Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet minusta ja perheestämme tämän perusteella:

Vierailija
22.04.2012 |

- syötin juuri taaperolle pilttiä telkkarin ääressä

- kävin kaupassa kulahtaneet college-housut jalassa, tukka likaisena ja ilman meikkiä

- mieheni on työtön eikä edes varsinaisesti etsi töitä, enkä minä sitä vaadikaan

- syömme usein pakastepizzaa ja -ranskalaisia

- taapero saa katsoa tv:tä joka päivä

- imetän vielä (lapsi 1.5v)

- nukun lapsen kanssa perhepedissä, mies olohuoneessa sohvalla

- emme aio tehdä enempää lapsia

- en halua viedä lasta päiväkotiin

- minulla ei ole harrastuksia

Tuleeko ajatuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n tarkoitus on sekä kolautella oikein niin kivettyneitä ennakkoluuloja että ihme että niitä edes noinkin paljon irtosi ja sitten kertoa olevansa juuri jotain tuollaista kun onkin. Yliopistosta valmistuneena pätkätyöläisenä arvasin aika oikein tilanteenne.

Samalla tavalla voin kertoa itsestäni, että asumme pikkukaupungin suositulla alueella uudessa omakotitalossa, miehellä haluttu työpaikka tässä kylässä, matkustellaan, minullakin vaikean kuuloinen tutkinto ja tärkeä työ eri paikkakunnalla.

Oikeasti olen menettää järkeni jatkuvan työttömyyden tai parin kuukauden työsopimusten välissä keinottelussa, mies ei halua tehdä nykytyötään mutta vaihtoehtojakaan ei ole, matkustellaan, kun ei jakseta kylään tunkevia pakkosukulaisia ja kadutaan tosi rankasti tätä omakotitalovalintaamme mutta tehtiin niin kallis talo että tappiolla saisi myydä.

Vierailija
42/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wttä hyvin koulutettu, mutta jotenkin tällä hetkellä väliin pudonnut. siis kumpikin, sinä ja mies.

Mutta hyvä että asiat on hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jotkut maksetaan nää ikuiset opiskelijat ja itsensäsivistäjät isoilla veroilla. Omani tällä hetkellä 37%.

Häpeä! Ja ihan sama mitä syötte. Onneksi tähän hemmetin itsensäikuisuuskouluttajien maahan on tulevaisuudessa tulossa toivottavasti joku roti.

T. Yliopistotutkinnon 5 vuodessa suorittannut (ja siihen mahtui vuoden ulkomailla opiskelu, pitänee mainita. Sen jälkeen työn ohessa olen lisäkoulutusta hankkinut. Harrastukset ihan itse kustantanut, vaikkas ne kultturiopinnot.

Kuules, nyt kun olen hoitovapaalla, olen ensimmäistä kertaa pois työelämästä sen jälkeen kun 16-vuotiaana lukiolaisena menin kiskalle töihin. Lukion jälkeen pidin välivuoden, silloin olin 3kk ulkomailla kielikurssilla enkä ollut töissä. Olen aina elättänyt itseni työllä, opintotukikuukausia on käyttämättäkin. Tämä uusin tutkinto on monimuoto-opiskelua, eli lähinnä illat ja vkloput, ts ei vaikuttanut työntekoon. Tuloni eivät koskaan ole olleet niin isot, että veroprosenttini olisi tuota luokkaa, korkeimmillaan taisi olla 23. Ennen hoitovapaata olen siis ollut töissä n.20 vuotta, josta täysipäiväisenä 2+12 vuotta. Englannissa yliopisto kesti 3v. T.ap

Vierailija
44/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n tarkoitus on sekä kolautella oikein niin kivettyneitä ennakkoluuloja että ihme että niitä edes noinkin paljon irtosi ja sitten kertoa olevansa juuri jotain tuollaista kun onkin. Yliopistosta valmistuneena pätkätyöläisenä arvasin aika oikein tilanteenne.

Samalla tavalla voin kertoa itsestäni, että asumme pikkukaupungin suositulla alueella uudessa omakotitalossa, miehellä haluttu työpaikka tässä kylässä, matkustellaan, minullakin vaikean kuuloinen tutkinto ja tärkeä työ eri paikkakunnalla.

Oikeasti olen menettää järkeni jatkuvan työttömyyden tai parin kuukauden työsopimusten välissä keinottelussa, mies ei halua tehdä nykytyötään mutta vaihtoehtojakaan ei ole, matkustellaan, kun ei jakseta kylään tunkevia pakkosukulaisia ja kadutaan tosi rankasti tätä omakotitalovalintaamme mutta tehtiin niin kallis talo että tappiolla saisi myydä.

Vierailija
45/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tosiaan, että muutaman faktan perusteella ei pitäisi maalata koko kuvaa.

Mutta pisti silmään, että miehesi nukkuun olkkarissa, sinä lapsen kanssa makuuhuoneessa. Ihan omana mielepiteenäni, mutta minusta parisuhde ei ole parisuhde jos ei nukuta yhdessä. Enemmän sellaista kämppismeininkinä.

Vierailija
46/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme pian hot wingsejä.

Tulin juuri saunasta ja päälläni on pelkkä pyyhe.

Olen kotiäiti ja miehenikään ei käy töissä.

Syömme viikolla eineksiä ja viikonloppuisin juhla-aterioita.

Telkkaa katsomme joka päivä jos olemme kotona.

En imetä (lapset 10v. ja 15v.)

Nukun mieheni kanssa samassa sängyssä vaikka hän kuorsaa.

Lisää lapsia ei tule.

Lapset koulussa ja molemmat ovat hyviä koulussa ja arvostamme koulutusta.

En harrasta mitään erityistä mutta luen paljon, sisustan ja remontoin kotia ja matkustelen mielelläni.

Vierailija
47/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisen arvo on siitä kiinni maksaako veroja. onneksi en sitä tee..

Vierailija
48/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tosiaan, että muutaman faktan perusteella ei pitäisi maalata koko kuvaa.

Mutta pisti silmään, että miehesi nukkuun olkkarissa, sinä lapsen kanssa makuuhuoneessa. Ihan omana mielepiteenäni, mutta minusta parisuhde ei ole parisuhde jos ei nukuta yhdessä. Enemmän sellaista kämppismeininkinä.

Kaikki tulkinnat täysin oikeutettuja, myös tuo toisten kustantama ikuisuusopiskelu. Tätähän mä pyysin. Tähän nukkumiseen: alunperin mies muutti sohvalle, koska kuorsaa jopa mahallaan, näkee vilkkaasti unia, pyörii, puhuu ja muutenkin 'sekoilee' enkä mä saa nukuttua. Hän myös valvoo pidempään ja herää aiemmin, ja tykkää katsoa 'sängyssä' telkkaria. Totta puhuen ei meidän parisuhde kyllä missään kiihkeässä vaiheessa ole, mies haluaisi tehdä muutakin kuin vapaaehtoistöitä ja ottaa sitten turhautuneena kaljaa enemmän kuin tykkäisin. Mutta 'ihan jees' meillä menee.

Vierailija
49/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kiillottaa sädekehää, että yleensä me syödään kyllä ihan pöydän ääressä ja lapsi syö itse sormin tai lusikalla, mutta nyt jotenkin kiireessä oli helppo syöttää sohvalla. Olen ihan hyvä, enkö ole? Olenhan, av?? :) t.ap

Vierailija
50/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla en jaksanut herätä kun lapset halusi aamupalaa, käänsin kylkeä ja jatkoin uniani.

Aamupäivällä katoin jääkaappiin, eikä siellä ollut kuin pari olutta ja hilloa, paketti pekonia ja puolihomeisia punajuuria. Menin kotipitsaan, syötiin operat paketista päin, ei salaattia. annoin lapsille 2- ja 5vee juomaksi limsaa. ai niin, maksoin visalla pitsat, kun käyttötili on tyhjä.

Nyt vedän siideriä ja odotan idolsia. Aion karjua pää punaisena lapsille, että HIIIIIILJAAAAAA lukemattoa kertoja idolsin aikana.

en varmaan jaksa lukea lapsille iltasatua.

Vierailija
51/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän erityinen tapahtuma oli se, kun lasten alkkispappa kävi ja toi muovikassillisen käytettyjä tahraisia vaatteita. Otin kiitollisuudella vastaan.

t. edellinen, pitsaa visalle ostanut

Vierailija
52/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan apurahalla työskentelevä henkilö. Työtön on henkilö, jolla ei ole työtä. Miehesi ei voi olla viralliselta statukseltaan työtön työnhakija, koska hän ei ole työtön eikä hae töitä ja hän saa toimeentulon apurahasta.

Ei sun kyllä kannattaisi av:lla paljasta perheestäsi noin tarkkoja yksityiskohtia. Eikä muutenkaan palloilla täällä. Tulet vain synkäksi ja alakuloiseksi.

Eläkä miten elätte, kuulostaa mukavalta.

Vierailija
53/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki on? Siis pitsaa ja limsaa lapsille, ei iltasatua, alkkispappa, käyttätili tyhjä...

eikö kukaa halua sanoa mulle mitään?

ps. aion jättää lapset huomenna muitten hoitoon, kun pitää raahautua sossuun. Ja nämä kaikki on tosijuttuja.

t. 51 ja 52 joka pettyy tosi pahasti, jos tämä kaikki kertomani on teistä ok. Siis tämähän on AV, haloo!

Vierailija
54/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilemalla saa vauvamammat älähtämään. Onneksi olkoon.

Vierailija
55/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tällaiseen enää vaivautuisi.

Vierailija
56/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan apurahalla työskentelevä henkilö. Työtön on henkilö, jolla ei ole työtä. Miehesi ei voi olla viralliselta statukseltaan työtön työnhakija, koska hän ei ole työtön eikä hae töitä ja hän saa toimeentulon apurahasta.

Ei sun kyllä kannattaisi av:lla paljasta perheestäsi noin tarkkoja yksityiskohtia. Eikä muutenkaan palloilla täällä. Tulet vain synkäksi ja alakuloiseksi.

Eläkä miten elätte, kuulostaa mukavalta.

Mutta silloin kun apurahaa ei saa, on työtön. En tiedä ap:n miehestä, mutta mä saan apurahaa n. Kerran vuodessa kuukaudeks, lopun aikaa olen työtön.

Vierailija
57/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en noin simppeliä (tylsää) elämää haluaisi, mutta jos sinulle sopii niin mikäs siinä. Olet ehkä vähän 'toivoton' tapaus, sosiaalipummi, ja lapsestasi tulee varmaan samanlainen ?

Vierailija
58/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tällaiseen enää vaivautuisi.

Mitäs provoa tässä oli? Tai siis voi kai sen kokea provosoivaksi, mutta jos provo on keksitty juttu, tämä ei ole. Olen naureskellut palstan tappeluille pari vuotta, tarpeeksi tietääkseni asenteet ja oletukset - ja ymmärtääkseni muuttaa pieniä yksityiskohtia ilman, että tämä aloitus menettää totuusarvoaan. Ehkä mies nukkuukin vierashuoneessa, ehkä olemmekin molemmat 36v, ehkä lapsi 1v8kk, ehkä opiskelinkin tanskassa, ehkä mies onkin muusikko tuossa samassa tilanteessa, jne. Suoranaista valehtelua tai mielikuvitusta en ole käyttänyt.

Vierailija
59/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en noin simppeliä (tylsää) elämää haluaisi, mutta jos sinulle sopii niin mikäs siinä. Olet ehkä vähän 'toivoton' tapaus, sosiaalipummi, ja lapsestasi tulee varmaan samanlainen ?

Kiitän tästäkin, teit varmaan johtopäätöksesi pelkän avauksen perusteella lukematta muita viestejäni? Olen siis hoitovapaalla ja palaan töihin kun lapsi 3, mikäli en aiemmin ole valmistunut uuteen ammattiini (opiskelen siis nyt) ja saanut sen alan töitä. Mutta voihan se olla että mielestäsi on tylsää olla kotona alle 2v lapsen kanssa. Onneksi minusta ei! T.ap

Vierailija
60/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onneksi ette aio tehdä lisää lapsia. toinen oli, että voi kun se taapero saisi kuitenkin sisaruksen tota settiä sietämään:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän