Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Kommentit (225)
Tiukin nainen joka minulle on koskaan tullut vastaan oli 32 vuotias, normaalipituinen, hoikka ja synnyttänyt! Pari ehkä 10 cm lyhyempää hieman alle 20 vuotiasta on päässy tuota 32 vuotiasta lähimmäksi, mutta edes ne ei ole ollu yhtä tiukkoja. En ymmärrä miten tuo yks mimmi oli niin poikkeuksellinen. Se sai orgasminki tosi helposti.
Ei ole pillun koko aina ihan pituudesta kiinni, vaikka jonkinverran korrelaatiota varmasti on. Yksilön kannalta merkitystä on sillä, minkä kokonumeron pillu sillä nimenomaisella henkilöllä on jota pääset panemaan. Pituus ei siinä auta. Paljonko ja millä on koloa kairattu, synnytys, mahdollinen repeäminen sen yhteydessä ja onko tikattu ja kuinka kireäksi yms tekijät vaikuttaa. Läski helposti kiristää pillun mutta jos jotain nyrkkiä sinne päivittäin ajaa, niin ei se pulskakaan piiras pysy kuosissaan.
Kannattaisi ehkä naista valita ihan muilla kriteereillä, kuin pillun koolla. Nykyään valtaosa suostuu koeajoon ennen avioliittoa. Hätätapauksessa on sitten se vara aukko, joka saattaa olla käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pieni nainen 160 cm, sormeni ovat lyhyet, käteni ja jalkani (36) pienet. Ja pimppini on pieni.
Tunnen sen itse ja olen siitä miehiltä kuullut. Heidän on vaikea pidättää laukeamistaan tiukkuuteni takia. Ikäkään ei ole tuönut lyösyyttä.
Oma mieheni on pienikokoisempi kuin sinä.
Eevikö siellä? Ettekös te just eronneet sen räppärin kanssa`?
Pienimunasen varma tunnusmerkki on vinosilmänen vosu ja thaimaanreissut,kiertäkää nämä ukot kaukaa.
Varmaan ketjussa useamminkin kerrottu, mutta ei se pieni koko _automaattisesti_ pientä/tiukkaa pillua tarkoita. Mutta lähes 100% suuremmalla todennäköisyydellä pienikokoisella on tiukempi kuin pullukalla :/ Pullukoiden ongelma on jo siinä kun sitä "ylimääräistä" on siinä pimpin päällä jo sen verran, että normikalun omaavan miehen kullista jää n. puolet pelkästään sen "ylimääräisen" puristukseen...
Olen ollut koko elämäni pienikokoinen mutta mulla on helvetin iso pillu! 😦
Itse olen yli 40 vuotta ja synnyttänyt. Olen tehnyt vuosia lantionpohjalihaksia vahvistavia harjoituksia.. Tepsii kyllä ja pitää paikat tiukkoina. Olen 165cm ja aina ollut hoikka..joskus kun isokaluisen miehen kanssa seurustelin paikat venyi pikkuhiljaa jonkun verran, mutta kivaa se touhu ei aina ollut.. Suosittelen pimppijumppaa kaikille!
Pituudella ei mitään tekemistä tiukkuuden tai syvyyden kanssa, n. 30 petikumppania ja kirein oli lapsesta saakka olleella aktiivisella urheilijalla. se on huvittavaa kuinka pienimunasia mollataan, mut ei oteta huomioon sitä seikkaa et naisella voi oikeesti olla tosi väljät paikat vaikka olis 150cm pitkä ja anorektikko ruumiinrakenteeltaan. Oon harrastanu seksiä siis erittäin laihojen/pulleiden, nuorien/vanhojen ja sekä lapsettomien ja lapsellisien kanssa, ja löysimmät värkit ihan selkeesti lihavilla sohvaperunoilla jotka harrastaa vaan sohvalta jääkaapille kävelyä. miehiset mitat 17cm pituutta ja ympärysmitta 15cm, eli keskivertoa paksumpi selvästi, silti ei oo meinannu pohjattomille kaivoille riittää ja tuntuma ollu aika hukassa.
Ymmärtäähän sen hölmömpikin, että pienellä naisella on kaikki pientä. Miksi joku osa pysyisi aina saman kokoisena?
Merillä seilannut ja kaikki maailman bordellit kolunnut enoni kerran kännipäissään minua valisti että naisella paksut nilkat ja turpeahuulinen iso suu kertoo isosta pillusta.
Ja miehellä vastaavasti isot kädet joissa pitkä peukalo, iso nenä ja silmät syvällä päässä kertoo miehen kalun isokokoisuudesta.
Ja toden totta, kun ajattelen taaksepäin, niin ne kohdalleni sattuneet muutamat isolla varustetut miehet ovat olleet ainakin isonenäisiä ja pitkäpeukaloisia.....
Mutta niin kuin niin monesti on sanottu, ei se koko vaan miten sitä käyttää!
Pienellä naisella tietenkin kaikki pienempää (keskimäärin) nenästä alkaen.
Mitä väliä kullin
koolla edes on jos ei sitä osaa käyttää. Ite laitan naiselle ensimmäisen orkun kielellä niin toinen ei palio vaadi. Opetelkaa käyttämään vehkeitännä ja itkekää vasta sitte pimpin löysyyttä tai kikkelin pituutta.
Vierailija kirjoitti:
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
Lihoessa pillusta tulee tiukempi ja lihaisempi.
Näin se vaan on
ISOLLA naisella ollut aina tiukempi pillu (5 naisen kokemuksella)
ja laihoilla on kokokäsi holahtanut (3 naisen kokemuksella)
Pieni nainen, pieni tussu. Tietenkin. Läskin kanssa en ole koskaan ollut joten en tiedä. Enkä haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
No hyvä, vastataan sitten sen ainoan epänormaalin kokoisen pimpsan otoksella johon olen törmännyt.
Kyseessä oli hoikka mutta isotissinen 22v blondi. Upeat kiinteät C-kupin rinnat, leveä lantio ja pyöreät pakarat mutta todella hoikka vyötärö ja pitkät hoikat sääret. Mittaa 175 ja siis kaiken kaikkiaan oikein kunnon amatsoni.
Kun vihdoin päästiin riisumaan pikkuhousuja, meinasi menna pupu pöksyyn. Pimpillä oli valehtelematta mittaa vain 4-5 senttiä. Isoja häpyhuulia ei ollut oikein lainkaan eli se oli vain tuon mittainen viilto haarojen välissä. Pienet häpyhuulet olivat suorat, aivan sileät, poimuttomat, vain muutaman millin levyiset ja täydellisesti pimpsan sisällä eli mitään ei näkynyt ulospäin kuin. Klitta oli kiihottuneenakin puolet nuppineulan päästä.
Ja sitten se pettymys: kun työnsin sisään kuvittelin että puristus on sitä luokkaa ettei sellaista koe peppuseksissäkään mutta mitä vielä. Se tuntui ihan tavalliselta pimpsalta.
Vierailija kirjoitti:
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
;D räpyskä. :D Ei se varmaan sen isompi sisältä ole kun laihallakaan.
Vaimo 170 pitkä ja oli ennen lapsia tooooosi tiukka. Vasta toisen lapsen jälkeen venyi pari milliä, että saattaa n***a kunnolla, ennen piti koko varoa satuttamasta.