maantienvärinen tukka, siniharmaat silmät ja oikein tyypillinen suomalainen perusnaama.

Mutta jostakin syystä siinä paikallisessa kaveriporukassa kaikki pitivät mua upeana ilmestyksenä. Välillä tuntui kuin olisi joutunut johonkin piilokameraan tai peilimaailmaan. Tutut pojat ei uskaltaneet pyytää mua ulos kun olivat varmoja etten kelpuuttaisi kuitenkaan, tyttökaverit tuhahtelivat sellaista "mitä sä valitat kun saisit kenet tahansa" tyyppistä kommenttia, ja minä olin ihan hämilläni että mitä v... Kehuja satoi, siis naisilta myös, ja tuijoteltiin kun kuljin kadulla. Yksi tyttökaverini oli ihan varma että oli nähnyt minut jossakin mainosjulisteessa, että siis olisin mitään muille kertomatta käynyt tekemässä mallinhommia, tiukkasi sitä kovasti että miksi olin sen salannut. Edelleen alkaa naurattaa kun muistelen sitä uppo-outoa keskustelua, kun siis en todellakaan ole minkään mallin näköinen.

Työpaikalta joku komistus pyysi mut treffeille ja tärisi sitten hermostuksesta koko deittien ajan kuin olisin ollut joku julkkis suunnilleen. Kun sitten vähän aikaa seurustelin omasta mielestäni älyttömän hyvännäköisen pojan kanssa, niin kaveripiirissä oltiin ällistyneitä että miten mä sen olin kelpuuttanut.

Se oli todella outoa. Sitten palasin Suomeen ja maan pinnalle. :D Kaikki oli kuten ennenkin, olin tavallinen pulliainen muiden joukossa, kukaan ei katsonut kahteen kertaan ja parhaannäköiset kundit oli ihan saavuttamattomissa.

Mulla niin samantyyppinen kokemus! Niin vaan se erilaisuus viehättää.

Oon ihan tavis suomalainen. Ohuet hiukset ja harmaat silmät. En toki lihava enkä ihan ruma.

Mieheni sukulaisten luona käydessä vanhat mummut pysäytteli minua sekä anoppia kadulla aivan ihmeissään että luoja mistä tuollainen kaunis ilmestys on. Anoppi oli ihan liikuttunut kun tuntemattomat mummut taivastelivat miten hieno hänen poikansa on oltava kun on saanut noin kauniin vaimon. Itse ihastelin mieheni tätien paksuja mustia hiuksia ja kaikki siellä näyttivät kaunottarilta.

Vierailija
110/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat on vaan onnellisia kun saavat huomioo eivätkä tajua että samalla niitä käytetään hyväks. Tai sitte ne ei vaan välitä hyväks käytöstä kun saavat vaan seksiä ja huomioo samalla kun elättävät ulkomaalaista luonaan

Vierailija
111/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat on vaan onnellisia kun saavat huomioo eivätkä tajua että samalla niitä käytetään hyväks. Tai sitte ne ei vaan välitä hyväks käytöstä kun saavat vaan seksiä ja huomioo samalla kun elättävät ulkomaalaista luonaan

Minä en ainakaan elätä. Vaan laskut ja eläminen huolehditaan yhdessä, molemmat työtä tehden. Ruma en ole, eikä ole miehenikään. En saa turpaani, eikä mieheni läträä alkoholin kanssa joka viikonloppu. Ja ravintoloissa käy minun kanssani. Et enpä tiedä hyväksi käytöstä.

Vierailija
112/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/116 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/116 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa, Espanjassa etc. paikalliset miehet ovat nähneet blondeja/ blondattuja (turisti)naisia siitä asti, kun turistit alkoivat tulla joskus 1950 - luvun loppupuolella; ei se ole ollut/ ole heille enää pitkään aikaan mitään uutta ja ihmeellistä. Tottakai sievät naiset huomataan helpommin kuin vähemmän sievät; näin se on kaikkialla.

Vierailija
115/116 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että meidän silmään nämä tummat miehet näyttävät komeammilta kuin oikeasti ovat. Niinkuin turkkilainen kaverini totesi minulle 'se että joku on tumma, ei tee hänestä komeaa.' Eli meille eksoottiset piirteet saattavat olla aika tavanomaisia näiden henkilöiden kotimaissa.

Suomalaiset eivät taida ymmärtää miten eksoottisilta näytämme maissa, joissa suurin osa on tummia. Vaalea tyttöystävä voi olla statussymboli. 

Mutta ei kai siinä mitään jos molemmat ovat tyytyväisiä toisen ulkonäköön. Ja loppujen lopuksi uskon, että ei se ulkonäkö näitä pariskuntia yhdessä pidä, vaan ne sisäiset tekijät. 

Vierailija
116/116 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisuus tähtäimessä? Ilmaiset tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan