Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä on ukkona vesimies? kertokeepa vähän kokemuksia.

Vierailija
23.04.2012 |

Onko vähän semmonen vapauden kaipuinen?

Meneekö näin:

Ei se että antaa veskarille vapauden yms. Vaan fakta on se mikä pitää hyväksyä tai olla hyväksymättä, TAKAISIN PÄIN ET TULE SAAMAAN SAMAA. Ei tunteellisuutta, niin kauan kun jaksat mennä hänen ehdoilla ja alistua, kaikki on hyvin. Veskarit ei kykene empatiaan. Eikä samallaiseen tunteellisuuteen kuin joku muu merkki. Jos kestää sellaisen, nii that's good for you ??

Toki muutkin yhtälöt käy. Ei tarvii välttämättä olla parisuhde mielessä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Minä siis kalat.

Vierailija
2/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se ukko sit luotettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo ap:n kuvaus on aika hyvä. On eronnut kolmesti ja syynä on lopulta ollut uusi nainen. Eroa ennen on ahdistanut kumppani ja parisuhde, ehkä sen sitovuus... mene ja tiedä. Äitini ja hänen suhde kaatui aikoinaan seksin puutteeseen, sama syy taisi olla seuraavankin suhteen kaatumiseen yli kuusikymppisenä. Tietynlainen empatiakyvyttömyys, tunteettomuus ja järkiperäisyys on kyllä leimallista. On kuitenkin sosiaalinen ja mukavakin, mutta kaikessa ah, niin täydellinen. Hyvin ylpeä aikaansaannoksistaan eikä ymmärrä toisten heikkouksia tai erilaisia valintoja. Älykäs, toimelias, hyvä ongelmanratkaisukyky, menestynyt mutta tunnelahjat heikot.

Vierailija
4/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vahvoja narsistisia piirteitä ja pettänyt jokaista naistaan. itse olen härkä.

Vierailija
5/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun vesimiesukko ole tuollainen. Empatiakykyä löytyy ja osaa muutenkin ottaa muut loistavasti huomioon. Vika on miehessäsi, ei horoskoopissa.

Vierailija
6/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vesimieheni on seurustellut kanssani jo 7 vuotta ja onni jatkuu edelleen. Mieheni on empaattinen ja kiinnostunut esimerkiksi isovanhemmistani aidosti. Hän on hakeutunut hoitoalalle ihmisläheisyytensä vuoksi. On huomaavainen ja ajattelee minun parastani. On kuitenkin minua hieman nuorempi ja olemme teineinä alkaneet seurustella. Ajattelen, että olemme kasvaneet yhdessä aikuisiksi ja siksi niin onnellisia.

Itse olen kaksonen.

Vierailija
7/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhteissa on eletty kyllä juuri kuten isäni on halunnut, on selvästi ollut se dominoiva osapuoli. Ei mikään despootti, mutta ilmeisesti riittävän karismaattinen tukahduttamaan heikomman toiveita. On siis saanut paljon periksi ja vapautta mutta toisen vapauden kustannuksella eikä sekään ole tuntunut parisuhteissa riittävän kun on pitänyt vaimoa vaihtaa useaan otteeseen.

Vierailija
8/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut just näin on meilläkin, ja mies on vesimies.

Vierailija
9/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottomasti tunteellinen ja uskollinen. Täydellisyydentavoittelija myös suhteessaan. Omistautuu jos hänelle omistaudutaan. Luova, itsenäinen, verbaalisesti lahjakas, musikaalinen. Mahtava tyyppi!

Vierailija
10/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just niinku ite tämmönen tunteellinen, herkkä, tempperamenttinen, kodin läheinen , lapsi ja eläinrakas RAPU.

Juu, mun ja veskarin pitäisi olla täysin p*ska yhdistelmä toisillemme.................

No minäpä päätin et ilmassa kun on selvästi molemmin puoleista sähköä, kuten hänkin on tunnustanut kaikkia ihania romanttisia juttuja välillä , nii mää sit sain itteni aseteltua siihen saumaan ettei ne mukulat, yhdessä asuminen ja sitoutuminen oo mulle nii tärkeitä et eletään vaan tällee ja ollaan...

NIIN VOISKO TÄÄ UKKO VÄLILLÄ SIT ASETTUA MUNKIN ASEMAAN KUN MÄ OTAN HUOMIOON SEN , PARISUHDE ON MUN TIETÄÄKSEEN KAHDEN KAUPPA EI AUTA V*TTU SE ET TOINEN TEKEE VAAN ASIOITA SEN ETEEN ET SAIS SEN TOIMIMAAN ...

Yhtä ärsyttävää on se, et jos kumppani vaan lahnottaa sohvalla ja jalat pöydän päällä, eikä suostu tekemään mitään ja toinen siivoo aina ja kaikkee

Mä en oo mikään sen orja, käskytettävissä ja kaikkee! MÄ OLEN V*TTU AIKUINEN NAINEN JA HALUUN ET MUT OTETAAN MYÖS HUOMIOON JA MUN TAHTO

Vierailija
11/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just niinku ite tämmönen tunteellinen, herkkä, tempperamenttinen, kodin läheinen , lapsi ja eläinrakas RAPU. Juu, mun ja veskarin pitäisi olla täysin p*ska yhdistelmä toisillemme................. No minäpä päätin et ilmassa kun on selvästi molemmin puoleista sähköä, kuten hänkin on tunnustanut kaikkia ihania romanttisia juttuja välillä , nii mää sit sain itteni aseteltua siihen saumaan ettei ne mukulat, yhdessä asuminen ja sitoutuminen oo mulle nii tärkeitä et eletään vaan tällee ja ollaan... NIIN VOISKO TÄÄ UKKO VÄLILLÄ SIT ASETTUA MUNKIN ASEMAAN KUN MÄ OTAN HUOMIOON SEN , PARISUHDE ON MUN TIETÄÄKSEEN KAHDEN KAUPPA EI AUTA V*TTU SE ET TOINEN TEKEE VAAN ASIOITA SEN ETEEN ET SAIS SEN TOIMIMAAN ... Yhtä ärsyttävää on se, et jos kumppani vaan lahnottaa sohvalla ja jalat pöydän päällä, eikä suostu tekemään mitään ja toinen siivoo aina ja kaikkee Mä en oo mikään sen orja, käskytettävissä ja kaikkee! MÄ OLEN V*TTU AIKUINEN NAINEN JA HALUUN ET MUT OTETAAN MYÖS HUOMIOON JA MUN TAHTO

katso hyvä ystävä peiliin myös. Tuollainen mesoaminen ja huutaminen ei varmasti auta kunnon parisuhteen luomiseksi. Jos et tule toimeen miehen kanssa, unohda kaikki haihattelu horoskooppimerkeistä ja etsi parempaa seuraa. Kasvata myös itseäsi vähän älykkäämmäksi ja rauhallisemmaksi.

Vierailija
12/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se ois niin pienistä asioista saada tuo suhde toimimaan! Ihan siitä kiinni myös , et se vaan kantas oman kortensa kekoon ja näin meillä pelittäis ei mitään the probleemoo...

Eihän siitä tule mitään et jos toinen on toiselle koko ajan hyvä ja toinen vaan loukkaa toista, nii se toinen voi sit pahoin, ei siitä kyllä mikään hyvä parisuhde kehity ja kasva

Kyllä se vituttaa et ihmisen pitää olla noin jäärä. Eikä huomioi ja lohduta silloin jos mulla on paha mieli, mut sit häntä pitää lohduttaa kyllä kun itkee! Haukkuu mua vielä narsistiks??

ITE ON.

Vierailija
13/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on enimmäkseen huuhaata, mutta kokemusta on kolmesta vesimiehestä, ja ainoa merkki, jonka luonnekuvaus pitää paikkansa. Vesimiehet tunnistaa kilsankin päästä ja olen ilmeisesti jokin magneetti yhdelle laadulle.

Kokemusta on kaverina, petikaverina, työkaverina. Ei kokemusta seurustelusta tai aviomiehestä.

Yhteistä näille kolmelle oli viehättävyys, jonkin asteinen itsekeskeisyys (yhden kohdalla narsismia vaikken oo psykologi), käsittämätön autonomian ja vapauden tarve, joka menee kaiken edelle. Luovia (toiset lahjakkaampia kuin toiset tietty), impulsiivisia, ei koskaan mustasukkaisia ja siksi ei ymmärrä toisten mustasukkaisuutta, hauskoja, hyviä kuuntelijoita, mutta vain jos ei ole jotain tärkeämpää menossa. Kannattaa jättää rauhaan, jos vaikuttaa etäiseltä. Tulee ennemmin tai myöhemmin takaisin, koska uskollisia ystävilleen.

Vierailija
14/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin nostaa kytkintä. Hirveä tunnekylmä ukko, mielikuvitukseton, tylsä. Hyvä sängyssä. Rahaa ja maallista mammonaa piisasi mutta mistään ei oikein nauttinut. Tuntui aikanaan turvalliselta "aviomiesainekselta" turvattoman lapsuuden ja nuoruuden eläneelle... minä varmaankin jännitävältä ja hurjan tunteelliselta kunnes tunnuin vain hullulta...

Vierailija
15/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää veneilystä, etenkin purjeveneilystä, käy suihkussa kerran päivässä, ui kuin kala mutta ei viihdy ruotsinlaivoilla tai risteilyillä.

Vierailija
16/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea, mököttäjiä ja murjottajia, ja aina oikeessa kaikesta, niiden kanssa ei voi neuvotella mistään, ja ne tietää kaiken. Ikinä ei kenenkään pidä edes katsoa rapuun päin.More trouble coming every day!!!!!!

Vierailija
17/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää kumpaan asettuu kuin vain vasta ajankanssa ja senkin jälkeen saat tottua mielialan ja mielen muutoksiin.

Testaavat kumppaniaan pitkää, et välttämättä kestä testiä.

Ei minustakaan parasta seurusteluainesta, mutta voi olla muuten mukavaa seuraa.

Vierailija
18/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti uskoo johonkin horoskooppiin :D

Vierailija
19/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen mä oon rapuna:

Ystävällinen, avulias, avoin, hellä, herkkä, hoivaavainen, äidillinen, mukava, huumorintajuinen, rento, ymmärtäväinen yms.......

Mut jos mut suututtaa niin.

ERITTÄIN VITTUMAINEN JA PISTELIÄS

Koska temperamentti.

Tosin, en osaa olla pitkävihainen.

Vierailija
20/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä 20v--en tunnista häntä ylläolevista kirjoituksista.

voisin kuvailla häntä taivaanrannanmaalariksi,en tarkoita kuitenkaan välinpitämättömyyttä,mutta on sellainen,että kyllä kaikki järjestyy,ei hötkyile,eikä hermostu,suttuu kerran vuodessa,rauhallinen,välillä liiankin,lapsirakas,ystävällinen,seurallinen,kotona viihtyvä,ei kuitenkaan mikään nössö,on mies isolla M.llä