Lue keskustelun säännöt.
Minkä pituinen olit ekalla luokalla?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tytöistä pisin, yksi pojista oli vielä pidempi.
mutta olin luokkani toiseksi pisin. Kuudennella olinkin sitten toiseksi lyhin :D
luokkani toiseksi lyhin olin.