Kellä on ukkona vesimies? kertokeepa vähän kokemuksia.
Onko vähän semmonen vapauden kaipuinen?
Meneekö näin:
Ei se että antaa veskarille vapauden yms. Vaan fakta on se mikä pitää hyväksyä tai olla hyväksymättä, TAKAISIN PÄIN ET TULE SAAMAAN SAMAA. Ei tunteellisuutta, niin kauan kun jaksat mennä hänen ehdoilla ja alistua, kaikki on hyvin. Veskarit ei kykene empatiaan. Eikä samallaiseen tunteellisuuteen kuin joku muu merkki. Jos kestää sellaisen, nii that's good for you ??
Toki muutkin yhtälöt käy. Ei tarvii välttämättä olla parisuhde mielessä.
Kommentit (46)
Ja olen vakaasti sitä mieltä ettei vesimiehet sovi parisuhteeseen kuin toisen vesimiehen kanssa. vain toinen samanlainen ymmärtää antaa sopivasti tilaa ja ymmärtää tarvittavan yksinäisyyden ja yhdessä olemisen balanssin. Rehellisesti sanottuna meidän liitto on niin täydellinen etten voisi koskaan kuvitella täydellisempä parisuhdetta. Jostain hömppähoroskooppiparisuhdekirjasta luin että vesimies-vesimies suhde on ainoa täyden kympin suhde, muutkin merkit voivat sopia hyvin yhteen, mutta ei koskaanniin hyvin kuin 2 vesimiestä
Mun vesimieheni on kyllä todella antelias tunnetasolla. Ja ehdottoman luotettava.
Ainoa mikä vaatii, on oma vapaus. Tällä ei tarkoita pitkälle venyneitä baari-iltoja, vaan vapauden olla joskus itsekseen, vaikka omassa tallissa, vapauden omalle hetkelle päivittäin ja vapauden päättää omista asioistaan.
Kun nämä saa, antaa vastineeksi paljon. En rajoita tai kahlitse häntä, vaan luotan hänen arvostelukykyynsä. Kohta 10 vuotta, enkä ole joutunut pettymään.
Oli vesimies.
-mustasukkainen
-itse halusi mennä vapaasti, vaikka oltiin parisuhteessa 7 vuotta
-älykäs
-tunnekylmä
-puoleensavetävä todella paljon, naiset tuijottivat kaupassa avoimesti
-ihana kumppani, silloin, kun halusi
-yritin erota monia kertoja, toi lahjoja ja itki "älä jätä", vaikka oli ollut muiden kanssa
-ollut ilman vakituista suhdetta jälkeeni, jo 7 vuotta, yrityksiä on kyllä ollut
Kokemusta on kahdestakin tapauksesta. Itse olen myös veskari.
Ensirakkauteni teininä. Kuvitteli tosiaan olevansa aina oikeassa. Halusi määrätä kaikesta. Välillä aika tunnekylmä eikä empatiaa ja sympatiaa riittänyt jos ei asiat menneet hänen pillinsä mukaan.
Osasi kyllä olla joskus ihan kultainenkin jos halusi. Vähän reppana ja kaveripiirriissä jonkin verran hyljeksitty. Kun jätin sen se itki ja aneli mua takasin monta viikkoa. Uhkasi hypätä talon katolta alas ja tappaa itsensä. Käskinpä sen jopa hypätäkin.
Nykyäänkin se on edelleenkin vähän ressukka ja mokannut juttuja elämässään.
Nykyinen aviomieheni on myös veskari. Ja on ihan täysin vastakohta tuohon edelliseen verrattuna. Osaa osoittaa tunteitaan ja hellyyttään. Ottaa myön minunkin tunteet ja mielipiteet huomioon. Ei juuri ikinä kinastele eikä riitele mistään(ainakaa mun kanssa, töissä saattaa hermostua).
On toimelias ja ahkera. Projekteja ja puuhastelua riittää ja niitä täytyykin olla ettei tylsisty. Pohtii myös tarkasti asioita, ennen kuin alkaa niitä toteuttamaan. Todella pidetty kaveripiirissään ja myös omat ystäväni tykkäävät hänestä. Hyvä isä on myös ollut meidän vajaan vuoden ikäiselle nappulalle.
Ongelmia tuottanee joskus se, että ne tylsät ja tärkeät hommat jää aina tekemättä ja niiden valmistuminen vain venyy ja venyy. Asiat pitää tehdä myös äärimmäisen pikkutarkasti ja oikein(täydellisyyteen pyrkiminen) ja jos vaikka joku uusi kodinkone hankitaan, niin pitää kunnolla ottaa selvää eri mallien hyödyistä ja haitoista, että pystyy vertailemaan mikä oikeasti kannattaisi ostaa (On myös itse sanonut, että tämä piirre ärsyttää itseänsäkin ihan tavattomasti). Ja tienkin sitten se, että jos hän kokee olevansa oikessa jossain asiassa, niin päätähän ei käännettä sitten millään perusteluilla. Sama tosin toimiin minunkin suuntaan ja siinä sitten ollaan kun ei kumpikaan myönnä olevansa väärässä. Mutta huumorilla ollaan aina nekin tilanteet ratkottu :)
Tämän nykyisen veskarin kanssa elämä on ollut oikein seesteistä ja ihanaa. Toisin kuin sen entisen. Että kannattaako niihin horoskoooppeihin oikeasti uskoa vai johtuisko se siitä, että tämä nykyinen mies on syntymäajan perusteella siinä veskarin ja kalojen rajalla? ;)
heh...kiitos...luulin jo että olen itse hullu!!!
Ja olen vakaasti sitä mieltä ettei vesimiehet sovi parisuhteeseen kuin toisen vesimiehen kanssa. vain toinen samanlainen ymmärtää antaa sopivasti tilaa ja ymmärtää tarvittavan yksinäisyyden ja yhdessä olemisen balanssin. Rehellisesti sanottuna meidän liitto on niin täydellinen etten voisi koskaan kuvitella täydellisempä parisuhdetta. Jostain hömppähoroskooppiparisuhdekirjasta luin että vesimies-vesimies suhde on ainoa täyden kympin suhde, muutkin merkit voivat sopia hyvin yhteen, mutta ei koskaanniin hyvin kuin 2 vesimiestä