Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä on ukkona vesimies? kertokeepa vähän kokemuksia.

Vierailija
23.04.2012 |

Onko vähän semmonen vapauden kaipuinen?

Meneekö näin:

Ei se että antaa veskarille vapauden yms. Vaan fakta on se mikä pitää hyväksyä tai olla hyväksymättä, TAKAISIN PÄIN ET TULE SAAMAAN SAMAA. Ei tunteellisuutta, niin kauan kun jaksat mennä hänen ehdoilla ja alistua, kaikki on hyvin. Veskarit ei kykene empatiaan. Eikä samallaiseen tunteellisuuteen kuin joku muu merkki. Jos kestää sellaisen, nii that's good for you ??

Toki muutkin yhtälöt käy. Ei tarvii välttämättä olla parisuhde mielessä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä 20v--en tunnista häntä ylläolevista kirjoituksista. voisin kuvailla häntä taivaanrannanmaalariksi,en tarkoita kuitenkaan välinpitämättömyyttä,mutta on sellainen,että kyllä kaikki järjestyy,ei hötkyile,eikä hermostu,suttuu kerran vuodessa,rauhallinen,välillä liiankin,lapsirakas,ystävällinen,seurallinen,kotona viihtyvä,ei kuitenkaan mikään nössö,on mies isolla M.llä

Mutta tämä on se valoisampi puoli. Etenkin tuo suuttumattomuus, harvoin jaksaa kiivastua tosissaan ja antaa aina anteeksi, ehkä vähän liiankin helposti. Viihtyy kotona, mutta kaverit on kuitenkin tärkeämpiä kuin keskimäärin perheellisille miehille yleensä. Vapaus lähteä kavereiden kanssa tulee olla.

Kaikki olleet hyvin miehekkäitä.

Te vaan sovitte toisillenne.

Vierailija
22/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun niitä tunteita vielä peliin sais, enemmän luottamuksen tunnetta ja turvallisuuden ois bueno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kuitenkin oltu yhdessä 10 vuotta, joten mun vesimies kuitenkin pystyy sitoutumaan. On kuitenkin aika itsekäs ja jotenkin empatiakyvytön. Tarvitsee tosi paljon sitä omaa aikaa. Iloa elämään sille tuo varakkuus.

Meillä ei ole lapsia ja olen vähän miettinyt että kannattaako tämän miehen niitä kanssa tehdäkään. Suhde voisi kaatua siihen, että mies ei kestä sitä, kuinka paljon lapsi sitoo ja vie sitä omaa aikaa.

Vierailija
24/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- empaattinen

- puhelias

- karismaattinen

- HUOMAAVAINEN

- hellä

- hajamielinen

- ahkera

- monta rautaa tulessa

- huoleton

- itsenäinen

- levoton

Ihana aviomies, joka on koko ajan liikkeellä :D

Vierailija
25/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- empaattinen - puhelias - karismaattinen - HUOMAAVAINEN - hellä - hajamielinen - ahkera - monta rautaa tulessa - huoleton - itsenäinen - levoton Ihana aviomies, joka on koko ajan liikkeellä :D

No, siinähän tuli taas keskimääräisen astrologisen kuvauksen luonteenpiirteet vesimiehestä.

Sitten siihen voi lisätä ne piirteet, jotka tulee esille ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole ihan samalla aaltopituudella. Niiden mielestä vesimies on itsekäs (narsistinenkin), välinpitämätön, epäempaattinen, irrallaan kaikesta ja ylimielinen.

Vierailija
26/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissien tekeminen on vaikeaa.

Olen kalat ja aika monesti, kun innostun jostakin ja vesimiesmies laittaa jarrut päälle, oma innostukseni kuivuu kokoon, olkoon idea miten kelvollinen hyvänsä.

Hyvin sosiaalisia he ovat sillä tavalla, että viihtyvät ihmisryhmissä.

Minusta vesimiehet ovat jotenkin jänniä tyyppejä ja parasta heissä minusta usein on periaate "elä ja anna toisten elää". Heidän uskonsa siihen, että heidän tapansa tehdä on kuitenkin parempi, käy silti välillä hermoille.

Tietysti on poikkeuksiakin, vesimiehiä, jotka eivät anna toisten elää. Breivik taitaa olla heistä yksi, mikäli wikipediaan on luottaminen.

Vierailija
27/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on breiviikki vesimies?

Ja tämähän kumoaa astrologisen teesin, että vesimiehet eivät juurikaan väkivallasta välitä.

Mutta vahvistaa teesin, että jos vesimiehessä on jokin häiriö, hän tuhoaa kaiken ympäriltään (koska eivät pysty kompromisseihin, ja heidän ajatuksensa voivat olla liiankin vallankumouksellisia).

Vierailija
28/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillon se oli lumimies, mutta kesällä se suli ja sitten mä vasta tajusin, että se on ihan vesimies. Nyt mä oon eroamassa, ennenkuin sulaa taas. Asutaan Lapissa kato. Toista vesimies kesää en kestä!

Vierailija
29/46 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vesimies ja ukko on sitä kanssa. Tavallaan ollaan vapaudenkaipuisia, en voi minäkään sietää rajoittamista toisen osapuolen taholta. Mutta vastuuttomuutta ei voi peitellä sanomalla, että on tämä vapaudenkaipuu. Ei olla mustasukkasia, mutta ollaan kyllä uskollisia. Mun mies on tunteellisempi ja hellyydenkipeämpi kuin minä. Mä kieltämättä en hellyyttä niin kaipaa. Toisaalta olen ollut kotona lasten kanssa aika paljon, joten ehkä illalla on sitä sorttia jo tankki täynnä. Molemmat tykätään olla lasten kanssa, hellitellä jne. Kotityöt tekee se, joka ennättää ja niin, että kummalta paremmin sujuu. En voisi sietää epätasa-arvoa ja kuulemma mies ei voi sietää nössöä naista. Niin ja ehkä me aika järkiperusteisia ollaan molemmat. Jos tämä on vesimiestä niin ap:lle vinkiksi: Tee kantasi selväksi järjellisellä tavalla. Sanot selvästi että minä haluan näin ja perustelut päälle. Ei nyyhkykohtauksia eikä itku-raivareita. Tuollainen periksiantaminen ja sitten siitä sureminen tekee susta lattiarätin. Sua ei siis tavallaan tartte arvostaa, koska et itsekään niin tee.

Vierailija
30/46 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa 3.5 vesimiestarinaa jolloin soitteli ja kehuskeli uudella tuttavuudella..olemme jatkaneet suhdetta jollain tasolla ja hän rehellinen minulle tekemisissään..ikävää vain että tämä uusi tuttavuus ei tiedä minusta mitään,enkä välitä koska mies väittää etteivät he ole yhdessä..ei kuulemma voi koska ajattelee vain minua..itse en leikkiä jaksa enkä ota kovin vakavasti,mutta näin asia edistyy..lueskelin tuossa vielä mielenkiinnosta vesimiesmiehistä,,taitavat olla ikjuisia ns.lapsia..jääneet henkisesti lapsen tai nuoren ihmisen tasolle henkisesti..sääliksi käy..

Vierailija
31/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vesimieheni on ilmeisesti valioyksilö näiden tekstien perusteella.. On todella huomioonottavainen ( huolehtii että minulla kaikki hyvin, kysymyksillä ja teoilla näyttäen), näyttää tunteensa avoimesti, ja pystymme puhua mistä vain avoimesti, joskus jopa hän on itse se tunteellisempi osapuoli, pitää kodin kunnossapidosta, siivoaa ja tiskaa, sekä ruoanlaittokin on hanskassa. Tykkää hemmotella naistaan viemällä n. Kerran kuussa esimerkiksi shoppailemaan, tietyissä rajoissa tietysti, ettei itselläni lähde rahan kanssa ihan käsistä.. Erittäin seksuaalinen yksilö, melkein addiktion puolelle menee, koska itse en millään jaksa montaa kertaa päivässä :D uskollinen, jota tietysti odottaa myös minulta, ja on puhunut paljon siitä, kuinka haluaa kanssani elää loppuelämän, ja lapsien teon on ottanut puheeksi monen monta kertaa. Sitten tietysti on huonojakin puolia, kuten mustasukkaisuus, jota koitamme nyt kyteä pikkuhiljaa pois. Myöskin mielialat saattaa vaihdella laidasta laitaan parissa minuutissa. Herkkä alkoholille, jos sattuu tarpeeksi v-tuttamaan. Ja minä joudun huolehtia laskut yms. Muun taloudellisen tasapainon, koska vesimies tuppaa unohtelemaan laskukasan nurkkaan muussa tohinassa.. Mutta meillä toimii näin, ja erittäin onnellinen olen edelleen hänen kanssaan :) itse olen leijona-nainen.

Vierailija
32/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehen kuin naisenkin, ja sanoisin että eivät ole kovinkaan empaattisia.

Aika kylmän viileitä, rationaalisia, järkeviä.

Mutta jos haluat tunteiden paljoa, se ei vesimiehen kanssa onnistu.

Vierailija
33/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kuvaus oikein sovi ollenkaan, mutta muutamasta muusta kommentista löytyy jotain samaa. "Minun" vesimieheni on kovin omistushaluinen, haluaisi tehdä kaiken yhdessä ja ottaa loukkauksena jopa sen, että haluan mennä yksin lenkille. Tunteellisuutta löytyy kyllä, mutta se on jotenkin pateettista, mihin minä taas olen aivan liian kyyninen. Hän osaa kyllä tehdä kivoja juttuja, tuo esimerkiksi kukkia usein, vaikka ihan muuten vain tms., mutta ematiaa hän ei pysty tuntemaan.

Keskustelusta ei tule mitään, koska hänen ei mielestään tarvitse perustella omia näkemyksiään.

En kyllä usko, että horoskooppimerkki en sellainen asia, että siitä voisi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Minulla on esimerkiksi jostakin syystä ihan käsittämättömän monta leijonaa omassa lähipiirissä, ja ihan eri tavalla tulen heidän kanssaan toimeen. Joidenkin kanssa tuntuu, että olen aivan samalla aaltopituudella, toisten kanssa taas tuntuu, ettei ole mitään yhteistä ja että kumpikaan ei oikein ymmärrä toista.

Itse olen vaaka.

Vierailija
34/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että horoskooppimerkki en sellainen asia, että siitä voisi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vielä joku järjen pisara roikkuu sinussa. Pidä siitä kiinni.

Vierailija
35/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin empaattinen henkilö, taitaa jopa kärsiä siitä. Itkee melkein aina elokuvissa, tuntee hyvin vahvasti. Ei niillä horoskoopeilla ole mitään merkitystä. Unohda huuhaa.

Vierailija
36/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on kalat?

Vierailija
37/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen luonteen ja käyttäytymisen kanssa?

Vierailija
38/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että horoskooppimerkki en sellainen asia, että siitä voisi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vielä joku järjen pisara roikkuu sinussa. Pidä siitä kiinni.

Vierailija
39/46 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi...haluan kertoa kokemuksen vesimiehestä...olimme kavereita 2vuotta...mä kala.no..aloimme seurutella ja hyvin meni...suunnittelimme yhteen muuttamista ja otin sen tosissani..miehellä 3.n naisen kanssa lapsia..yllättäen hän alkoikin ilkeäksi,eli tein kaiken väärin yms.eräänä päivänä hän nolasi minut isossa porukassa ja häivyin..yritimme sopia,mutta hän ei antanutkaan anteeksi,vaan ilmoitti,että meistä ei tule mitään..olin murtunut..vaikka itse aloitinkin..no,luulin että homma sillä selvä,mutta tämä jatkoikin soittelua kehuskelemalla naisreisuistaan yms.eli kiusaa minua henkisesti..heh...autoin kyseistä henkilöä niin paljon,rikoin selkäni yms siellä työsiirtolassa ja tässä palkka...sanon vaan,että varokaa vesimiesmiehiä!

Vierailija
40/46 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi...haluan kertoa kokemuksen vesimiehestä...olimme kavereita 2vuotta...mä kala.no..aloimme seurutella ja hyvin meni...suunnittelimme yhteen muuttamista ja otin sen tosissani..miehellä 3.n naisen kanssa lapsia..yllättäen hän alkoikin ilkeäksi,eli tein kaiken väärin yms.eräänä päivänä hän nolasi minut isossa porukassa ja häivyin..yritimme sopia,mutta hän ei antanutkaan anteeksi,vaan ilmoitti,että meistä ei tule mitään..olin murtunut..vaikka itse aloitinkin..no,luulin että homma sillä selvä,mutta tämä jatkoikin soittelua kehuskelemalla naisreisuistaan yms.eli kiusaa minua henkisesti..heh...autoin kyseistä henkilöä niin paljon,rikoin selkäni yms siellä työsiirtolassa ja tässä palkka...sanon vaan,että varokaa vesimiesmiehiä!

Et sitte erota horoskooppimerkkiä ja mielisairautta???? Kai tajuat ettei toi käytös mene minkään horoskoopin piikkiin? Vaan exäs on vakavasti häiriintynyt ja tarvis hoitoa.