Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko aikaa vietät Livechat ( CAM ) verkoissa ?

Vierailija
12.02.2010 |

Olen huomannut että hyvin paljo niin miehii KUIN MYÖS naisia viihtyy näissä verkoissa. Jotkt tuntuvat olevan melkein 24/7 - se on jo paha addikti . .

Miehet ovat vonkaamasssa pillua ja naiset kiusaamassa. Miehet runkkaavat webcamin välityksellä kuin myös jotkut naisetkin ja useat naiset satunnaisesti - mm. kokeillakseen miltä orggu tuntuu kun kymmenet tai sadat katselevat.

Vietätkö sinä aikaasi ja kuinka paljon ??

n / m

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin joskus vietän aikaani noissa.. Aika harvoin kyllä ehkä kerran kaks kuussa tai harvemmin. Yleensä tulee juteltua toisten naisten kanssa, eikä aina edes seksistä. Herkku chatissa ja livechatissa. Kameraa en ole koskaan käyttänyt ja tuskin koskaan käytänkään. Joskus tulee masturboitua samalla mutta ei aina. Nainen vm-78

aina omalla ajalla auki taustalla, mutta melko tylsää kun on 95% miehiä. Chatroulette mukava uutuus. Iwebcam.com vanha tuttu. Kivoja viattomia aikuisten leikkejä.

M75

Vierailija
2/2 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin joskus vietän aikaani noissa.. Aika harvoin kyllä ehkä kerran kaks kuussa tai harvemmin. Yleensä tulee juteltua toisten naisten kanssa, eikä aina edes seksistä. Herkku chatissa ja livechatissa. Kameraa en ole koskaan käyttänyt ja tuskin koskaan käytänkään. Joskus tulee masturboitua samalla mutta ei aina.

Nainen vm-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla