Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?

Vierailija
21.04.2012 |

Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.

Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?

Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?

T. nykyiselle naiselle riittämätön mies

Kommentit (225)

Vierailija
1/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkaansa, sillä olen kimpassa pienikokoisen naisen kanssa ja pimppi on huomattavan tiukka. Saman on myös kynis hänelle todennut.

Mielestäni loogista jos on muutenkin pieni, hoikka ja sormet, varpaat yms. myös pienet.

Ihanaa seksiä ollut jo yli 10v. ja halut on edelleen samat kuin suhteen alussakin !!!

Itse olen aika isokokoinen, joten gutaa tekee molemmille... Ugh !

Vierailija
2/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi, ettei ole ahtaampaa nähnyt. Tämä ei ollut kehu. Muhun nimittäin sattuu kun muhun joku tulee sisään.

Mutta tähän yhtälöön ei voi luottaa, yhdistelmiä pituuden, lantioleveyden ja sisärakenteiden suhteen on niin paljon.

Tosin pointti ei kai ollut tämä, vaan kerrankin miesmarttyyrin ulostulo. Olet loukkaantunut siitä, ettet riitä nykyiselle naiselle. Mitä se teki, sanoiko se jotain tyhmää? Jos, niin on tosi porsas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuolle temppeli-vertaukselle :)

Jos miehen vehkeen koko oliskin pääteltävissä pituudesta niin se tekis asioista yksinkertasia.

Kaikken pikkuisimmat minimunat löytyy empiirisin datan perustella pitkiltä tai keskimittaisilta miehiltä, ei lyhyiltä.

Vierailija
4/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja synnyttänyt alateitse kolme 4-4,5 kg:n lasta, joten... Onneksi vatsanpohjanlihasten jumppa auttaa vähän.

että mitä lihavampi nainen, sitä tiukempi pillu. Kyllähän ne rasvatoppaukset siellä sisällä vaikuttaa. Laihan naisen värkki ei juuri kumisaappaanvarresta poikkea varsinkaan jos on synnyttänyt.

Vierailija
5/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitais jäädä 90 % ilman seksiä jos vain isokulliset ja tiukkapilluiset sais harrastaa seksiä :) luulempa et nämäkin adonikset täällä kirjoittelijat kuuluvat ihan normivehkeisiin! jotenkin hauskaa et miehillä on aina pokkaa haukkua naisten toosaa ja synnytyksen pilaamia naisia aivan kuin miehillä ei mikään koskaan vaikuttaisi erektioon! itse ainakin olen huomannut omasta miehestä et kyllä se seisokki on pehmentynyt niistä nuoruusvuosista, että kuten sanottua 20 nainen on teille parasta tavaraa niin sama se on meille naisillekkin, kyllä ne nuoret kollit seisokillaan menee 100-0!!

Vierailija
6/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin ihmisen yleinen vartalonkoko korreloi esim. elinten kanssa. Pienellä ihmisillä on yleensä pienemmät kädet, jalat, sisäelimet ja myös pienempi emätin.

Vierailija
7/225 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKKOJEN PALSTA ;)

KAIKILLA ON OMASTA MIELESTÄÄN TIUKAT PIMPIT JA KAUNIIT JA LAHJAKKAAT LAPSET.

HYVIN MENEE- MUTTA MENKÖÖN !

kaikilla on 25-senttinen kulli, tulot 100 000 / v ja alla Lexus.

Todellisuudessa kullilla on pituutta 12 senttiä, tulot 40 000 ja alla corollanpaska.

Vierailija
8/225 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä alla, tulot surkeat, mutta kikkeli on riittävän kokoinen.. Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
9/225 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKKOJEN PALSTA ;)

KAIKILLA ON OMASTA MIELESTÄÄN TIUKAT PIMPIT JA KAUNIIT JA LAHJAKKAAT LAPSET.

HYVIN MENEE- MUTTA MENKÖÖN !

kaikilla on 25-senttinen kulli, tulot 100 000 / v ja alla Lexus.

Todellisuudessa kullilla on pituutta 12 senttiä, tulot 40 000 ja alla corollanpaska.

Vierailija
10/225 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ees mikään hoikka tyty.. ja kyllä, pimppini on erittäin tiukka tavara. Eli tuskinpa korreloi mitenkään, sori :)

saiski tiukkaa tavaraa :)

Vierailija
11/225 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu vaan optisesta harhasta. kapeet reidet vääristää

Vierailija
12/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan se että on isoja pimppejä.

Vaikka onhan niissä tietty eroja.

Aikoinaan tuli seurusteltua erään pienen tytön kanssa ja oli kyllä supertiukka.

Joskus myöhemmin 175cm:n tytön kanssa ja sama juttu.

Väljään en ole koskaan törmännyt vaikka kokemusta on näin jälkikäteen ajatellen liikaakin.

Vierailija
13/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän astisista kokemuksista laihimilla naisilla on ollut tiukimmat vitut.

T: M41

että mitä lihavampi nainen, sitä tiukempi pillu. Kyllähän ne rasvatoppaukset siellä sisällä vaikuttaa. Laihan naisen värkki ei juuri kumisaappaanvarresta poikkea varsinkaan jos on synnyttänyt.

Vierailija
14/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni 150 centtinen työntää maailmaan yli 4 kiloisia vauveleita ja 180 cm joutuu sektioon liian pienen sisämitan omaavana. vaihtelee pituuteen tai leveyteen katsomatta. myös lihavalla voi olla tiukka pimppi edelliselle tiedoksia ja laihalla kun halli. ei auta kun koeajaa! periaatteessa naisen vagina sopeutuu monenlaiseen pippeliin, lihaksisto riippuu sitten se tiukkuus. se on sellaista joustavaa matskua se sisäosa ei mikään tiivis suppilo =) pituudessa taas, jos on liian pitkä pippeli niin se sitten on liian pitkä, se pituus ei muutu.

tekemistä pimpin koon kanssa, haloo vaan. Lantion leveydelläkään ei ole mitään tekemistä sen kanssa, vain lantion sisämitat ratkaisee.

Mutta joo, näin olen kuullut kyllä todettavat, että isommilla naisilla (eli pidemmillä ja rotevammilla) on myös isompi pimppi.

Vierailija
15/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän astisista kokemuksista laihimilla naisilla on ollut tiukimmat vitut.

JOku luuperse siellä yrittää pelastaa mainettaan.

Vierailija
16/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä

Lihoessa pillusta tulee tiukempi ja lihaisempi.

Tämä ei ole totta. Anteeksi ole hyvä,mutta ei.

Mutta henkilökohtaisen kokemukseni mukaan useilla lihavilla naisilla on tiukempi tavara. Vatsassa oleva rasva painaa myös emätintä. Toki paksujakin pimuja on moneen lähtöön, mutta yllättävän monella on varsin tömäkkä tussu verrattuna hoikkiin naisiin. Onhan se varmaan vaikea uskoa, jos läskit naiset ovat kamalinta maalimassa :)

Kaverit on ensin ihmetelleet miksi sellainen sopivasti lihava kiinnostaa, mutta kokeiltuaan ovat ymmärtäneet varsin hyvin.

Vierailija
17/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mulla tiukka tavara vaikka läski olenkin... se nyt olis vähintä mitä vois toivoa jos sattus siihen läskin päälle nousemaan

Tämän astisista kokemuksista laihimilla naisilla on ollut tiukimmat vitut. T: M41

JOku luuperse siellä yrittää pelastaa mainettaan.

Vierailija
18/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi ajatus ei kyllä valitettavasti päde! Itse olen 157 pitkä hoikka nainen, ja minulla on poikkeuksellisen suuri pimppa! Siis myös ulkoisesti valtavan kokoinen, periaatteessa alkaa melkein navan alta ja päätyy ristiselkään :/. Murrosikäisenä se oli minulle arka aihe, mutta näin aikuisena olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Mutta esim. pyöräilyshortseja tms. en voi käyttää, koska näky olisi aika irvokas, enkä turhaan tahdo shokeerata ihmisä.

Tsemppii kaikille teille muille "vähemmän täydellisille"

Kuulostaa hauskalta, ei pääse mieheltä unohtumaan ainakaan mielestä kun putkahtaa esille kotioloissa tuon tuosta ja sieltä sun täältä!

Vierailija
19/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienikokoinen pippeli?

Vierailija
20/225 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku Sirpa sipsipussin kanssa yrittää markkinoida itseään.

läskin vuoksi? Puristuuko sisäelimet kasaan rasvamassojen vuoksi? Tuleeko lihavilta kapeita kakkapökäleitä? Jos tulee, niin ehkä se tarkoittaa, että myös emätintä pienentää ihmisen sisäinen rasva. Tähän kyllä toivoisi vastausta lääkäriltä, jolla on eri ammattikunnista ehkä vankin anatomiantuntemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi