Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?

Vierailija
21.04.2012 |

Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.

Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?

Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?

T. nykyiselle naiselle riittämätön mies

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pienillä miehillä pienet pippelit?

Vierailija
122/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on 160 / 49 ja oli neitsyt kun aloimme seurustella. Väljä kuin mikä ja tilannetta pahentaa hänen poikkeuksellisen runsas märkyytensä ja minun vähän keskivertoa ohuempi kulli. Seksi ei ole kovin hyvää ainakaan minulle, mutta annan kyllä naiselle joka kerta orgasmin ennen kun vaihdetaan penetraatioon. 

Penetraatio ei minusta oikein tunnu miltään ja orgasmikin on aika sävytön. Mälli vaan lentää, muttei oikein tunnu ympäri vartaloa. Pitäisi ehkä etsiä uusi nainen, jonka kanssa olisi yhteensopivammat vehkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisen synnytysten lukumäärällä eikä naisen koolla ole mitään tekemistä pimpin tiukkuuden kanssa. Olen ollut useamman naisen kanssa yhdynnässä ja löysin pimppi oli eräällä naisella joka oli 43 vuotias alakautta synnyttämätön ja kaiken lisäksi todella pieni kokoinenn 154cm /49kg .tämä nainen oli todella löysä... taas toinen ääripää oli 40 vuotias 5 lasta alapäästään tehnyt nainen joka on 166 cm ja lähes 80 kg ja pimppi niin tiukka että olin vaikeuksissa saada penikseni sisään hänelle. Erona näille kahdelle oli vain se että alakautta synnyttänyt oli treenannut lihaksensa kuntoon ja tämä toinen ei ollut tehnyt asian eteen mitään ja römpsä oli kuin pesäpalloräpylä.

Vierailija
124/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään korrelaatiota. Ylivoimaisesti pienin ja tiukin on ollut yli 180-senttisellä naisella. Sen näki jo silmällä että koko leikkikenttäalue oli hyvin kompaktiksi kokonaisuudeksi suunniteltu... :)

Nk treenatut versiot eivät MINUSTA tunnu lainkaan samalta kuin luonnostaan pieni. Itseasiassa mä en ole asiaa kysyttäessä huomannut mitään ihmeellistä. Hyvin kostutettu pimppi ja keskivertoa paksumpi pippeli voi olla vähän hankala yhdistelmä puristeluun. Tai se on mun teoria. :D

Vierailija
125/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe,itse olen pienikokoinen ja treenannut lantiolihaksia aina,olen siis tiukka,10v sitten lesboilin 185cm ystäväni kanssa ja hän oli kyllä löysä pillustaan,mut kiihottavaa oli kokea tuokin

Vierailija
126/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O han näitä määritelmiä maailma tulvillaan. Jonkiun mielestä jalat tai sormet ovat suoraan verrannollisia sen kokoon, toiset taas kertovat pohjanmaalla eläneestä isonenäisestä naisesta, joka ei voinut ajaa polkupyörällä istuallaan. Kaikki yhtä humpuukia! Paras keino on vanha kaupan sääntö: Tutustu tavaraan!

Vierailija
127/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.

Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?

Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?

T. nykyiselle naiselle riittämätön mies

Ei. Olen pitkähkö nainen, exäni sanoi, että mulla on pienempi tavara kuin hänen exällään on, hänen exänsä on lyhyt ja pyöreä.

Vierailija
128/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten miestenkin kohdalla, niin pääosin isommalla ihmisellä on isommat sukupuolielimet. Valtaosalla ihmisistä on kuitenkin niin pieni otanta seksikumppaneiden suhteen ja sukupuolielinten vaihtelu koosta huolimatta on niin suurta, että isoimmalla sänkykumppanillasi ei ole kovinkaan todennäköisesti isoimmat sukupuolielimet. 

Eli teoriassa joo, mutta käytännössä ei. Jos kuitenkin metsästät tiukkaa pimppiä, niin kannattaa kokeilla ensisijaisesti pienikokoisia naisia jos on varaa valita. Seksissä on kuitenkin niin paljon merkittävämpiäkin asioita kuin pillun tiukkuus tai peniksen paksuus, joten kannattaa valita se kumppani ihan muiden ominaisuuksien mukaan. Toki jos haluat kokeilla tiukkaa pimppiä ja tiedät joltain varmasti sellaisen löytyvän, niin kokeile ihmeessä. 

Vierailija
129/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillekin pitäisi saada standardoitu mittausjärjestelmä, jotta  voisivat ilmoittaa pillunsa mitat, kuten mies voi ilmoittaa peniksensä mitat. Tällöin miesten olisi helpompi katsoa mistä löytyy mielenkiintoinen panokumppani. 

Naisen omiin arvioihin ilman mittatietoa on järjetöntä luottaa, koska ne perustuvat lähinnä naisen omiin arvioihin ja siihen mitä miehet ovat hänelle sanoneet. Miesten puheet nyt voivat olla pelkkää imartelua tai sitten mies on painanut kuivaa pillua ja kyllähän silloin löysempikin tuntuu niin tiukalta, että sattuu. 

Vierailija
130/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla on yleensä todella hyvä ja tiukka pimpero. Suosittelen ;)

Vierailija
131/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei kyllä korreloi mitenkään pillun kokoon. Mä olen 160cm enkä mikään super tiukka koskaan ollutkaan - syytän kuitenkin osittain sitä, että kiihotun todella helposti ja todella paljon, mikä aiheuttaa pillun moninkertaisen laajenemisen. Myös järjetön kosteus (siis ihan oikeasti mehut voi valua reisiä pitkin) vähentää kitkaa, mikä lisää väljyydentunnetta. Mutta jos olen vähääkään tavallista vähemmän kiihottunut, on keskivertokokoista suht vaikea saada edes sisään. Joskus toivon, että en kiihottuisi niin paljoa, koska seksi tuntuu minustakin nautinnollisemmalta siinä vaiheessa, kun en ole vielä niin kiihottunut. Lantionpohjanlihaksienkin luulisin olevan ainakin jonkunlaisessa kunnossa, koska pystyn puristamaan peniksen pois sisältäni. :D Tosin se massiivinen liukkaus helpottaa tätäkin. Olen synnyttämätön 22v enkä tiedä mikä avuksi :(

Vierailija
132/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muodokas nainen, 170cm pitkä ja oma mies sanoo että tiukkaa tekee mahtua sisään. Hänellä hieman keskivertoa isompi, mutta ei mikään elokuvavärkki. Aina kuitenkin kova äheltäminen että mahtuu sisään vaikka kuinka olis märkä ja lämmitelty, mut luonnostaan vaan sellanen. Eli jotenkin väitän, että noiden välillä ei yhteyttä ole.

Vierailija
133/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinne sektioon joudu, jos on tiukka pimppi :D Eiköhän se ole se lantion mitta. Mutta kiitos hyvistä nauruista!

Vierailija
134/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun empiirinen tutkimukseni sanoo juuri, että KUSIPÄÄ BONGATTU!! Vedä vaan käteen, ei sulle naiset pillua tarjoo.

Vierailija
135/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin se on .

Pienellä on pieni

Keskikokoisella on keskikokoinen

Isolla on iso

Vierailija
136/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa, että korreloisi suoraan ihmisen koon kanssa. Eihän miehilläkään korreloi. Mutta naiset voi treenata vatsanpohjan lihaksiaan ja se kyllä auttaa asiaa. Lisäksi joku kirjoitti, että sama nainen tuntuu erilaiselta eri päivinä. Tuo on totta! Luulen sen johtuvan kk-kierrosta.

Ei se miehenkään iso koko ole tae siitä, että vain se aina tuntuu naisesta parhaimmalle. Nykyinen mieheni ainakin tuntuu tosi hyvälle vaikka hänellä on pienehkö (pienempi kuin tuo sun keskiverroksi mainitsema). Enkä kuvittele olevani mikään supertiukka kuitenkaan itse, rehellisesti sanottuna. Mutta niin vaan sovitaan yhteen, kuin sierainpari nenään.

Vierailija
137/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään pienen naisen ja 4 lasta pierasi maailmaan, ei aika hömpsäkkä on.

Vierailija
138/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vokottelen Tinderissä yhtä pienikokoista naista. Jos heruu, niin tulen raportoimaan. 

Vierailija
139/225 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Se on pieni, Se kirjoitetaan pinppi.

Vierailija
140/225 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisen kanssa joka oli pieni ja laiha ja 'iso' kuin autotalli. Toinen saman tapainen oli niin kireä että pidätyskyky oli tiukoilla. Sama koskee pitempi naisia. Lihavampia naisia. Tussuja, naisia, kokoja, lihaksia, kosteuksia(liukkauksia) jne on joka lähtöön ja en ole löytänyt kuin yhden asian jolla on vaikutusta siihen,  miten vehkeeni toimii naisen kanssa.

Naisen korvien väli. Sieltä alkaa naisen nautinto, ei miehen hepistä.

Jos aloittajalla on tarpeeksi älliä rakastaa naista, vaikka se olisi yhden yön, niin onnistumisprosentti on parempi. se koko on lopulta pikkuseikka kaikessa, yleensä.

''Kokoa' määrittelee paljon naisen lantionpohjalihakset, ja liukkaus tietenkin saa erilaisen tuntuman. Mutta nainen ei homehdu vanhetessaan, jos sen pitää kosteana. Mutta kuivuessaan siitä tulee nariseva ovi joka kitisee menen tullen. ;-)

Ei ole pieniä tappeja, on vain treenaamattomia reikiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme