Keski-ikäisille ja vanhemmille naisille kauhua aiheuttavia fobioita
- Jalkojen kastumisen pelko
- Jalkojen palelemisen pelko
- Pelko että pesukone syttyy palamaan
- Pelko että auto aja päälle jalkakäytävällä jos ei ole heijastinta
- Pelko että tukehtuu kiinteään ruokaan, siksi sosekeitot
- Pelko että sota alkaa huomenna, siksi hätävara ja paljon käteistä patjan alla
- Pelko että tulee vyöruusu, siksi rokotus
- Pelko että kuolee ennen äänestyspäivää, siksi ennakkoäänestys
- Pelko että joku näkee mitä rahoillaan tekee, siksi käteinen
- Pelko että pyöräilijä ajaa päälle jalkakäytävällä, siksi jähmettyminen paikalleen
- Pelko että puhelimen, heille kännykän, näyttö naarmuuntui, siksi läpällinen kotelo
- Pelko että maailma tuhoutuu jollei kierrätä ja huuhtele viilipurkkeja
Kommentit (66)
Kyllä ne on syvä vesi (thalassofobia) ja reiät (trypofobia). Listasi on aivan vieras. N45
Mä en pelkää noista mitään! 🤩
Pelko että jää itse yksin tai että jollain on jossain hätä, siksi rahojen lähettely nigerialaishuijareille
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö noita koko viime yön?
Joo mietin. Tein listaa koko yön ja kun olin valmis palkitsin itseni run**aamisella. Kuvittelin että se on nainen.
Palamaan syttyvää pesukonetta (naapuris oli) ja vyöruusua (kovat kivut sukulaisella) pelkään, en muita.
Jalkojen palelemista ei tarvitse pelätä eikä hätävara sotaa varten ole vaan aivan tavallista elämää, ettei tarvitse käydä joka päivä kaupassa. Eikö kaikilla ole puhelimelle läpällinen kotelo, jossa voi olla pankkikortti ym. tarpeellista? Muitakaan en tunnista.
T. N65 v
Vierailija kirjoitti:
Palamaan syttyvää pesukonetta (naapuris oli) ja vyöruusua (kovat kivut sukulaisella) pelkään, en muita.
Kunnon tantta 👍
Polkupyörät ei kuulu jalkakäytäville.
Kerran on pesukone syttynyt palamaan, mutta en minä sitä silti pelkää. En pelkää vyöruusua vaan enemmän syöpää, kun se on paljon todennäköisempi varsinkin omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö noita koko viime yön?
Osui ja upposi?
Kaikki jatkojohdot ja niihin liitetyt laitteet leimahtavat spontaanisti liekkeihin heti kotoa poistuttaessa, siksi jatkuva kiskominen irti seinästä. Samoi televisioantenni, johon iskee salama heti kun sulkee ulko-oven perässään.
Vierailija kirjoitti:
Pelko että jää itse yksin tai että jollain on jossain hätä, siksi rahojen lähettely nigerialaishuijareille
Joku nigerialaisten elättäjä alapeukutti jo 😂
En ymmärrä mitä se ketään haittaa jos joku äänestää ennakkoon. Miksi sitä mahdollisuutta ei saisi käyttää kun sellainen on annettu? Jos tietää ketä äänestää, miksi pdottaa vaalipäivään? Jotta ap voisi valittaa siitä miten ruuhkaista äänestyspaikalla oli?
Pelko että kaupassa kielletään tavaroiden kaivaminen takaa. Pelko että on vain itsepalvelukassoja. Pelko etyä eksyy Prismaan.
Mä pelkään korkeita paikkoja.
Listaltasi en pelkää mitään.
N54
Kun on kerran lapsena palelluttanut varpaansa kunnolla ja yhdestä amputoitu pala, niin olen siitä asti kyllä pelännyt jalkojen palelemista.
Pelko että persunatszit valtaavat maailman jollei ilmianna kaikkea mistä ei tykkää palstalla.