Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet minusta ja perheestämme tämän perusteella:

Vierailija
22.04.2012 |

- syötin juuri taaperolle pilttiä telkkarin ääressä

- kävin kaupassa kulahtaneet college-housut jalassa, tukka likaisena ja ilman meikkiä

- mieheni on työtön eikä edes varsinaisesti etsi töitä, enkä minä sitä vaadikaan

- syömme usein pakastepizzaa ja -ranskalaisia

- taapero saa katsoa tv:tä joka päivä

- imetän vielä (lapsi 1.5v)

- nukun lapsen kanssa perhepedissä, mies olohuoneessa sohvalla

- emme aio tehdä enempää lapsia

- en halua viedä lasta päiväkotiin

- minulla ei ole harrastuksia

Tuleeko ajatuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en noin simppeliä (tylsää) elämää haluaisi, mutta jos sinulle sopii niin mikäs siinä. Olet ehkä vähän 'toivoton' tapaus, sosiaalipummi, ja lapsestasi tulee varmaan samanlainen ?

Kiitän tästäkin, teit varmaan johtopäätöksesi pelkän avauksen perusteella lukematta muita viestejäni? Olen siis hoitovapaalla ja palaan töihin kun lapsi 3, mikäli en aiemmin ole valmistunut uuteen ammattiini (opiskelen siis nyt) ja saanut sen alan töitä. Mutta voihan se olla että mielestäsi on tylsää olla kotona alle 2v lapsen kanssa. Onneksi minusta ei! T.ap

koitas nyt päättää, haluatko sä että me arvostellaan sua vai ei.

Vierailija
62/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat aikuiset (jopa palstamammat) ymmärtävät kyllä, että ihmisessä on yleensä useampia puolia, vaikka täällä onkin hauska kärjistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en noin simppeliä (tylsää) elämää haluaisi, mutta jos sinulle sopii niin mikäs siinä. Olet ehkä vähän 'toivoton' tapaus, sosiaalipummi, ja lapsestasi tulee varmaan samanlainen ?

Kiitän tästäkin, teit varmaan johtopäätöksesi pelkän avauksen perusteella lukematta muita viestejäni? Olen siis hoitovapaalla ja palaan töihin kun lapsi 3, mikäli en aiemmin ole valmistunut uuteen ammattiini (opiskelen siis nyt) ja saanut sen alan töitä. Mutta voihan se olla että mielestäsi on tylsää olla kotona alle 2v lapsen kanssa. Onneksi minusta ei! T.ap

koitas nyt päättää, haluatko sä että me arvostellaan sua vai ei.

Ajattelin, että se vaihe olis jo mennyt ohi kun keskustelu jatkui. Ja halusin tosiaan että arvostelette, mutta halusin myös että ymmärrätte, miten muutaman piirteen perusteella ei voi päätellä täysin millainen joku on. Eli avauksen perusteella pidät minua toivottomana sossupummina, vaikka oikeasti en ole. Ajatteles, tämä sama pätee muihinkin!

Vierailija
64/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys

Miksi tilanne on mennyt tuohon jamaan?

Olitko krapulassa kun et jaksanut herata?

oletko yh?

kerrotko vahan lisaa?

Voin kylla myontaa etta meillakin viikonloppuisin on hieman heraamisvaikeuksia mutta aina aamupalan loydan lapsille ja torkun sitten sohvalla kun lapset kattoo piirrettyja. 11 aikaa sitten ryhdistaydyn tekemaan lounasta :D

Vierailija
65/65 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat aikuiset (jopa palstamammat) ymmärtävät kyllä, että ihmisessä on yleensä useampia puolia, vaikka täällä onkin hauska kärjistää.

Mun puolesta asia käsitelty, pointtini tuli selväksi ja moni sen tajusikin. Voitte toki jatkaa, tai sitten pohtikaa tuon 51sen juttua. Minä menen miehen viereen yökylään enkä ota av:ta mukaan. Kiitos ja heippa kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan