Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
Sehän oli toisinpäin. Lihavalla painaa massa paikkoja pienemmiksi ja tiukemmiksi. Hyvin laihalla voi olla löystynyt ja iso, koska ei oel mitään tukea niinsanotusti. Ei ole kyse ulkoisista härpäkkeistä, camoon.
Vierailija kirjoitti:
moni 150 centtinen työntää maailmaan yli 4 kiloisia vauveleita ja 180 cm joutuu sektioon liian pienen sisämitan omaavana. vaihtelee pituuteen tai leveyteen katsomatta. myös lihavalla voi olla tiukka pimppi edelliselle tiedoksia ja laihalla kun halli. ei auta kun koeajaa! periaatteessa naisen vagina sopeutuu monenlaiseen pippeliin, lihaksisto riippuu sitten se tiukkuus. se on sellaista joustavaa matskua se sisäosa ei mikään tiivis suppilo =) pituudessa taas, jos on liian pitkä pippeli niin se sitten on liian pitkä, se pituus ei muutu.
Ei synnytystapa ja vauvan koko kerro mitään pimperon koosta. Lantioluiden kooosta tai jostakin aivan muusta, eism. kudosten joustamattomuudesta, verenpaineesta, vauvan huonosta asennosta. Lantioluut voivat olla ulkoisesti miten leveät tahansa, silti ne voivat olla sisältä yhtä jykevät ja paksut niin, ettei vauva mahdu. Kyse on myös siit, miten lantio kykenee liiikkumaan ja avuatumaan.
Ei vaikuta pituus eikä koko sukupuolielimiin, voihan sitä pienellä miehelläkin olla s**tananmoinen kyrpä. Alapään lihasten kunto vaikuttaa naisilla sekä kiihottuneisuus, mutta joku täällä väitti, että kiihottuessa reikä suurenee? Mulla ainakin toisin päin, kun limakalvot kostuu niin ne turpoaa ja reikä tuntuu tiukemmalta. Kuivan voi toki kuvitella olevan tiukka, kun ei muuten mene sisään...
Minulla on ollut jo pitkään huono itsetunto väljän pimppini takia. Olen 160cm ja vähän pyöreä, normaalipainon ylärajoilla (63kg). Olen vasta 19-vuotias ja synnyttämätön, mutta poikaystäväni kertoo alapääni olevan niin löysä, ettei hän tunne mitään. :( Tosin kostun helposti ja paljon, joten en tiedä, vaikuttaako se tuntoon.
Poikaystäväni muna on aika kapea ja n. 12cm, joten voi olla, että tavaramme eivät vain ole yhteensopivia.
Vierailija kirjoitti:
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
Hämmentävää.. En tiennyt että vaginankin voi lihottaa. Raskausajan kohdun venyminenkin palautuu niin kaikkea sitä voi aihe vapaalla näköjään oppia..
Hölmöä jatkaa vanhaan lankaan mutta sanonpa vielä että täysin puppua. Olen yli 180-senttinen hoikka parinkympin puolessa välissä. Kaikki sattuu, paikat on todella tiukat.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoa, että korreloisi suoraan ihmisen koon kanssa. Eihän miehilläkään korreloi. Mutta naiset voi treenata vatsanpohjan lihaksiaan ja se kyllä auttaa asiaa. Lisäksi joku kirjoitti, että sama nainen tuntuu erilaiselta eri päivinä. Tuo on totta! Luulen sen johtuvan kk-kierrosta.
Ei se miehenkään iso koko ole tae siitä, että vain se aina tuntuu naisesta parhaimmalle. Nykyinen mieheni ainakin tuntuu tosi hyvälle vaikka hänellä on pienehkö (pienempi kuin tuo sun keskiverroksi mainitsema). Enkä kuvittele olevani mikään supertiukka kuitenkaan itse, rehellisesti sanottuna. Mutta niin vaan sovitaan yhteen, kuin sierainpari nenään.
Lantionpohjan lihakset on LIHAKSET jotka ympäröi alapäätä. Herrasiunaa, niitä voi jumpata kuten hauista. Jokaisella on hauislihas myös siinä missä lantionpohjan lihas muttei ne ole jumpattu kuntoon jollei niitä pumppaa.
Tämä ei kuitenkaan liity mitenkään VAGINAAN. Pimppi on joko muodostunut mihin muotoon nyt on muodostunut, ei sitä jumppaa. Pimppejä ja pippeleitä on eri kokoisia. Pitkällä miehelläkin saattaa olla nysä muna!
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Riippuu siitä että kuinka paljon sitä on työstetty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo pitkään huono itsetunto väljän pimppini takia. Olen 160cm ja vähän pyöreä, normaalipainon ylärajoilla (63kg). Olen vasta 19-vuotias ja synnyttämätön, mutta poikaystäväni kertoo alapääni olevan niin löysä, ettei hän tunne mitään. :( Tosin kostun helposti ja paljon, joten en tiedä, vaikuttaako se tuntoon.
Poikaystäväni muna on aika kapea ja n. 12cm, joten voi olla, että tavaramme eivät vain ole yhteensopivia.
Syy löytyy viimeisestä lauseestasi. Suosittelen vaihtamaan poikaystävää ennen kuin itsetunto murenee kokonaan.
Se että on synnyttänyt ei tarkoita et olis jotenkin löysä.
Toki synnytyksestä palautuminen ottaa ihan saman aikaa kuin raskaana oleminen mut voin kyllä sanoa kokemuksesta et jos siinä vaiheessa kun kätilö sanoo että ei saa ponnistaa,niin ei ponnista ja täten paikat ei repeä niin ei se pimppu siitä miksikään muutu silloin ainakaan.
Se ei ole mikään fakta että synnytys välttämättä muuttaisi anatomiaa mitenkään.
Miten jaksatte väittää, että pienillä naisilla on aina pieni pimppi? Olen tapaillut n. 170-senttistä miestä ja itse olen 170 cm pitkä nainen ja tällä miehellä on kaikista isoin se, mitä oon kohdannut. Ja olen ollut yhdessä pitkien miesten kanssa, joilla se on minikokoa tai keskikokoa. Mun tavaran tiukkuudesta ollaan jopa yllätytty, olen muuten muodokas ja roteva. Jotenkin tuntuu, että miehet, jotka hyväksyvät vain pienikokoisen naisen kumppanikseen, ovat hieman pervoja...kukaan mies ei ole mua kylläkään pituudesta haukkunut.
Minulla ainakin on todella ahtaat paikat ja pituutta 150 cm. Varmaan johtuu siitä, että lyhyellä ihmisellä on sisäelimetkin pienemmässä kasassa kuin pidemmällä, joten emättimen pohjakin tulee nopeammin vastaan. Ja on ollut monen miehen kanssa tässä asiassa ongelmia, minuun nimittäin sattuu helposti jos mies on tottunut että voi työnnellä vähän syvemmälle jonkun toisen kanssa. Parin miehen kanssa ei ole onnistunut lainkaan, on yksinkertaisesti ollut liian paksu ja iso penis. Juuri tapailin yhtä miestä joka sanoi ettei ole muiden naisten kanssa ollut mahtumisongelmaa vaikka hänellä onkin suurehko penis. Minun kanssani taas piti ottaa todella rauhallisesti, hitaasti ja vain tietyistä asennoista onnistuu. Mutta hyvä niin että on monenmoisia kokoja pilluissakin, löytyypähän jokaiselle jonkinlainen kumppani!
Ja ei riipu pillun koosta onko synnytys helppoa vai ei vaan enemmänkin lantion sisämittojen koosta. Kyllä se pillu synnyttäessä joustaa tai jos ei jousta niin ratkeaa/leikataan jostain kohtaa.
Räpyskä? Pitäisiköhän korvata toinen palstasuosikkini eli iki-ihana RÖMPSÄ räpyskällä?
"Olisiko räpyskälääkärille aikoja tammikuussa?"
Vierailija kirjoitti:
Naiset olleet 155-160 cm ja hoikkia, ja tuommoinen 16 cm on osalle kyllä ollut liian kivulias ja seksi ei ole edes oikein onnistunut. T: mies
Mitä helvettiä. Nuole sitä pillua kunnolla ennen naimista, niin kyllä sujuu. Itsellä about 20 cm ja kaikenkokoisiin naisiin on mahtunut.
Ainakin pienillä ja siroilla aasialaistytöillä on keskimäärin pieni ja kireä pimpero verrattuna suomalaisiin naisiin.
Ei välttämättä, römpsä voi olla väljä naisen koosta riippumatta. Sitä ei saa selville muuten kuin kokeilemalla.
Nim. kokemusta on.
Pienikokoisilla naisilla on ihan v.tun pieni ;).
Piti kirjoittaa jotain typerää, koska kysymys oli... aika pimperosta;). Mistäpä sitä koskaan tietää, itse en ole käynyt kysymässä tai tehnyt riittävästi kokemusperäisiä havaintoja aihealueeseen liittyen, jotta voisin kertoa teille vastauksen tuohon kysymykseen... saattaa olla tai sitten ei;)
Konsteilla ne isotkin pillut naidaan eikä isoilla kyrvillä!